#1 22-02-2007 23:53:44

Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Podríem ficar diverses opcions, tot i que, és clar, també se'n poden ficar d'altres no incloses:
   a) Fer com si res

   b) Opinar amb educació sobre un tema amb el qual segur que discrepeu amb ell/ella.

Esperes a veure com reacciona, i el més segur és que s'exalte i comence a blasfemar com un posseït. Aleshores:

   c) Demostreu la vostra educació callant i passant absolutament.

   d) Li contesteu amb educació i abandoneu la "conversa".

   e) Li contestes alçant-li el to de veu, demostrant-li que no li tens por a les seues amenaces.

   f) Reacciones instintivament i li arrees una bufetada o una "patà" als collons blaus...

Home, arribar fins aquest últim punt és incivic, però et quedes molt a gust...Espere que no se'm mal interprete ni que es diga que fomente la violència, ja que això és un acte autònom de la pròpia voluntat de la persona. Quelcom ja opinarà atenent a les seues opinions i sempre pensant amb les conseqüències. Què en penseu doncs?


Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres
                                                                                            Joan Fuster, 1922-1992

Desconnectat

 

#2 23-02-2007 01:07:29

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Segons el grau d'estima o confiança que li tinga al blaver em declinaria per l'opció -a- o per la  b-c ; b-d.
No em veig executant les opcions b-e i b-f, encara que veient el video de la feixista blavero-espanola de la intervenció n.3 em venen ganes de fer-ho.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#3 23-02-2007 13:15:34

olocaui
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Torne a dir que l'esquerra es masa pacifista...si repartirem un poquet no vindria gens malament...


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#4 23-02-2007 14:48:10

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

1a si la persona es educada, doncs parle amb ella, si no arribe a cap conclusió o no aconseguisc convèncer-la, doncs deixe la conversació
2a Si la persona es exaltada, i comença a insultar, reaccione educadament i li alce la veu, si m'insulta l'insulte. Jo mai comence una baralla, si la comença ell doncs li arree una "patà" als collons blaus xDDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#5 23-02-2007 14:51:25

Curial
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Si "repartirem" un poquet sense una agressió prèvia, s´utilitzaria contra nosaltres, com que som uns tal i uns qual. El que hem de fer es defensar-nos davant agressions, pero no caure en l´atac sense provocació. Fins i tot si és només per un motiu estratègic: el recoltzament popular a la nostra causa va creixent cada vegada més, i res els vindria millor als blavers que enfonsar-nos ara que estem creixent en una espiral de violència. Això espantaria possibles nous companys que vorien el nacionalisme com un moviment sectari i violent. Per a sectaris i violents ja estan els blavers, i per això s´estan quedant quatre gats.
Fixeu-vos en pàgines blaveres el fum de gent "blavera" que es fica amb Coalición Blaveriana i diu que no els vol votar perquè son uns extremistes, ultres i violents... Això és el que arrepleguen amb el seu comportament. I pense que estem contents que els passe això ¿no?

Que conste, estic totalment a favor de defensar-nos, si algú et ve a pegar no t´has de quedar parat.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#6 23-02-2007 15:37:11

olocaui
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Això de exaltats, violents....etc ens ho van a dir tant si ho fem com si no...cite textualment de les paraules d'un blaver: esque los rojos llevan la kale borroka en su sangre, la meva sang sempre sera roja com jo i el cor el tinc a l'esquerra, i en el que dius de:pero no caure en l´atac sense provocació, ens estan provocant des de 1707!!!!!!!!!!!!!!!!
Defendre la terra no es cap delicte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#7 23-02-2007 15:43:51

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Em quede amb qualsevol excepte la f-). No sóc massa violent, la veritat xDDD

Per cert, ja he vist la publi de la web a Catalunya 1714... Al vorer la paraula blaveros, només una cosa em venia al cap... vaig  clicar al banner i Taxaaaan! Antiblavers hehehehehe


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#8 23-02-2007 15:44:55

olocaui
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

A quina pagina web¿?


