"Per un clau es perdé una ferradura. Per una ferradura es perdé un cavall. Per un cavall un cavaller. Per un cavaller, una batalla. Per una batalla, una guerra"
No esteu identificat. #1 19-06-2007 13:15:15
Tots els futboleros són uns imbècils<<Cremen vuit senyeres a la Plaça del Prim de Reus>> Última edició per daniol (19-06-2007 13:15:27) Desconnectat #2 19-06-2007 13:58:38
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsquè esperaves dels madridistes feixistes? encara ha ocorregut poc per a la que els nazis ixos podrien haver montat, jo vaig estar en el partit valència- mandril i em van llançar una cadira al costat meu i varen cantar "la merda al sol" Desconnectat #3 19-06-2007 17:12:16
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsPerdoneu-me. Primer de tot dir que aqeusta gent que fa açó dona vergonya, i ho dic jo: K TAMBÉ SOC DEL R.MADRID!!. La gent normal com jo doncs va cridar llançar trakes pits al cotxe i al dia segÚENT Anar a classe amb la samarreta; però no kom akesto k no se si estaven borratxo o k. I si<, hi havien massa banderes espanyoles a la cibeles: ho sent molt. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #4 19-06-2007 18:13:57
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsEl madrid es el equip mes feixista que he vist...i perdonam tu a mi, però, no se perquè seràs del madrid,perquè els jugadors donen potera , i cada volta que veig a calderon em peguen calambres...perquè serà? ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #5 19-06-2007 22:29:45
Re: Tots els futboleros són uns imbècilstambé tens raó,no negue que siga com tu dius, però,crec que el madrid es el que mes presencia feixista té(no em referisc a que tots els aficionats siguen feixistes) ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #6 20-06-2007 05:44:36
Re: Tots els futboleros són uns imbècils-àlex- com es pot ser del R. Madrid i ser catalaniste alhora (o dic pel mapa del teu avatar)? No cremaven estelades sinó senyeres! No se d'on surt gent així a Catalunya. Desconnectat #7 21-06-2007 01:25:10
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsSi assumim que el futbol també és política, pensem que dins de l'afició hi ha com si foren partits polítics. Jo crec que tots els equips tenen exaltats, però els equips espanyolistes tenen els exaltats més nombrosos i amb directives que hi fan la vista grossa. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #8 21-06-2007 14:02:11
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsentenent futboleros com "futboleros violents sense cervell" Desconnectat #9 22-06-2007 00:45:41
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsPer començar: ser independentista i del madrid no es incompatible. Última edició per -àlex- (22-06-2007 00:47:53) -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #10 22-06-2007 09:26:58
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsHi ha de tot en els equips de futbol. No obstant sempre hi ha una majoria ideologica, com en el Valéncia els blaveros. No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #11 22-06-2007 10:21:17
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsO al Vila-real quatribarrats (per no dir-los catalanistes, ja que segur que ve algú a dir que es mentida) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #12 22-06-2007 20:58:22
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsHome, qutribarrats=catalanistes en certa mesura, pero també esta el desig de ser valencià pero no de ser de la Ciutat de Valencia (i dic açò perque com sabeu la bandera oficial del PV es la de la ciutat de València) No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #13 22-06-2007 23:33:47
Re: Tots els futboleros són uns imbècils
Qui són els CAT 33?. No els conec com a grup polític ni com a sector del barcelonisme. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #14 23-06-2007 09:41:40
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsFeixistes catalanistes, pero ja no en queden quasi, ara son tots feixistes espanyolistes en els ultres del Barça. No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #15 23-06-2007 13:45:06
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsAls boixos nois passa una mica com amb els Yomus. Segons posa en molts llocs els boixos es caracteritzen pel seu amor a Catalunya. No vol dir que tots els boixos siguen així però passa com als dels vcf, k s´han afiliat molts a Coalició i al gav. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #16 07-07-2007 23:35:35
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsDaniol, tu si que eres un imbècil. Desconnectat #17 08-07-2007 00:54:04
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsEl Real Madrid si és un equip espanyolista, altra cosa és la gent, (que la majoria també ho és) Ja que els seus dirigents sempre han tirat per eixa branca, o si no mireu Santiago Bernabeu, afiliat a la CEDA, o com han defensat als Ultra Sur, o l'espanyolisme que exhibeixen. Pero bé, es pot ser catalanista i del Real Madrid. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #18 08-07-2007 17:00:47
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsJo pense que per ser d'un equip de futbol no tens que ser de ninguna ideologia política en concret. Desconnectat #19 08-07-2007 19:31:47
Re: Tots els futboleros són uns imbècils
La intenció 33, de tindre una Catalunya Catalana, crec que és compartida per la majoria d'independentistes. Es tracta, crec jo, d'un desig de mantindre les tradicions sense que siguen substituïdes a força de decisions administratives o d'onades migratòries. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #20 08-07-2007 19:36:18
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsSegons he llegit en les pàgines web de gent 33, no són a cap partit polític en concret. Algunes persones sembla que solament estan adscrits a alguna penya futbolística, però em sembla més aviat l'Almogàvers del Barcelona, que els Boixos Nois. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat |