#1 16-08-2006 23:42:24

Webmestre1
Equip

El conflicte israelo-palestinià

Bé, amics, per a no parlar sols de blaverisme, valencianisme o nacionalisme, vaig a encetar un tema de candent actualitat.

I és que aquest fòrum està obert a tot tipus de debats (sempre que siguen respectuosos, com diuen les normes).

Què en penseu, doncs, al respecte?


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 09-01-2007 16:27:45

argentoní
Membre

Re: El conflicte israelo-palestinià

Tinc sentiments oposats però en general sóc pro-israelià, ja sé que no està de moda però m'agradaria saber que faríem nosaltres si estiguéssim envoltats per milions d'àrabs, musulmans amb ganes de degollar-nos. No és un tema fàcil i com sempre la millor solució possible hauria de ser el diàleg, cedir per ambdues parts sense que prevalgués l'orgull ni els interessos econòmics.

Desconnectat

 

#3 09-01-2007 20:04:14

Re: El conflicte israelo-palestinià

Açò és un tema "xungo".
La culpa de tot la té EEUU, que és un puto país imperialista que es fa l'amo del mon. A vore a ell qui li mana clavar ahí a tots els israelians que es va trobar, els va donar diners, els va donar armes, i au a viure la vida, sense adonar-se'n (sense voler o aposta) que allí vivia gent.

Tu imaginat que el teu poble i les teues costums porten ací milers d'anys i ara venen uns americans i et claven ací a 8 milions de alemanys. Mentre tu estàs vivint en la pobresa més absoluta, ells se'n venen amb les seues armes, es fan els amos del territori, fan les seues lleis sense contar amb els musulmans, fan els seu estat amb els seus polítics... total que a tu et tracten com una merda, no pensen en tu, i el xafiguen quan vas pel carrer.(Açò em sona a algo) Tu com reaccionaries?

D'altra banda està el racisme que tenen alguns musulmans cap als israelians, el mateix que tenen alguns israelians cap als musulmans, o siga que açò es contra-argumenta i no conta com a argumentació.

Última edició per Gandia1707-2007 (09-01-2007 20:05:45)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#4 09-01-2007 21:54:09

Re: El conflicte israelo-palestinià

Com bé diu Gandia, és un tema molt delicat. Però jo estic a favor dels palestins, ells ja teníen la seua terra, i no tenen perque perdre-ho tot per culpa dels israelites.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#5 09-01-2007 22:53:18

Re: El conflicte israelo-palestinià

No, això es questió de fer un estat multicultural, que entre les dos parts s'entenguen i que Israel no impose res, que es cremen totes les armes, que s'estabilitze el país (quant a classes socials, un israelià es infinitament més ric que un palestí), que Israel es desfasa del poder nuclear, que Palestina condemne els atacs terroristes, que no hi haja soldats ni milicians, que no hi haja religió...
Això es la solució, però fins que les armes no es deixen no es podrà fer res.

Última edició per Gandia1707-2007 (09-01-2007 22:54:16)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#6 10-01-2007 18:36:26

argentoní
Membre

Re: El conflicte israelo-palestinià

Estic d'acord en el que dius Gandia1707-2007 , però no en lo de "i et clavin ací a 8 milions de alemanys". Quan van arribar els primers jueus a Israel havien 4 cabres, i els palestins que hi havia els van rebre bé i convivien. Crec que es va començar a embolicar la cosa quan van començar a intervenir els 4 jeques de torn utilitzant la religió com excusa.
Salut

Desconnectat

 

#7 10-01-2007 18:59:33

Re: El conflicte israelo-palestinià

Jo no em deixaria portar pels rumors, ací quan un diu: "En español por favor..." sempre sens a algú dir "puto xurro de merda", jo pense que allà seria el mateix, i damunt la gran diferència de capital entre les dos classes ara i abans.
Jo crec que al principi hi hauria un clima d'hostilitat i els jeques van traure profit amb la religió "que si Alà ens ha triat.." i coses aixina.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 10-01-2007 23:54:09

Re: El conflicte israelo-palestinià

És un conflicte que desconec, però com a moltes ànimes benintencionades sempre tedisc a estar a favor dels més pobres i febles. En aquest cas, em sembla que són els Palestins. Després, la política segur que embolica les coses i la història s'ha de tenir en compte, i aquesta la desconec.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#9 15-01-2007 15:12:49

argentoní
Membre

Re: El conflicte israelo-palestinià

En quant a la història, és subjectiva, per exemple abans que estiguessin els palestins vivien allà els jueus, no et recomano que llegeixis la bíblia, jajajaja, però allà ho posa, encara que reconec que aquest llibre no em mereix gairebé cap confiança històrica  En quant aqui és el més feble, depèn, no t'acollonaria saber que milions d'integristes musulmans volguessin matar-te?

Desconnectat

 

#10 15-01-2007 17:38:33

Re: El conflicte israelo-palestinià

argentoní escrigué:

En quant a la història, és subjectiva, per exemple abans que estiguessin els palestins vivien allà els jueus, no et recomano que llegeixis la bíblia, jajajaja,

Quant de temps fa d'això? milers d'anys? la terra eixa és palestina i jueva, però el que s'ha fet el amo han sigut l'estat d'Israel deixant als palestins morint-se de asco en la seua pròpia terra.

argentoní escrigué:

En quant aqui és el més feble, depèn, no t'acollonaria saber que milions d'integristes musulmans volguessin matar-te?

Matar-me com? si està el mur de 10 metres d'alçada separant una mateixa terra per la meitat?
I com voldrien matar-me? en ganivets no? per que la majoria dels palestins no es poden permetre un arma, ja tenen prou alimentant a la familia, les kalasnikov estes només les porten els milicians i els terroristes, una minoria de la població.
En canvi l'exercit d'Israel esta bombardejant la zona palestina dia sí dia també, matant molts innocents palestins, dones i xiquets. Per cada 20 palestins mor 1 israelià... a això se li diu una massacre no una guerra.
Quin dia serà el que els pobles oprimits deixen d'estar oprimits i siguen perfectament lliures sense dependre ni estar doblegats per part d'altres estats?

Última edició per Gandia1707-2007 (15-01-2007 17:55:47)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#11 15-01-2007 17:48:51

Re: El conflicte israelo-palestinià

Per cert, crec que el títol es: El conflicte israelio-palestí
Un erroret en la gramàtica wink

Última edició per Gandia1707-2007 (15-01-2007 17:49:20)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.