#1 11-05-2008 13:46:19

Webmestre1
Equip

El que ens diu un blaver espanyolista malparit

Disculpeu el to insultant, però és el mínim que podem dir d'un individu que ens diu aquestes coses a l'e-mail de la web:

cualquier dia os pirateamos el chiringuito, hijos de puta catalanistas,, seguro que sois los típicos mierdas hipis que van al terra y mierdas de garitos así, me cago n vuestra puta madre, traidores a vuestro pueblo, hijos de mala madre,,,,,
y lo más gracioso es que para aparentar ser más catalufos, os disfrazais con camisetas a rayas, bolsos y complementos varios,, y teneis la poca verguenza de insultar a los pijos y a los fachas q compran en Zara...morios bastardos,, id a lamerle el ojete a los catalanes


Sols he de dir que jo personalment no tinc res de "hippy", sinó que m'alce a les 7 cada dia per a anar a treballar les meues 8 hores (i alguns dies més). Usant la seua llengua, diríem allò de que se cree el ladrón que son todos de su condición, ja que ells sí que són uns pijos miserables desafaenats que mai en sa vida han agafat una aixada (cosa que servidor també ha fet moltes vegades).


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 11-05-2008 14:16:12

LarsenAlacant
Membre

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

Típic del espanyolisme, reduir una forma de pensar a un concepte únic, per a explotar-lo i malparlar d'ell. Així la gent que no s'ajuste a eixa imatge no es veu involucrada al moviment.

Cal dir que hi ha gent que estem per dalt d'això i no anem amb rastes, arracades, samarretes "del rotllo" ni ens droguem..


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 11-05-2008 15:49:23

Curial
Membre

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

És propi de ments simples la necessitat de reduïr l'enemic a un estereotip imaginat, per així poder insultar-lo fàcilment, sobre tot quan no es poden rebatre els seus arguments.

Els blavers espanyolistes saben que en un debat en igualtat de condicions van a perdre sempre, perquè no tenen ni la Història, ni la filologia ni cap dada del seu costat, aixina que normalment han de recòrrer a la violència o a l'insult (violència verbal). Jo sempre ho dic, una prova d'això és que ací han debatut blavers que parlaven amb respecte, en canvi en les seues webs, encara que vages amb tot el respecte del mon, no més per pensar diferent ja te banejen.

A més, en el valencianisme n'hi ha gent de tot tipus, només fa falta anar a una manifestació com la del 25 d'abril i vore que n'hi ha gent amb rastes i sense, amb roba d'un tipus i d'un altre, és un moviment prou heterogeni, i això està molt bé.

Per cert jo m'alce a les 6.30 cada dia entre setmana, no tinc temps d'anar enviant emails amenaçants a webs amb les que tinc diferències ideol.lògiques.


PD: per cert podria ensenyar-se a escriure en la seua llengua, em sap mal pels castellanoparlants que eixe individu la maltracte tant, pareix com quan els blavers escriuen en valencià inventat... "verguenza", en fi...


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#4 12-05-2008 00:12:30

golet
Membre

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

Ja, és exactament igual com la penya d'E2000, pals quals tots som uns guarros hippiosos piojosos vagos... i després diuen que no tenen res a vore. Ara, fa falta tenir molt poc trellat per a enviar un email així, siga a qui siga...

Jo no he de matinar tant com alguns que heu comentat per dalt, perquè treballe de vesprades (per a bé o per a mal), però, fóra currant o no, tampoc crec q siga la gent que compra la roba en Zara precisament els grans pijos de qui parla eixe home...

"para aparentar ser mas catalufos"... jo no he vist mai a ningú clavar-se amb els valencians, ni a ningú clavar-se amb la gent d'altres autonomies a Espanya com ho fan estos moniatos... els hauria de caure la cara de vergonya (si en tingueren)

Desconnectat

 

#5 13-05-2008 19:03:44

piti
Membre

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

no per anar amb rastes o amab pantalons a ratlles eres més o menys de una cosa , cadascu vist com vol i a qui no li agrade que no mire  !

apart a emilis com eixós no cal ni contestar-los

vinga adeu !

Desconnectat

 

#6 13-05-2008 20:06:19

Darmagon
Membre

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

Doncs jo vaig al Zara i al Corte Ingles (cony! que el meu pare treballa alli i tinc descompte) I que pasa? XDDDD


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#7 13-05-2008 22:58:30

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

"Caca culo pedo polla puta pis caca gilipolas puta cabrones mamada culo..." el tipic argument de la gentola esta, i no ixen d'ahi, que ja se sap "d'on no hi ha, no es pot traure" ... i jo em pregunte, a que es deu tanta ràbia i tant d'odi cap als "catalufos", el nom que ells posen als valencians que defensen la seua terra i als catalans? Per que rabien tant només vore'ns?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 14-05-2008 01:24:56

Webmestre1
Equip

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

A veure, mirall, considere el teu to irrespectuós cap a mi i cap als que fem aquesta pàgina, i, seguint les normes del fòrum, aquest és el primer avís. Jo no em considere intel.lectualoide i menys encara votant del PSOE.

