• Inici
  •  » Denúncies
  •  » Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

#1 13-10-2008 18:39:56

AguaitantPV
Membre

Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

La seu del sindicat Intersindical Valenciana a la ciutat de València va tornar a ser atacada per uns desconeguts que hi vanfer diverses pintades de caràcter feixista, espanyolista i anticatalà. L'acció es va produir la matinada del 9 al 10 d'octubre, i va consistir en pintades amb dianes, creus gamades nazis, insults i simbologia "blavera" (secessionista lingüística) diversa, a més a més de pixats i destrosses diverses.

http://www.racocatala.cat/imat_temes/atac_intersindicalvalenciana_oct2008_97.jpeg
L'atac arribava després que el diari valencià "Las Províncias" assenyalés el balcó de l'edifici d'Intersindical Valenciana com al balcó des del qual activistes d'ERPV van despenjar una gran estelada durant els actes institucionals del 9 d'octubre. El sindicat ja ha anunciat que ha posat en coneixement de la Delegació del govern espanyol a València aquests fets, i que presentarà la corresponent denúncia. Com recorda Intersindical Valenciana, la seva seu ha estat ja l'objectiu de nombrosos atacs, en el marc de la impunitat amb què grups espanyolistes i anticatalanistes d'extrema dreta actuen contra representants de partits polítics, sindicats, moviments socials, casals o persones individuals al País Valencià.

Intersindical Valenciana creu que les autoritats "han d'investigar els fets, detindre els culpables, disoldre i il.legalitzar els grups ultres que actuen, en molts casos a cara descoberta, pel País Valencià atacant a les organitzacions democràtiques".

http://www.racocatala.cat/imat_temes/atac_erpv_valencia_oct2008_52.jpeg

Paral·lelament la seu d'Esquerra Republicana del País Valencià (ERPV) ha estat també objecte d'un atac similar, amb pintades insultants i amenaçants, i simbologia nazi. El secretari d'Organització d'ERPV, Jordi Vayà, ha condemnat totes dues accions, en el que en la seva opinió és "una volta més l'extrema dreta i els còmplices que bé amb el seu silenci, bé amb la seua col.laboració, donen cobertura als violents, trenquen la convivència democràtica atacant als que volem un País que està ja fart de callar i pagar".

Per cert que relacionat amb aquest tema i amb el desplegament de la gran estelada durant els actes institucionals del 9 d'octubre des de, sembla ser, el balcó de l'edifici d'Intersindical Valenciana, aquest sindicat ha emès una nota de premsa on afirma que "aquest Sindicat no té cap vinculació amb el partit polític que va dur a terme els actes reivindicatius des de la balconada de la seva seu". Segons Intersindical Valenciana, l'afiliat implicat en el tema "va usar indegudament aquesta afiliació (...) per a fins que són aliens a l'Organització, a títol personal i en nom del partit polític al que representa (...) i sense autorització del sindicat".

A més a més el comunicat també diu que Intersindical Valenciana "no dóna suport a cap acte, fet o manifestació que no hagi estat prèviament informat i acordat en el Secretariat Nacional". El comunicat acaba afirmant que el sindicat ha començat una investigació interna per "depurar responsabilitats".

Extret del Racó

Desconnectat

 

#2 14-10-2008 00:24:42

Rogeta
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Que gonia donen, i el pitjor de tot es que a la gent li la bufa!!!
I a la seu del Bloc també els han trencat els vidres. Que justet home que al Psoe o al PP, no els facen res, i als d'E-2000, AN, etc... Això fa molta olor!!!!!!
Fins quan hem d'aguantar tot açò????

Última edició per Rogeta (14-10-2008 00:29:28)

Desconnectat

 

#3 14-10-2008 00:37:49

golet
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Em fa gràcia (per no plorar) les idiotaes eixes que diuen encara de "Rojos no" o "Muerte al rojo"...

Ho aguantarem fins que a Camps (va a ser que no) o al delegat del Govern central els pegue per ficar-se realment xulos i investigar als fills de puta que fan eixes coses. El problema és que per a ells són "quatre pintaetes" o dos cristalls trencats, res més... Si no ho cremen tot (rollo Casal de Russafa) o coses així, ni es molesten en fer CAP investigació...

Solució que ens queda = ¿exili? ¿justícia per compte propi cadascú?...

Desconnectat

 

#4 14-10-2008 16:50:12

grau_gandia
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

En Paco Camps jo no contaria per a fer investigacions en "lugares catalanistas-separatistas-antifalleros-imperialistas" xD. No, jo contaria en arreplegar els cristalls i posar-ne de nous, i trau-re la fregona i la bayeta i posar-se a torcar-ho tot... Ajuda no rebrem mai d'aquesta gentola...

Per cert el dia del 12-O, veguéreu CQC?? Quan s'acostava el enviat eixe tot el public cantava "rojos fuera!!", quina vergonya de gent viuen pensant en el passat!


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#5 14-10-2008 22:55:26

golet
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Home, frases estelars "tú tienes acento catalán" "ah sí? Pues soy de Logroño"... xDDD

O "La democracia es una mierda"  aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

Desconnectat

 

#6 15-10-2008 23:06:40

Mikel
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

al bloc li van fer algo?? Quins fills de puta, justament eixe mati cap a les 8:30 vaig veure les pintades a l'intersindical...


