• Inici
  •  » Debat general
  •  » Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

#41 21-12-2010 14:43:38

Almogaver.cat
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Doncs cap problema company Carabassa. Estas en el teu dret de demanar explicacions si veus que no s'ha interpretat correctament o desvirtuat la teva ideologia.
Aquí com veus, no es coarta a ningú. Tant el teu honor, com la teva  justa demanda, ha quedat ben palesa.
Be, Carabassa. Desitjo tot lo millor a tu, al País Valencià i als PPCC.
http://www.youtube.com/watch?v=R_Afz3xwLoM

Última edició per Almogaver.cat (21-12-2010 23:36:44)

Desconnectat

 

#42 21-12-2010 14:53:09

Almogaver.cat
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

ATENCIÓ:
[ Aviso para web-navegantes, blaveros i gaveros; neos, confidentes  i demas chupopteros levantino-paelleros i subalternos-cipayos ] ! ! !

  Una frase insígnia //*//  d'Antiblavers.info es:
"I torne a repetir: sóc alcoiá. \ Tinc senyera on blau no hi ha. \ Dic ben alt que parle català \ i ho faig a la manera de València."

Ovidi Montllor

Última edició per Almogaver.cat (22-12-2010 02:21:36)

Desconnectat

 

#43 21-12-2010 18:50:16

Pendrach
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Carabassa escrigué:

Evidentment, el paraŀlelisme és evident: el nacionalisme valencià li ha de dir -li ha de continuar dient- a la llengua "català" sense perjudici de la denominació de "valencià", que tindria un caràcter polític. És a dir, per a mi, a l'Estatut d'Autonomia valencià (i, per a avançar-me, el que jo vull idealment és una Constitució Valenciana d'un Estat Valencià dins de la Federació dels Països Catalans) hauria de dir "la llengua oficial del País Valencià és el català, que pren la denominació de valencià". No cal ni que explicite quina és la meua opció al nivell acadèmic i internacional (entre altres coses perquè ja ho he dit més vegades que posts he escrit)

Sense comentari... Enhorabona, Carabassa.

Desconnectat

 

#44 23-12-2010 02:25:04

saforenc
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

ja però la teua posició està clara ací i a val.com però ... i els travestis?

que feu d'ells?

qui deuria dir quelcom no narra.

Desconnectat

 

#45 24-12-2010 10:50:10

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Almogaver.cat escrigué:

ATENCIÓ:
[ Aviso para web-navegantes, blaveros i gaveros; neos, confidentes  i demas chupopteros levantino-paelleros i subalternos-cipayos ] ! ! !

  Una frase insígnia //*//  d'Antiblavers.info es:
"I torne a repetir: sóc alcoiá. \ Tinc senyera on blau no hi ha. \ Dic ben alt que parle català \ i ho faig a la manera de València."

Ovidi Montllor

Ara t´escolto!, Alcoi, la terra dels meus avantpassats.

Jo, a l´igual que en Joanot Martorell però a l´inrevés. Ell descendent de Catalans i jo descendents de Valencians per banda paterna ( i per banda materna de Murcians).

Deu ni dó, quina barreja més mediterrània!

Sóc un bon xarneguet, eh macos! però català fins a la mèdula!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.