#41 31-01-2009 00:38:45

VLC_CAT
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

ok, he llegit totes les vostres opinions.
Jo no volia dirigir-me més a aquest individu, però recorde q em va amenaçar en aquest fòrum.
Simplement, estic esperant el moment d que ho faça realitat.
Cada volta q escriu és per faltar als demés, sincerament no crec q siga una persona q construisca, més bé, tira merda sobre els altres, és a dir, destrueix.
I q tot açò ho diga tenint una imatge d la cajei i penjant comunicats d cajei, q a sobre, tinc molts amics a la cajei , a endavant, etc i q me'ls estime ... , pues em rebenta.
Tb tinc amics al Bloc, a les jerpv i no m'agradaria q algun cafre espanyolista els fera qualsevol cosa. Com tampoc m'agrada vore qualsevol barri o poble amb enganxines espanyolistes.
Sé qui són els meus enemics i qui són, o poden ser, els meus aliats.
D totes formes, jo parle a nivell personal, i intente opinar amb respecte i coneixement.

Desconnectat

 

#42 31-01-2009 14:10:41

almogaver
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Bo, així ho has donat a entendre, "respecte i coneixement", però no es pot esperar el mateix d'aquelles persones que en contes de parlar, el què fan es ofendre, ja què només coneixen això com a resposta, tot i pensant què deixa manera són més durs, més sabuts si cal i més homes si ve el cas, jo també tinc amics a tots aquests partits i fins i tot a d'altres sectors d'esquerra, i de cap de les maneres m'agradaria cap tipus d'acció d'aquesta mena per a ningú.

Desconnectat

 

#43 31-01-2009 22:39:44

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

La Tuna ja sap la meua opinió al respecte, portar una signatura de la CAJEI i anar criticant, no constructivament, si no volent fer llaga, a tot Déu no fa cap be, i als primers que no fan cap be es a la CAJEI.. però be, ell se les apanyarà.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#44 01-02-2009 00:17:17

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Es Tuna Punk un blavero?

Noooo es conya;)wink


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#45 01-02-2009 15:48:48

La Tuna Punk
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

sincerament,me la suen totes aquestes opinions sobre mi sense fonament.
jo,per molt que suposadament,perjudique a la cajei ,el treball que conta està al carrer,i això ho veu la gent encara que segons vosaltres jo ''perjudique''.
Si de debo vos penseu que entrar en un forum a intentar debatir perque ERC no es la opció correcta es mal, esteu prou equivocats.
Em podeu dir quan he faltat jo al respecte a alguna persona en aquest tema?


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.