• Inici
  •  » Debat general
  •  » Els feixistes es preparen per a cometre actes vandàlics el 23 de gener a València

#1 19-01-2011 23:55:26

Webmestre
Administrador

Els feixistes es preparen per a cometre actes vandàlics el 23 de gener a València

Ja supose que vos haureu assabentat que el 23 de gener, el SI, el partit de Laporta, es presenta a València.

Doncs ja estan els feixistes del GAV i d'E2000 parlant als seus fòrums de que li rebran com se mereix.

Com que la legítima defensa és causa exculpatòria en el Dret Penal espanyol, jo crec que és a ells, als feixistes, a qui se deuria rebre com se mereixen.

És increïble que a aquestes altures (2011), una persona no puga fer un acte privat a València sense el "beneplàcit" d'aquesta gentola. I què van a fer? Tirar ous? Insultar els assistents? Escupir-los? Agredir-los, com feren en la xerrada d'Èric Bertran el 14-12-2007 a Sueca? Intentanr-los assessinar, com feren els del GAV el darrer 9 d'Octubre amb els del BNV (i sort que els protegí la policia)?

Tot això és intolerable, i és una de les raons per les quals, ambdóc grupuscles (GAV i E2000), deurien d'estar il·legalitzats.

Més intolerable encara és que aquesta gentola vete a qualsevol persona del Principat que vinga a València. Això ja és, directament, racisme anticatalà. Altra evidència de que deurien d'estar il·legalitzats.

Doncs no, senyors fatxes, a València vindrà Èric Bertran, Víctor Aleixandre, Joan Laporta i qui li rote (amb perdó). Sols faltaria que aquests feixistes (o aprenents de feixistes) diguen qui ha de venir i qui no.

I que conste que no sóc simpatitzant del partit de Laporta, i no veig bé del tot que el seu partit s'implante al PV. Sobre això obriré un fil immediatament.

Desconnectat

 

#2 20-01-2011 12:08:26

Toni_M
Membre

Re: Els feixistes es preparen per a cometre actes vandàlics el 23 de gener a València

Jo això de contraatacar m'encantaria fer-ho però servidor ja es va menjar una ganivetada en una cama quan tenia 20 anys i no m'agradaria repetir...

Espero que tot surti bé per a nosaltres.

Desconnectat

 

#3 20-01-2011 22:46:57

HERETGE
Membre

Re: Els feixistes es preparen per a cometre actes vandàlics el 23 de gener a València

Sembla que E2000 i el Gav sempre van agarradets de la maneta, si a la fi està clar, on hi ha fem tambe hi han rates.

Desconnectat

 

#4 17-04-2011 01:44:37

esteladeta
Membre

Re: Els feixistes es preparen per a cometre actes vandàlics el 23 de gener a València

A mi em sembla que la seva catalanofobia es per riure aquests grups no poden fer res amb una agrupació que els supera en membres i per que webmestre no veus be que solidaritat catalana estiga al país valencià?
tenen a Isabel clara i simò i un programa atractiu i a mi m´agradaria que es facin al país valencià consultes independentistes com al principat a Valencia a Tabernes a Sueca a Gandia Castelló Alacant Benidorm etc.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Els feixistes es preparen per a cometre actes vandàlics el 23 de gener a València

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.