• Inici
  •  » Denúncies
  •  » L´ANLL vol fer una xerrada sobre LA IMPOSICION DEL VALENCIANO Y EL PANCATALANISMO

#1 20-01-2011 17:51:38

TirantLoNegre
Membre

L´ANLL vol fer una xerrada sobre LA IMPOSICION DEL VALENCIANO Y EL PANCATALANISMO

A veure qui la fa més grossa!

LA ASOCIACIÓN NACIONAL POR LA LIBERTAD LINGÜISTICA la quiere liar!

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs059.snc6/168931_181683958529843_162447527120153_489472_3765341_n.jpg

A que mola un mazo!

Oi macos?


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#2 20-01-2011 17:55:48

TirantLoNegre
Membre

Re: L´ANLL vol fer una xerrada sobre LA IMPOSICION DEL VALENCIANO Y EL PANCATALANISMO

És com aquell acudit de 2 blavers que es troben i un li diu a l´altre:

- Xe! que estoy hasta los guevos de estos catalanes que nos quieren imponer su lengua. Estoy harto de no poder hablar en la lengua de mi tierra que es el valenciano y no el catalán como dicen ellos.

i va l´altre i li diu...

- Doncs ja pots parlarla, que ací som lliures i només parlem valencià.

i el tio li contesta...

- Como que la hable! tu lo que eres es un pancatalanista!

JOJOJOJJOJOJOJOJOJOJOJOOJO......Que Freek!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#3 20-01-2011 21:53:13

Pendrach
Membre

Re: L´ANLL vol fer una xerrada sobre LA IMPOSICION DEL VALENCIANO Y EL PANCATALANISMO

hehehehe...

L'altre dia em va dir un home:

-Usted es pancatalanista?

-Per què em preguntas això?

-Porque nuncas hablas en "español".

-Què té a vore "parlar en valencià" amb el "pancatalanista"? Vostè parla valencià?

-Claro, imbecil. No sabes que el valenciano es español????

-Esclar...jo també estic parlant en "espanyol"... Vostè parla en espanyol, mentres jo parle en "espanyol"...

(Aquell home enrabiat se'n va anar)

Desconnectat

 

#4 20-01-2011 23:07:41

Toni_M
Membre

Re: L´ANLL vol fer una xerrada sobre LA IMPOSICION DEL VALENCIANO Y EL PANCATALANISMO

A veure nois, com diu la "agüela blavera" al youtube: primero españoles, después valencianos y hablamos como queremos... ¬_¬

Dient coses com que la llengua catalana és espanyola, n'hi ha que acaba dient que el català és un dialecte de l'espanyol. La meva família a Madrid sense anar més lluny...

Desconnectat

 

#5 21-01-2011 11:14:25

Pendrach
Membre

Re: L´ANLL vol fer una xerrada sobre LA IMPOSICION DEL VALENCIANO Y EL PANCATALANISMO

A Castella algun català, algun basc i algun gallec han obligat a un castellà que parlàs en les seues llengües? NINGÚ

A Anglaterra algun castellà ha obligat a un anglés que parlàs en castellà? NINGÚ

A Alemanya algun castellà ha obligat a un alemany que parlàs en castellà? NINGÚ

Als països no-castellans algun castellà ha obligat a un ciutadà no-castellà que parlàs en castellà? no solament u, sinó MOLTÍSSIM (quaix 45 milions de castellans que ens obliguen que hi parlàssem)

Això és LA ASOCIACIÓN NACIONAL POR LA LIBERTAD LINGÜISTICA... i la nostra en la terra castellana????

(perdona per la meua llengua materna castellana, però vull parlar en valencià com a ciutadà valencià al PPCC) wink

Última edició per Pendrach (21-01-2011 12:08:49)

Desconnectat

 

#6 21-01-2011 13:29:21

TirantLoNegre
Membre

Re: L´ANLL vol fer una xerrada sobre LA IMPOSICION DEL VALENCIANO Y EL PANCATALANISMO

Pendrach! d´on surten aquests personatges?  nano, quina fauna!

Toni, l´afirmació que la llengua catalana és espanyola és mentida. Jo no se com els politics poden caure en aquests paranys que ratllen el ridícul. Que jo sàpiga, a l´Alguer no viu cap espanyol que parli català, jojojojo! I Andorra no és Espanya.

Nois, els politics espanyols tenen un bon sarau! No se qui va dir un cop "en la confusió hi ha l´enteniment".

Última edició per TirantLoNegre (21-01-2011 21:13:43)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Denúncies
  •  » L´ANLL vol fer una xerrada sobre LA IMPOSICION DEL VALENCIANO Y EL PANCATALANISMO

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.