#21 30-09-2006 01:31:35

charlie
Membre

Re: Blaverisme al Llevant U.E.

Hi ha boixos nazis tb aixó segur, xo en la gran majoria no ho son. I per cert els boixos i els força es porten molt millor del que la gent pensa, no se si sera x la rivalitat aom els yomus...nose


Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur.

Desconnectat

 

#22 30-09-2006 02:06:05

Re: Blaverisme al Llevant U.E.

En part estic d'acord amb Valencia 02 en això d'intentar que els immigrants tinguen una faena assegurada. La veritat és que seria el desitjable; així els immigrants no es veurien obligats a viure al carrer o en pisos sobreocupats. Amb les persones que arriben de forma irregular a Europa, el problema que veig és que molts no són solament persones que fugen de la pobresa extrema; també d'altres fugen de règims polítics dictatorials i repressors.
Crec que enlloc de posar alts murs i tanques amb punxes com si Europa fora un Búnquer, s'hauria de potenciar la labor de la ONU, la FAO i altres entitats mundials per tal de fer pressió als règims polítics que no permeten que la seua població visca amb dignitat.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#23 12-10-2006 14:40:12

Antiblaver 33
Membre

Re: Blaverisme al Llevant U.E.

http://i10.tinypic.com/2uophfk.jpg
http://i9.tinypic.com/404lr9h.jpg

Última edició per Antiblaver 33 (12-10-2006 14:43:06)

Desconnectat

 

#24 13-10-2006 21:05:59

Maulet
Membre

Re: Blaverisme al Llevant U.E.

No passa res, Eixemenis, podem compartir l'avatar, no vaig a denunciar-te per plagi wink A més, jo per desgràcia ja no puc participar en aquest foro tot el que m'agradaria, així que tu seràs qui s'ocupe de que la gent veja al cabró eixe boca avall, que és com ha de estar, val?
Per cert, que la pàgina web del Llevant segueix en castellà, haurem d'insistir.
D'altra banda, he vist que últimament entra i escriu molt de fatxa per ací, no? A eixe que s'atrevia a mencionar a Guillem Agulló hauries d'haverlo fotut fora abans, Webmeste: es notava que era d'eixos que en el fons s'alegra de la mort de Guillem, i que s'alegraria de la mort de tots nosaltres.
Bo, anim i seguiu així. Una abraçada a tots, companys.


Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder

Desconnectat

 

#25 17-12-2006 23:50:49

-àlex-
Membre

Re: Blaverisme al Llevant U.E.

Els del força llevant son menys que els dels yomus però no son tan "garrulos" ni tan "borregos". No hi ha dret de que vinguen al ciutat de valència i posen una pancarta que posa: montanejos93
FORÇA LLEVNAT SEMPRE


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.