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#9 23-02-2007 17:56:53

-àlex-
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

parlar, i  si no escolta, pasar d´ell


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#10 23-02-2007 22:22:48

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

AutènticValencià escrigué:

Per cert, ja he vist la publi de la web a Catalunya 1714... Al vorer la paraula blaveros, només una cosa em venia al cap... vaig  clicar al banner i Taxaaaan! Antiblavers hehehehehe

No he pillat res...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#11 25-02-2007 01:22:46

-àlex-
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

eh? k dius AV??


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#12 25-02-2007 02:37:11

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Quan he parlat amb amics meus que són "blavers", ho són perquè tenen una idea de valencianitat totalment "jocsfloralesca". La majoria d'ells són gent del meu poble, gent de la terra, que treballen, molts d'ells, a la cooperativa agrícola, gent genial. Tan mateix, pel seu nivell cultural, i ho dic sense ànim d'ofendre, ans el contrari, ja que me'ls estime molt, defensen una terra enfrontada a Catalunya. I quan han d'argumentar no ho saben fer. Aleshores els ho has d'explicar però al mateix temps, sense que els faces sentir ignorants, perquè això els dol. No sé si m'he explicat bé. Talvolta per l'hora i pel meu estat després d'unes copes amb els amics.....En fi... que molta gent és blavera per ignorància, no per principis, que d'eixos en són quatre gats i la majoria de la capital. Bo amics, bona nit que crec que he parlat massa.


L'autonomia que ens cal, és la de Portugal.

Desconnectat

 

#13 25-02-2007 03:27:35

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Lobellcatalanescdelmon escrigué:

que molta gent és blavera per ignorància, no per principis, que d'eixos en són quatre gats i la majoria de la capital. Bo amics, bona nit que crec que he parlat massa.

Un exemple d'això, un comunista blaver que he conegut de la capital XDDDDD En serio ho dic, no mentisc.
Es del tipus: "El gobierno catalan quiere incluir a Valencia en catalunya, si los catalanes quieren la independencia pos adelante pero que dejen a los valencianos en paz" i jo: "Que no son els catalaaans els que volen a Valencia fora d'Espanya, som els valencians!!" I diu: "Pero tio, que va enserio lo vi por la tele, que el gobierno catalan quiere a...". A voltes es confirma que blaverisme = ignorància. Gent ignorant que es manipulada per 4 gats que son els espanyolistes.
I el tio se les dona de comunista XDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#14 25-02-2007 10:14:15

Fartdefatxes
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Directament l'ignoro. No m'agrada perdre el temps

Desconnectat

 

#15 25-02-2007 13:23:14

-àlex-
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Ja ho deia jo, Blavers= Ignorants, jo amb ignorants no parle. El neci diu el que sap,, el sabi sap el que diu!!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#16 25-02-2007 15:47:38

Curial
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

Jo estic d´acord amb LobellCatalanescdelmon, la majoria de blavers ho son per ignorància, amb dialeg i raonaments se´ls pot fer entrar en raó.
Al "nucli dur" de la capital, els que son vertaderament els exaltats que estan al GAV i es creuen que ser valencià es menjar paella i posar blau en qualsevol lloc que vejen, a eixos està clar que no se´ls pot convéncer perquè son una mena de fanàtics religiosos. Eixa gent estan tarats.
Però el que vull dir és que els exaltats no serien res sense el suport que suposa el vot d´eixa gent que vos dic que és blavera per ignorància. Raonant i argumentant, a més de manifestant-nos i expressant les nostres idees sense vergonya, estem aconseguint anar erosionant eixa reserva de vots blavera que vota un dia a UV altre al PP. Quan s´haja reduït de forma notable, els mitja merdes del GAV i grupuscles així no tindran força per a res.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#17 25-02-2007 22:18:00

olocaui
Membre

Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?

si no parlem amb els Blavers= Ignorants no podren fer-los cambiar...


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.