#1 03-02-2009 19:17:11

Una altra volta defensant Puteros2000

http://img166.imageshack.us/img166/6149/valenciafreedomcomxn7.png
[img=http://img166.imageshack.us/img166/6149/valenciafreedomcomxn7.png]
http://img166.imageshack.us/img166/6149/valenciafreedomcomxn7.th.png
[img=http://img166.imageshack.us/img166/6149/valenciafreedomcomxn7.th.png]
http://img166.imageshack.us/my.php?imag … comxn7.png

En fi... un aplaudiment a Joqim, que sobre ser blavero, te una miqueta de trellat.

Front a les negacions dels nazis de que Puteros2000 no deia "moros no, moros no, sieg heil sieg heil, españa cristiana, nunca musulmana", ell ha tret vídeos on es sentien clarament eixes repelents frases de boca dels Puteros.

Després es veu com un moderador de la pàgina friki, com ja no pot negar les proves evidents, tira per una altra banda i canvia de tema radicalment, justificant eixes frases.

Per cagar-se, i no torcar-se XD.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#2 03-02-2009 20:05:48

PALAMOS
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Dons Gandia 1707, el trellat que dius que te el porquet aquest li anirà a estones, pq jo ahir vaig penjar un fil on el paio aquest deia que els catalanistes li van tirar la pedra a la regidora, vaja, ja posats que se la va tirar ella mateixa!


Aquesta paranoia em recorda la película de "El resplandor" no sé si l'heu vist, quan apareix el fill sagnant i només estan el matrimoni i el nen a l' hotel i el pare (el boig) diu: "Creo...que se lo ha hecho él mismo"


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 03-02-2009 23:23:19

golet
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Per cert, algú sap quina classe de moguda va haverr a la platja de Gandia dissabte passat? He sentit que alguna gent amb molt poques llums i molt poca feina a fer va passar per Kilombo a fer l'imbècil i quedar en evidència un ratet...

Desconnectat

 

#4 04-02-2009 10:17:47

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Home, PALAMOS, he dit que te una miqueta de trellat, no que en tinga del tot XDD. El que passa es que hi ha molta gent que es pensa que el GAV son angelets, per que les seues notícies i els seus mitjans de comunicació aixina els pinten. Però jo crec que només ha de vindre a Gandia per comprovar-ho.

Doncs no ho se, golet, ho preguntaré per ahi... es que jo estic d'exàmens i estic desenxufat del món xD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#5 04-02-2009 21:51:02

grau_gandia
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Si golet, algo d'això he sentit... Diuen que van anar a armar bresca al kilombo per no se quin assumpte d'algú que li va pegar a nosequi (no se noms). Però em cabreja molt aquest assumpte 
mad; és que per a un parell de llocs que tenim no podem estar tranquils?

Hehe, jo crec que si palamos donara una volteta per ací no aguantaría tanta burrera junta. Nosaltres ja estem prou acostumats.

P.D: Per cert que fa uns dies mirant la tele es va tallar la emissió (feien anuncis) de la 1 i es va poder veure durant mig segon una senyera coronada que posava algo dins, em va pareixer distingir les paraules " real ... noseque ... valenciana". Algú té idea de que va poder ser?


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#6 04-02-2009 23:50:27

PALAMOS
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Ja veus grau-gandia,  segur que seria tant  "WANTED" que el mateix gandia 1707 .
Lo primer que faria seria muntar una associació cultural i demanaria calers al montilla per fer amb els $ autèntica escola anti-blavera, posant els del gay-gandia despullats a l'ajuntament amb cartells per a escarni de la gent que diguès "sòc un porquet i embruto Gandia"


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#7 05-02-2009 15:28:16

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Ostia es veritat!!! Que va passar al kilombo?? Que m'ho han contat pero d'oides... M'han dit que van ixir escaldaets comenta comenta

Desconnectat

 

#8 06-02-2009 00:24:40

golet
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

No ho sé, però allò habitual seria q estigueren pegant-se el farol a blavensiafreed... però si ni tan sols estan ahí dient alguna cosa, m'imagine que van eixir prou amargs, hahahaha!!!

En fi, a vore si se'ls en van les ganes ja...

Desconnectat

 

#9 06-02-2009 11:14:22

LarsenAlacant
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Xè, que algú ho conte, que volem saber que ha passat.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#10 06-02-2009 20:20:02

grau_gandia
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Anem a veure; crec que estan citant-se els skins de pego amb els blavers-puteros2000 per a pegar-se... Si m'entere d'algo més ja vos avise.


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#11 06-02-2009 21:50:51

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

A mi pel que m'han contat anaren uns 20 del Gaf, i varen trencar un vidre.  Total que al final els del pub els varen pegar una pana de por, i 15 dels 20 blaveros sen van anar corrent.
Menys mal que las 18 anyets se'ls acaba el xollo a esta gentola jajaja

Desconnectat

 

#12 08-02-2009 12:23:54

grau_gandia
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Si, ja m'he enterat d'això! Resulta que a un amic meu van arribar a pegar-li i tot... Quina gentola!


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#13 08-02-2009 21:30:03

PALAMOS
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

La propera vegada cal excavar una fossa per on fugen els garrulos


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#14 09-02-2009 20:23:27

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

Però van ixir perdent no???

Desconnectat

 

#15 20-04-2009 09:34:30

PALAMOS
Membre

Re: Una altra volta defensant Puteros2000

uy uy quina enegia que tens per escriure en dialecte marginat del valencià! I ademés a les 6 del dematí!! Tio la teva vida està bastant acabada, per fer tot aixó..a aquestes hores jo dormia plàcidament sabent que el Pais valencià hi som uns quants que mentre hi siguem VOSALTRES NO SEREU RES A VALÈNCIA.
I tots els usuaris d'aquesta web tenen la seva opinió, no em llepen el cul com dius, però clar no serà...que tens enveja de que a tu NINGU ET FOT CAS, PORQUET DE GRANJA? JEJE ala tio et deixo fente palles en la teva trista existència, pero si us plau, no visitis enllaços de menors en pilotes. PALAMÓS.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.