#1 11-12-2010 21:56:03

Si un blaver la palma, jo m'alegre

Doncs sí, no vaig (anem) a ser hipòcrites.

Sembla com si hem de quedar bé amb ells, i lamentar quan un d'ells se mor, però en el meu cas no és així. En especial si ha estat un blaver que ha tocat molt els pebrots, jo m'alegre, faig festa i tire cohets.

Ara en desembre hauríem de celebrar la mort de dos blavers que la palmaren aquest mes:

1-Vicente González Lizondo. Aquest albaceteny fou el "cabdillo sobre los cabdillos" (denominació que apareix al Tirant lo Blanc) dels blavers durant 14 anys (1982-1996). Ja durant el lamentable 9 d'Octubre de 1979 fou un dels que insultà i agredí el llavors alcalde de València Ricard Pérez Casado.

La palmà en desembre de 1996, i vaig tirar cohets eixe dia.

2-Jorge Balaguer, alias Whisso, militant de les JJGAV mort en desembre de 2005, d'un atac cerebral, quan tenia 16 anys.

Malgrat que semblara un jove "innocent", si era de les JJGAV, era un terrorista en potència. A més era dels Yomus.

Cal recordar a més que els blavers se burlen de Guillem Agulló, i recentment, quan morí Joan Monleon, també se burlaren, perquè segons ells era "panca". Tant Guillem Agulló com Joan Monleon eren uns sants si se'm permet. En concret, m'és difícil pensar que algú li puga caure mal Joan Monleon, que era tot simpatia i humanitat.

Així doncs, repetisc que me n'alegre si aquests fills de puta la palmen. Aquests nadals, doncs, brindaré amb cava per l'aniversari de la mort de Lizondo i de Whisso. I continuaré resant i posant espelmes a diversos sants (he he) perquè Juan Lladró, principal subvencionador del blaverisme i que ja té 84 anys la palme per causes naturals d'una vegada per totes.

Última edició per Botador de màrgens (11-12-2010 21:57:41)

Desconnectat

 

#2 13-12-2010 15:34:26

PALAMOS
Membre

Re: Si un blaver la palma, jo m'alegre

Doncs sí, encara que sembli mentida els dolents també la palmen, ja que a vegades sembla que no agafin ni una mala grip! smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 13-12-2010 18:04:32

saforenc
Membre

Re: Si un blaver la palma, jo m'alegre

Ja podran estar morint-se de sed al meu costat que no els donaria en la puta vida un got d'aigua, ara tampoc els remataria, que moren en la seua misèria.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.