• Inici
  •  » Esports
  •  » Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

#21 05-03-2009 18:44:32

UPV96
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Si a les quatribarrades dels barcelonistes sumem les ikurriñes dels bilbains la cosa ja és més greu... A més d'un feixista dels YOMUS li agafarà un atac de cor si se li ocorreix passejar-se a prop del camp. El que està clar és que si se'ls ocorreix passejar-se aniran ben camufladets i desapercebuts i no diran ni mu.

Última edició per UPV96 (05-03-2009 19:07:41)

Desconnectat

 

#22 05-03-2009 21:52:24

golet
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Sííííí, segur que ja estan tirant bilis per la boca! QUE SE JODAN! smile

Desconnectat

 

#23 10-03-2009 23:24:28

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Faig un petit incís per recordar la dolça pallissa que li han fotut al real pudrit, 4-0!!
Ara, si ens toca al barça ja ens podem calçar pq sòn un equipàs aquest "spanish liverpool", que tb podria ser "basque liverpool",


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#24 11-03-2009 11:13:51

carles_cat
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

palamos io soc valencia de un poble d les rodalies d valencia i tinc pensat anar amb la meua quatribarrada al mestalla i a donar suport.

Desconnectat

 

#25 11-03-2009 15:06:49

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

De puta mare carles_cat, podriem fer una quedada davant l'ajuntament les hores prèvies del partit, demanar audiència a Camps i embolicar-lo amb la bandera dels PPCC, posteriorment portar-lo fent una gimcama fins l'estadi a puntades de peu i cops.
Visca!
Jo pintada blavera que vegi, pintada que tatxo. No s'està a València cada dia.

Última edició per PALAMOS (11-03-2009 15:09:34)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#26 11-03-2009 19:27:41

carles_cat
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

jajaja

ixe pla magrada xD

io tambe tatxo totes les pintades k veig per l meu poble i l plene d pegatins dls PPCC per a veure si la gent sentera!!!

Desconnectat

 

#27 22-03-2009 18:22:40

FerranT
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Quina llástima que no es puga baixar fotos perque tinc a les meues mans un clauer del València CF dels anys 80 on apareix l´escut del club i a un costat la senyera amb blau i a l´altre la quatribarrada.

Desconnectat

 

#28 06-05-2009 11:19:13

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Ja falta menys!! la putada és que el dia 9 de maig no podré estar a valència a la mani, però em desfogaré tant com pugui a Mestalla, ja hi han rumors d'ensenyar el cul al rei de la patranya quan surti a saludar, juas ja me'l imagino "Es para mi una honda satisfacción no saber nada de futbol i ser odiado por 35.000 personas". dixaré ben plenets els seients fent propaganda d'aquesta pàgina.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#29 06-05-2009 16:11:43

granota
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Pot ser algo inolvidable, la imatge serà espectacular.

Aixó si, jo vull que guanye el Bilbao.

Desconnectat

 

#30 06-05-2009 20:30:59

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Jo també, però en somnis. Crec que quedarán barça 2-0 athletic


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#31 07-05-2009 15:48:37

grau_gandia
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Hahah.. Ningú parla de la increible classificació del barça per a la champions?? xDXD


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#32 07-05-2009 19:52:00

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Es que grau-gandia, jo no tiro en cara res a ningú, pero m'he fixat que el barça no desperta gaire simpaties entre els usuaris d'antiblavers..Ho puc entendre, desde fora es veu un club poderós que vulguis que no te més ajudes que el LLevant, per exemple.
Siiiiiiiiiii, va ser genial xe! Épic, Inmens, encoratjador, la pera llimonera vaja! Barça!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#33 07-05-2009 21:52:07

golet
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Crec que t'equivoques, Palamos, jo almenys sí que me n'alegre bona cosa dels triomfs del Barça smile

Desconnectat

 

#34 11-05-2009 19:07:39

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

.

Última edició per PALAMOS (14-05-2009 20:35:45)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#35 14-05-2009 20:32:42

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Bé, ja he tornat de Mestalla, de València després d'una experiència increïble que està claríssim, no es pot viure cada dia.
Al marge del futbol, que ja sé que és l'opi del nostre i de casi tots els pobles, quina emoció veure aquelles hordes simpàtiques de vascos, que imponent i quina insòlita tranquilitat m'envaia el cos al caminar entre ells, milers i milers als meus ulls amb la única "hostilitat" de rebre a bastants decibels i cada 2 segons la paraula "athletí".
Quina passada, passejar per la capital del País Valencià i preguntar aleatòriament a molts ciutadans autòctons, en català, i que em responguèssin en la mateixa llengua, quina dolça casualitat, doncs sòc ben concient de la realitat imperant del castellà en valència, però en tots ells vaig trobar complicitat, sintonía, calor, parla..

