#1 12-04-2007 23:42:46

Jaumet
Membre

On poden fer-me un retoc per a la senyera

Hola, sóc del Barri de Sant Josep de la ciutat de València. L'altre dia em van dur de Barcelona una estelada, comprada en una paradeta al Camp Nou. Com que vull dur-la a les manifestacions, m'agradaria poder penjar-la en un pal. No obstant, aquesta bandera no té unes anses per a enganxar-la a un pal com habitualment sí que tenen les estelades que hi ha a la venda, tampoc té un forat ni res semblant. Com que jo no sé cosir i en la meua família només m'ho podria fer la meua àvia (que no m'ho farà mai perquè és anticatalanista) voldria saber en quins establiments (tintoreries, sederies o coses semblants) poden cosir-me unes anses per a l'estelada. M'agradaria poder tindre-la per a abans del 25 d'abril smile Digueu-me llocs que sapieu (nom, carrer, barri, etc).

Moltes gràcies de bestreta.

Visca el País Valencià!


PD: No sabia on col·locar-ho.

Desconnectat

 

#2 12-04-2007 23:59:50

Webmestre1
Equip

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

Qualsevol tenda de "arreglos y composturas" (no sé com se diu en valencià) t'ho pot fer. Me sona que hi ha una al principi de l'avinguda Primat Reig (o final, egons se mire, prop del campus de la Facultat), i en qualsevol cas, segur que en els barris tradicionals de València n'hi han (potser en el teu hi haja).

En qualsevol cas, si arriba eixe dia i encara no has pogut solucionar això, també pots dur-la penjada al coll, com si fóra una capa. Veuràs que molts la duen així, i, no sé, et dóna un cert aire, com diria jo, medieval. He, he, he..

T'ho dic per experiència pròpia, en els meus anys joves anava jo així a les manis.

Però, en fi, tornant al tema inicial, si no ne trobes de cap manera, ja te diré el nom d'alguna tenda d'eixes per e-mail.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#3 13-04-2007 16:31:15

Jaumet
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

Moltes gràcies, em seria de gran utilitat que em digueres llocs que conegues Webmestre. Pel meu barri a mi no me'n sona cap, però bé potser és que jo sóc una mica badoc xDD. L'altre dia vaig anar a una tenda, on hi ha teles per a fer banderes i coses semblants,  que està en la confluència del carrer Sant Vicent i la Plaça del País Valencià (o de l'Ajuntament) i em miraren amb molta mala cara quan veren l'estelada. Em digueren que ells no feien eixes coses sad. Per això, si és un lloc del "rotllo" millor que millor
Qualsevol que en sàpia algun lloc d'estos que m'ho diga smile.

Salut!

Desconnectat

 

#4 13-04-2007 20:20:20

pontet
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

jo tambe estic interesat en saber on puc comprar quiatribarrades de distintes mesures i estrelades, sabe-hu dirme algun lloc entre valencia i alacant (supose q mes facil q hi haguen a valencia) pero tant em dona desplaçar-me a un lloc o altre o a pobles o ciutats entre mig..

salut i pais


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#5 14-04-2007 13:47:13

Virdu
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 21:58:16)

Desconnectat

 

#6 23-04-2007 18:54:10

-àlex-
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

En valeència jo conec 2 llocs a uns 7€ la bandera ( i es gran eehhh)
" el mercado de la pulga" enfront del mercat de colón i al costat de la llotja.
. també al carrer castelló, es el carrer entre la plaça de bous i l´estació del nord, a la porta n´hi han pegatines i demés.

El 25 tothom a la manifestació!!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#7 27-04-2007 15:00:42

TuPi
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

Jo quasi tot m'ho compre en productes de la terra, tinc una estelada enorme, però per la mani del 25 d'abril voldría dur-ne amés de l'estelada la quatribarrada en el casc de Jaume I (la preautonómica). Sabeu on puc comprar-la?
Salut i País

Desconnectat

 

#8 27-04-2007 15:32:34

La Tuna Punk
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

TuPi si no està en productes de la terra no crec que estiga en cap lloc, perque en productes de la terra tenen de tot...
però alomillor en algun casal de Jaume I,no?


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#9 27-04-2007 21:19:43

Webmestre1
Equip

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

La quatribarrada preautonòmica l'ofertaven en www.valencianisme.com


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#10 30-04-2007 20:41:06

Virdu
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 21:58:21)

Desconnectat

 

#11 30-04-2007 20:49:39

Virdu
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 21:58:10)

Desconnectat

 

#12 07-07-2007 02:52:38

ka
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

I si algu sap on puc comprar una quatribarrada, o l'estelada, a prop de Torrevella... ..


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#13 07-07-2007 06:56:59

Phelestres
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

si vas a Guardamar, que no està massa lluny...

Desconnectat

 

#14 07-07-2007 09:42:34

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

ka eres del baix segura?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#15 08-07-2007 20:58:42

piti
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

el casc de jaume I sabeu o es pot comprar al país valencia ?(preferiblement a la sona da valencia !!)


GRACIES!!!

Desconnectat

 

#16 09-09-2007 18:08:20

-àlex-
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

Si, jo també ho voldria saber; un cas gran per posar.se.lo a la meua quatribarrada. Gràcies


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#17 20-09-2007 00:55:28

ualb_acip
Expulsat

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

Array

Clar que si... pots dur-la a ma casa, que yo mateix li fare un arreglet: tinc un spray blau en el qual la teua marfega aragonesa quedaria de lo mes precios... Possa´t en contacte. Salutacions, amic.

Desconnectat

 

#18 20-09-2007 17:02:29

La Tuna Punk
Membre

Re: On poden fer-me un retoc per a la senyera

si sou de valència crec que al millor lloc on podrieu anar es al bar Terra (benimaclet) que també es la seu de Maulets i allí venen de tot.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.