• Inici
  •  » Debat general
  •  » Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

#1 27-10-2010 22:39:48

Webmestre
Administrador

Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Li he donat moltes voltes a això. D'una banda, a l'igual que el PP valencià, tira mà de l'anticatalanisme quan li convé, i ha fet algins escarafalls. Si d'una banda ha continuat i engrandit l'AVL, també és cert que d'ha obstinat a que el govern valencià no estiga en l'Institut Ramon Llull. Així mateix, la seua actitud amb les emissions de TV3 ha estat vergonyosa, tot i que també és cert que continua vegent-se (a València ciutat com a mínim, jo la veig sense problemes).

De l'altra, quan li convé també, llepa el cul als catalans el que faça falta i fa tot el que li diguen: Quan necessita aigua de l'Ebre, o infraestructures de comunicació bones amb el Principat. És ell qui ha parlat més els darrers anys de l'Arc Mediterrani, que figura en l'Estatut d'Autonomia si no m'equivoque, i això és l'antessala dels PPCC. També ha fet coses meritòries com la restauració (parcial) del monestir de la Valldigna, que apareix fins i tot en l'Estatut d'Autonomia també. I no hi ha res més "pancatalà" (entre altres coses, clar), com aquest monestir, fundat pels monjos de Santes Creus i ple de quatribarrades en el seu interior, com recollim en la galeria (com gairebé tots els monuments valencians antics, d'altra banda). Si bé també se pot pensar que el fet de potenciar aquest monestir suposa una certa antagonia amb el monestir del Puig, autèntic bressol de la pàtria valenciana, i reivindicat històricament pel nacionalisme valencià.

En fi, no sé què fer, així que he pensat que el millor és sotmetre la qüestió a votació popular. Espere, doncs, les vostres respostes.

Desconnectat

 

#2 30-10-2010 22:46:48

TirantLoNegre
Membre

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Hola Webmestre

He vist a les planes web de l´enemic que en Camps és considerat un traidor. Al final li passarà com a en Montilla. Tant jugar a dos bandols serà el seu final. En la questió de la llengua l´estratègia del PP està ben clara:

1er- Castellanitzar la societat.
2on- Evitar que el català-valencià-balear sigui llengua preferent a les aules, les universitats i els mitjans de comunicació, el carrer, els nostres parlaments.
3er-  Donar peu a la divisió de la llengua per a facilitar la seva destrucció.
4art- Acabar amb els PPCC.

Mireu el que està fent a les illes Balears. Allí només és una questió de temps que el "Català" desaparegui del seu estatut. Ara hi figura com a llengua oficial, però mira!, com que els citadans de ses illes beuen aigua en tassó  (got) i es posen capells (barret) al cap, resulta que ja no parlem el mateix idioma. No ens enganyem, la fita és que el català desaparegui de ses illes en pro del castellà.

El PP és igual a qualsevol indret, ja sigui València, ses illes o Catalunya. A en Camps en realitat, li importa un rave la llengua.

Casumlolla! Jo voto que no a en Camps.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#3 30-10-2010 23:27:52

Webmestre
Administrador

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Tirant, anem a ser estrictes, en la llista de blavers d'ara estan estrictament les persones que es distingeixen pel seu anticatalanisme, destacant evidentment les persones vinculades al blaverisme, si bé també hi ha gent d'altres partits (en concret, España2000 i el PP).

Nosaltres, en aquesta llista no podem ni anem a jutjar l'actuació global de Camps i el PP sobre la llengua, sinó per entendre'ns, el seu índex d'anticatalanisme, i no sols referit a la llengua.

Per això tinc els meus dubtes, perquè, encara que siga per interès, quan li ha convingut ha fet el possible per contentar els catalans. A banda, altres coses com l'inici de restauració del monestir de la Valldigna, crec que les va fer sincerament, i la restauració d'aquest monestir, per al nacionalisme, i per a la nació en general, és molt important.

En tot cas, no entenc què dius al final, en dir no a Camps. No a la inclusió en la llista? O no a la seua política, i per tant, inclusió en la llista?

Desconnectat

 

#4 31-10-2010 10:50:21

TirantLoNegre
Membre

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Si, perdona webmestre.

Volia dir que el meu vot és perquè incloguis en CAMPS a la llista de Blavers.

Amb el temps veureu que no vaig errat.

Última edició per TirantLoNegre (31-10-2010 10:50:42)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#5 01-11-2010 12:32:40

Toni_M
Membre

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Un altre vot per part meva per a incloure el Camps a la llista de blavers.

Desconnectat

 

#6 01-11-2010 18:42:36

senderi
Membre

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

I tant!

Desconnectat

 

#7 01-11-2010 19:23:13

Webmestre
Administrador

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Fins ara heu votat gent del Principat.

M'agradaria que també els valencians es mullaren i digueren la seua en aquest tema.

Gràcies.

Desconnectat

 

#8 11-04-2011 19:17:00

esteladeta
Membre

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Si deuria estar en els primers llocs de la llista de blavers d´ara ja que es un catalanofob asqueros

Desconnectat

 

#9 11-04-2011 20:19:19

TirantLoNegre
Membre

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Mireu com jo tenia raó. En aquest fil encara no varem calcular la jugada de TV3 que faria en CAMPS. I mira!

Tal i com jo vaig dir

Amb el temps veureu que no vaig errat

en CAMPS és un blaver vestit d'armani!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#10 19-04-2011 23:54:26

puka
Administrador

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Sense cap dubte

Desconnectat

 

#11 20-04-2011 00:11:48

Webmestre
Administrador

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

M'heu convençut entre tots. Hui és un poc tard, però demà o demà passat el posaré, i entre els primers llocs.

Estarà en la llista com a mínim fins que puga tornar a veure's TV3 a casa nostra. Aquest ha estat possiblement el major atac a la nostra llengua i la nostra nació des de temps de Franco.

Desconnectat

 

#12 27-04-2011 01:42:39

esteladeta
Membre

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Si teniu rao aquest deu estar en la llista per fer aixo a la llengua i a la cultura comuna de nosaltres i els nostres germans del principat pero  també hi ha altres que deurien estar a la llista anim la batalla de valencia la guanyarem
Antiblavers irreductibles

Desconnectat

 

#13 29-04-2011 00:43:24

Webmestre
Administrador

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Ja l'hem posat en la llista. Ocupa el lloc nº 8 en la llista. Creiem que és just i equitatiu posar abans d'ell a la gent de l'entorn del GAV i a les dos màximes figures de l'anticatalanisme al PV, que duen 30 anys tocant-nos els pebrots i dels quals la gent nacionalista està totalment farta i no va a suportar-los més: Juan García Sentandreu i José Luis Roberto.

Ací teniu la llista, perquè ho pogueu comprovar.

Si el president Camps o algun dels seus esbirres ens està llegint, deuria entendre com és de greu el que ha fet amb TV3, que ha suposat no sols que entre en la nostra llista de blavers d'ara, sinó que sols estiga superat per la gent que està malalta d'odi anticatalanista, com la gent del GAV i els dos susdits personatges.

Evidentment, estarà a la llista de blavers d'ara fins que puga tornar-se a veure TV3 a la nostra terra.

Desconnectat

 

#14 29-04-2011 20:13:54

Toni_M
Membre

Re: Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Ja era hora que aquest pocavergonya figurés allà després de tanta blaverada i l'última amb TV3 ha estat la més grossa de totes.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Deuria estar el president Camps en la llista de "Blavers d'ara"?

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.