Però més bó encara: ja tots al coliseum, on l'eufòria i la cervesa em van fer participar en el càntic: "Això no és un camp, és un futbolín!" (disculpes valencianistes XD).. Vascos i catalans, pobles mot diferents; cèltics i mediterranis, vam deixar ben clar amb un clam el desmontatge davant tot un País d'un concepte falsejat per cada cop més gent: Espanya no és ni gran, ni una, ni lliure. I per més Cap dels exércits i de bon jan que se les dongui, difícilment va empassar salíva, almenys, el que van durar les notes de la simfonía de la seva nació, si es que li arribava la melodia a les orelles. Molt gran. Un infern, per ells clar ;-)

Imaginava vulguis que no, una València hostil, anticatalana, i així deu ser, dic jo, que no hi visc, però quin plaer tinguè de percebre'ls aquells dies a tots amagats, remugant, porucs i estampats en una realitat brutal per ells i idílica per nosaltres. Quina emoció nanos!

Última edició per PALAMOS (14-05-2009 20:37:54)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#36 15-05-2009 19:30:14

grau_gandia
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Hi ha una imatge de TV que es veu a algu amb una estelada enorme y un poc més cap a la dreta estan Rita i Camps fent males cares. XD xD  Açò durant la celebració del barça en la grada. BRUTAL!

Última edició per grau_gandia (15-05-2009 19:30:34)


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#37 15-05-2009 20:19:32

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Tinc un futimer de fotografies y videos, es poden penjar per aqui? Algú m'explica com?
Per cert, com els hi ha sortit el tret per la culata als de TVE!, encara estàn espolsant-se la pólvora, la repercusió ha estat triple gràcies a la seva censura, quins cracks! smile

Última edició per PALAMOS (15-05-2009 20:20:08)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#38 15-05-2009 21:50:55

DK-PV
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Ara el Ultra-Fatxes de Ezpinya 2000 (que son el numero de persones que necesiten per a tindre un coeficient intel.lectual normal), volen omplir el estadi del Mestalla de Banderes d´Espanya (preconstitucionals segurament) en el proxim partit cont el At. de Bilbao. Jojojojo.
Quina gentola!!! que sels embruta espanya de "rojos, independentistas y maricones", jojojo
N´hi ha gent que viu en el pasat, pero estos viuen en Jurasic.

Desconnectat

 

#39 16-05-2009 12:59:50

PALAMOS
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

jeje un video gentilesa d'un servidor, enfoco una bandera patranyola que uns pollastres havíen penjat al balcó, sobra dir-ho, amagadets dins de casa, com no.
barça!


http://www.youtube.com/watch?v=ldIWK8olWTI


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#40 19-05-2009 20:23:06

UPV96
Membre

Re: Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

PALAMOS no és del tot així quan dius: "Imaginava vulguis que no, una València hostil, anticatalana, i així deu ser, dic jo, que no hi visc, però quin plaer tinguè de percebre'ls aquells dies a tots amagats, remugant, porucs i estampats en una realitat brutal per ells i idílica per nosaltres."

Aquesta és una imatge que tot i ser falsa es repeteix una vegada i una altra per part dels enemics i que alguns autòctons repeteixen. No sóc un inconscient i sé que a València-ciutat hi ha molta gent (massa) hostil i anticatalana, però també hi ha a Barcelona (i d'estanqueres penjades vaig flipar les que hi havia a les olimpiades del 92) i ningú parla de l'hostilitat de Barcelona. El teu video és il·lustratiu, en una finca on hi pot haver al voltant de 20 habitatges hi ha 1 estanquera. El que seria realment hostil no seria que en penjaren 19? Si es pot veure l'ampolIa mig plena o mig buida, perquè ens obstinem en veure-la amb ulls espanyols?

I això no ho dic per tu (simplement ens informes i punt) sinó pel lamentable final de la retansmissió per TV3, on van enfocar 2 estanqueres (durant més d'un minut de rellotge seguit) de 2 finques contigües davant el Mestalla amb més de 40 balcons amb el mateix argument d'hostilitat i curiosament al pis de sota d'una d'una de les estanqueres eixia un xic (i aquest si donava la cara) fent onejar una bandera del Barça i el lamentable comentarista de TV3 erre que erre amb les estanqueres que alguns havien penjat i ni una paraula del xic com si no estiguerem veient-lo tots en aquell moment. Ni a TVE vàren ser capaços de fer comentaris semblants al respecte d'estanqueres penjades ni incidir amb el tema. Quina diferència del Puyal a Catalunya Ràdio quan fa comentaris sobre i des de València, com a comentarista intel·ligent i nacional aquest fa comentaris positius de València i no amb mentalitat regionalista acomplexada que repeteix els estereotips espanyols com fa l'Escobar a TV3... i no es la primera vegada que ho fa... per desgràcia.

Última edició per UPV96 (19-05-2009 20:40:19)

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Esports
  •  » Us imagineu Mestalla a rebentar de quaribarrades??? JO SI!!

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.