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#7 16-10-2008 18:06:02

pujalt
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Amb quina impunitat!
Açó no pot continuar així, però vull deixar clar la meua postura respecte a la penjada d'aqueixa estelada gegant. Crec que va ser una provocació per a tots els valencians. Eixe no és el camí que hem de seguir el catalanistes. Nosaltres hem d'anar com aquell que diu "per baix mà" (com hem fet tota la vida) clavant a poc a poc símbols catalanistes. Com fem al bloc o com es fa va fer amb la llengua. Jo sóc membre del bloc jove i eixe dia no em va importar juntar-me a tota aquella massa de gent per a respondre contra eixe insult.
Clar jo des de un balcó també ho faria...

Desconnectat

 

#8 16-10-2008 19:51:48

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Jo també crec que va ser una provocació en tota regla, la van posar ahi dalt (i a més, gegant) per a que justament la coronada passara per baix d'ella, i si no passa ni per baix del marc d'una porta, per que heu de calfar a la gent d'eixa manera?? no m'ho explique, i a més sabent que es la Ciutat de València, i el 9 d'octubre que està plagat de feixistes (tots sabem que amb el tema de Catalunya, un grup de 20 persones feixistes pot amotinar a unes 500 incultes per cridar i agredir)

Jo no m'haguera ajuntat amb tota eixa gentola feixista, però tampoc haguera recolzat l'acció.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#9 18-10-2008 03:41:55

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

pujalt i gandia 1707, objectivament desplegar l' estelada tan gran potser era una mica atrevit, estem d' acord, però no penseu que per altra banda ha estst una petita-GRAN resposta simbòlica que mereixen aquests perills socials? Home que m' he estat mirant l' historial delictiu de les putes jjgav aquestes i n' es per fer un macrojudici!!

Si ' enxampo un o dos de solts per barcelona....millor que no passi per ells i per mi.

visca el pais valencià


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#10 18-10-2008 10:40:58

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Però a vore, nosaltres hem d'anar al nostre ritme sense fer cas als borratxos estos, està clar que a voltes no hi ha més remei que respondre'ls però no d'eixa manera, el 9 d'Octubre la coronada no pasa ni per baix del marc d'una porta, tu creus que passarà per baix d'una altra bandera (ni tan sols la d'Espanya)??

A més, parleu com si la coronada fora enemiga nostra hmm


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#11 18-10-2008 19:03:32

La Tuna Punk
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

la coronada també es nostra.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#12 19-10-2008 10:58:35

grau_gandia
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

La coronada crec que hauria de ser la bandera de la ciutat de València, personalment opine.


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#13 19-10-2008 16:43:47

golet
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Així ho és, no? Bandera de la ciutat, únicament i exclusiva :-) Bandera valenciana

Desconnectat

 

#14 19-10-2008 16:55:48

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

No, no Gandia 1707, en absolut no parlo com si la coronada fos enemiga vostra perque és la bandera amb que us identifiqueu practicament tots els valencians, però a no ser que odiis els països catalans, no et va poguer ofendre molt l' estelada no?. jo sincerament si veies la coronada desplegarse a la diada de catalunya sempre i quan no ho fessin els del GAV aquest ,que casi ningu els coneix aqui, no em molestaria pas, al contrari.

;-)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#15 19-10-2008 22:08:56

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

No es que no m'ofenga a mi (que no ho fa), es que ofen a la majoria dels valencians, per que per a la majoria dels valencians la bandera valenciana es la coronada, i el 9 d'Octubre no pot passar per baix de RES, per tant, quan penjaren eixa estelada, la majoria dels valencians ho va vore com a una imposició.

A més, que no parlem que els del Bloc Jove estaven baix i tots els insults els van caure a ells.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#16 19-10-2008 22:59:32

batiste-ceba
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

gandia 1707-2007 te rao...crec que de haver anat jo on estaven els del bloc jove...m'haurien vingut a la ment imatges de les mares dels que van ficar l'estelada...

No dic que estiga en contra de l'accio,si no que els de JERPV haurien d'haber pensat que anaven a pasar pel costat gent ultradretana i gent nacionalista,i que aquesta bandera podia desencadenar una agressio per part dels feixistes als que estaven al carrer...


http://img387.imageshack.us/img387/2261/xivaantifang3.gif

Desconnectat

 

#17 20-10-2008 10:02:41

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

està bé, em rendeixo, va ser potser una provocació per molts valencians, però heu de saber que jo defensava l´acte per la minoria procatalanista que hi havia aquell 9 d' octubre i sobretot, pels centenars d' espanyolistes camuflats que hi haurien pels carrers.
Potser despres de haber deliberat amb vosaltres si veies els de ercpv els hi diria que enlloc de la gegant haguessin tret una de normal XD.
Però com a valencians que sou us dono la rao, teniu més dret a opinar d' això


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#18 20-10-2008 22:16:54

golet
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

El que s'hauria de fer és anar amb eixa bandera a l'acte, no ensenyar-la des d'una balconada, sinó passejar amb ella pel carrer, tan tranquilament, ja que sinó, estem concedint als blavers i espanyolistes la festa del 9 d'octubre, com si nosaltres sols la volguérem per a "incordiar".

No, baixem allí i passegem-la més xulos q un vuit, i a qui no li agrade, QUE ESCAMPE!

Desconnectat

 

#19 21-10-2008 09:51:05

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

golet tu si que en saps


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#20 21-10-2008 15:55:01

grau_gandia
Membre

Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Ams, eixa bandera pel carrer a Valencia ciutat no duraria ni 2 minuts si s'enteraren els feixistes. Si ja parlaven de cremar-la i estava a 20 m. per dalt...


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Denúncies
  •  » Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.