#1 05-05-2011 18:50:41

VINARÒS
Membre

Per a qui pensava que ho havia vist tot...

http://www.youtube.com/watch?v=iWfo8qeW_xE

Dèu meu, i això és aplaudit en el nostre propi país?!

Desconnectat

 

#2 05-05-2011 19:01:40

Malnaiscut
Membre

Re: Per a qui pensava que ho havia vist tot...

Vergonyós...i per si no fora prou vergonyós ser del PP tot el que haurà d´haver patit aquesta pobra dona al llarg de la seva vida amb el cognom que té: CATALÀ!!!..jajajajjajajaja


“Vergonya, cavallers, vergonya!!”

Desconnectat

 

#3 06-05-2011 10:21:20

Toni_M
Membre

Re: Per a qui pensava que ho havia vist tot...

Això és del documental que van passar diumenge a TV3, quina pena... Jo mai no demanaré perdó per parlar la meva llengua.

Desconnectat

 

#4 06-05-2011 13:50:56

Pendrach
Membre

Re: Per a qui pensava que ho havia vist tot...

Parlar en valencià no és un defecte, rebutjar el valencià com a llengua materna és un DEFECTE molt greu...

Si la gent em demana en castellà en el meu discurs, els diré que se'n vagen a la seua terra o que aprenguen el valencià.

VERGONYA, CAVALLERS I DAMES, VERGONYA!!!

Última edició per Pendrach (06-05-2011 13:51:26)

Desconnectat

 

#5 06-05-2011 22:16:01

TirantLoNegre
Membre

Re: Per a qui pensava que ho havia vist tot...

Quina falta de respecte, per Déu! Parlar Valencià davant de la parròquia PPera, deu ser com dir una missa catòlica en Barceloní davant d'una parròquia de lo Rap Penat. Una heretgia!

Jo crec que fins i tot als blavers els hi ha de sentar malament aquest video. És el preu que té ser un RECHIONALISTA fatxós.

Si la teva llengua t'importa un rave i t'agrada el PP, llavors passat al Castellà (LA LENGUA COMÚN). ARRIBA ESPANYA! VENGA ESA ROJA!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#6 07-05-2011 01:19:39

Toni_M
Membre

Re: Per a qui pensava que ho havia vist tot...

Esa roja, que me la trae floja! xDDD

Desconnectat

 

#7 09-05-2011 14:12:47

TirantLoNegre
Membre

Re: Per a qui pensava que ho havia vist tot...

ara.cat escrigué:

Un mosso denuncia dos urbans de Barcelona per no parlar-li en català

"Esto es España y te hablo en español", va dir el guàrdia urbà segons la denúncia

Un agent dels Mossos d'Esquadra ha denunciat dos Guàrdies Urbans de Barcelona per no parlar-li català quan, en un control rutinari, el van parar per conducció temerària.

Segons un atestat de la Guàrdia Urbana al que ha tingut accés Europa Press, el 9 de febrer de 2011, quan els dos urbans realitzaven un servei de vigilància a la Ronda Sant Pau, van observar una moto que circulava a gran velocitat, fent moviments en zig-zag entre els cotxes, que van obligar un d'ells a frenar bruscament.

No el van poder parar fins que va arribar al carrer Comte d'Urgell, van comprovar que anava a 90 km/h i el van informar, en castellà, del motiu perquè l'havien parat.

L'home de la moto, que es va identificar com a mosso fora de servei, els va dir que el seu únic idioma era el català. El mosso, segons els guàrdies, es va mostrar indignat i alterat llançant comentaris com: "tu ets un feixista i el que estàs fent és una repressió lingüística del català. És una vergonya per a la policia de Catalunya que hi hagin agents amb aquests comportaments feixistes", i els va amenaçar amb denunciar-los i acudir als mitjans per fer pública la repressió del català i que així l'inhabilitessin.

En la denúncia davant del jutjat de guàrdia, el mosso assegura que va demanar a l'urbà "amb tota la correcció exigible" que se li dirigissin en català.

El judici de faltes se celebrarà el pròxim 28 de juny.

Jo em crec al mosso. A mi també m'ha parat la guàrdia urbana a les Rambles. L'urbà em va demanar si havia begut i li vaig contestat que "no gens ni mica". Acte seguit va començar a fer conya "no chens, no chens!".

De seguida vaig tenir el reflexe de passar-me al castellà per no liar-la més. A més, anava amb 3 companys de feina, un d'ells de raça negra, tots ells anglosaxons, i vaig pensar més per ells que no pas per mi no fos cas que els fessin mal.

La policia a Barcelona té el deure d'atendre't en Català. Però qualsevol s'hi fica!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.