No passa res perquè parlem ací d'aquestes coses. A mi senzillament em toca la moral que sempre estiguen acusant-nos de pijos, quan els pijos que no han pegat brot mai són ells.

Davant d'això tenim el dret i l'obligació de defensar-nos.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#9 14-05-2008 10:36:34

Webmestre
Administrador

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

Doncs mira, si estás millor així, doncs t'expulsem i ja està.

Ja estic fart de sentir que fotre canya al blaverisme és "dividir els valencians" i altres collonades tercerviistes.

Ja estica cansat de repetir que no tenim res en contra del blaverisme dialogant, sinó del blaverisme ultraespanyolista que no fa més que atacar-nos. I per això mateix, si penseu que davant aquests atacs continus no hem de fer res, doncs allà vosaltres. Però si altres volem respondre (que és una reacció humana i fins it tot necessària), doncs respecteu-nos.

Desconnectat

 

#10 14-05-2008 10:57:19

Curial
Membre

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

Mirall, no sigues mentiros. Per a començar que açò no és cap think thank del PSOE i molt menys d'intelectualoides. No sé si n'hi haurà votants del PSOE-PSPV per ací, si n'hi ha, tot el respecte per a ells, però no és el sentir general dels usuaris del foro.

De segones que el foro no és la web. La web te moltíssim material molt útil per a desmontar mentires blaveres. Ho cregues o no, n'hi ha gent que no té tan clar algunes qüestions històriques o filològiques que esta web aclara. A mi m'ha servit per a no haver d'escriure 2000 vegades les mateixes històries, i poder donar a coneixer fets contrastats i documentats a persones que no ho tenien clar.

El foro és altra cosa, i en el foro parlem de molts temes diferents, desde temes del nacionalisme valencià, qüestions de política estatal, valenciana, de la societat, de la nostra cultura... fem convocatòries i un fum de coses. Però xe, només te veig opinar en els quatre temes que parlen de lo mateix, què passa que no tens opinió dels altres?

Jo també pense que potser és millor menys "antis", però això només és la forma. El fons d'esta web és molt "pro". Pro cultura valenciana, pro la nostra terra, pro memòria històrica, pro dignitat valenciana, i ja simplement pro debat i dialeg sense recorrer a mentires o violència (com fan els blavers). Ací ha opinat gent de tot tipus, desde votants del PSOE que dius tu, a gent d'ERPV, del Bloc, de les CUP, fins i tot iberistes, espanyolistes, blavers... xe jo no sé què més vols.

I a més, jo no sé d'a on hòsties eres tú, però t'agrade o no, en l'epicentre del blaverisme, el Cap i Casal, encara queden alguns subnormals que son violents. I el que no es pot fer es mirar cap a un altre costat si amenacen o fan sentir por a xiquets de 15 anys. Perquè igual eixos xiquets deixen d'acodir a actes valencianistes, i deixen de fer visible el nostre moviment per por a les represalies de quatre covards que estan mal del cap.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#11 14-05-2008 11:50:15

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

A vore Mirall, el valencianisme no lluita contra l'espanyolisme? doncs el blaverisme es espanyolisme, si la majoria del independentisme demanara un País Valencià totalment independent (sense PPCC), ja s'inventarien qualsevol xorrada per impedir això i ja tornarien a "catalufos bla bla bla".
Per ells, els valencians deixarem de ser "catalufos" quan no tingam llengua que defensar.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 14-05-2008 22:19:37

Webmestre1
Equip

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

Mirall ha estat expulsat, que és el que volia. Com no em funcionava l'opció d'expulsar-lo simplement, l'he hagut d'esborrar.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#13 15-05-2008 01:10:27

golet
Membre

Re: El que ens diu un blaver espanyolista malparit

Vaja, no sé què és el que estava escrivint Mirall, sols vaig vore en un post on deia que férem més país i ens deixàrem de tant "anti"...

Bo, jo pense que és una opinió, i molt respectable; ara, si s'ha ficat molt plasta amb això... No sé, jo sóc del pensar que mentre u no siga molt destructiu amb els missatges del fòrum tampoc hi hauria que expulsar o esborrar...

De tota manera, espere que no es produisquen més situacions d'eixe tipus i pugam fer pinya.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.