#1 22-05-2008 19:00:16

De quina seleccio sou??

Com ja sebeu tots d´açi poquet es fara la eurocopa,pero clar no pense animar ningu per que totes les seleccions que jugen la gran majoria son estats opresors entre les que s´encontren Espanya,França,Italia,Turquia crec que tambe,etc...
Pero el meu tema es de quina seleccio sou,de la catalana,de la valaneciana o de la balear?? Donem-nos comte de que  encara no existix una seleccio dels Països Catalans,i de moment jo anime sempre a la seleccio valenciana,soc de la seleccio valaneciana,clar tambe quan la seleccio catalana i la balear jugen tamb els anime,en general soc de le tres seleccions,pero a la hora de la veritat anime mes la seleccio valenciana.

Desconnectat

 

#2 22-05-2008 19:06:02

Re: De quina seleccio sou??

De la selecció valenciana, sense cap dubte big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#3 22-05-2008 19:58:38

LarsenAlacant
Membre

Re: De quina seleccio sou??

De la selecció valenciana (si és que el PP deixa que jugue..), però al meu cor també tenen pes la balear i la catalana.

Lo de "Turquia crec" si que té territoris que no li pertoquen, com una part de l'illa de Xipre a lo Irlanda


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#4 22-05-2008 20:19:05

Re: De quina seleccio sou??

Lo de "Turquia crec" si que té territoris que no li pertoquen, com una part de l'illa de Xipre a lo Irlanda

A més de bona part del Kurdistan.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#5 22-05-2008 21:26:36

AguaitantPV
Membre

Re: De quina seleccio sou??

De tots aquells combinats d'estats que estan oprimits per altres que es declaren superiors a aquestos.

Quan hi haja una selecció dels Països Catalans, ja li donare suport, per ara sóc de la Selecció valenciana (o del País Valencià)

Desconnectat

 

#6 22-05-2008 21:57:17

Phelestres
Membre

Re: De quina seleccio sou??

És 'trist' haver-ho de reconéixer... però jo aniré amb Espanya, atès que els jugadors de la nostra nació (i són uns quants) ens representen amb la 'roja' (jeje, és curiós que es diga 'la roja' amb la de fatxes que li donen suport), ja voriem què faria Espanya sense Xavi, Cesc, Capdevila, Puyol o Albiol!!

Respecte la pregunta, vaig amb la valenciana... entre altres coses perquè crec necessita més suport que la catalana, ja que no compta amb un recolzament tan clar per part de les institucions, i sol tindre menys dates per jugar... de totes maneres, també sóc seguidor de la selecció de Catalunya (vaig estar al Camp Nou al Catalunya-Euskadi de 2006) i en última instància, d'un hipotètic equip dels Països Catalans que, a més de representar-nos a tots, tindria una enorme qualitat futbolística

Desconnectat

 

#7 22-05-2008 23:59:23

Re: De quina seleccio sou??

Home doncs cla que tinfriem una gran qualitat,Albelda,Xavi,Puyol,Oleguer,Cesc,Capdecila,etc... Tindriem que fer alguna campanya per a fer una seleccio dels PPCC pero clar,aixo es molt dificil : (

Desconnectat

 

#8 28-05-2008 16:29:04

Andreu-PV
Membre

Re: De quina seleccio sou??

Soc jugador de rugby i jugue en la selecció valenciana d'una categoria inferior i és una sensació increible d'orgull el poder representar a la teua terra i guanyar enfront seleccions com la madrilenya o la de castella i lleó....

Amb la valenciana!!!!

Desconnectat

 

#9 28-05-2008 22:36:22

LarsenAlacant
Membre

Re: De quina seleccio sou??

Quina sort Andreu wink Ja m'agradaria a mi representar la samarreta del meu país.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#10 06-06-2008 00:24:37

batiste-ceba
Membre

Re: De quina seleccio sou??

jo vaig amb la espanyola fons que no este a les competicions oficials la valenciana,perque els nostre jugadors juguen amb "la roja" i tenim que recolzar-los


http://img387.imageshack.us/img387/2261/xivaantifang3.gif

Desconnectat

 

#11 19-06-2008 12:17:57

Geodacus
Membre

Re: De quina seleccio sou??

Jo vaig amb la catalana, però també amb la valenciana (si és que torna a jugar algun dia...).
Voldria que arribat un moment jugadors valencians poguessin anar amb la catalana i així crear una selecció dels PPCC.

Desconnectat

 

#12 19-06-2008 12:21:46

Geodacus
Membre

Re: De quina seleccio sou??

Entenc una mica als que van amb la "roja" perquè en alguns moments pots voler que guanyin (sobretot si tota la teva família va amb Espanya), però vaja, jo vull que perdi, perquè així perdrà el nacionalisme espanyol.
Ja ho diuen açò de "antes roja que rota".

Desconnectat

 

#13 19-06-2008 16:33:32

La Tuna Punk
Membre

Re: De quina seleccio sou??

jo soc de la selecció de l'imperi català!

comunicat:

Ja queda un sospir perquè comenci l’eurocopa del 2008, un bon grapat de micos, o el que és el mateix, periodistes esportius de mitjans de comunicació espanyols, ens ho recorden en cada moment. El que ells no saben és que aquest mateix sospir és el que li queda en aquesta competició per patir una reestructuració de dalt a baix.

DONCS SÍ!

El Pancatalanisme ha decidit fer uns petits canvis a nivell europeu i això implicarà la desaparició d’unes quantes seleccions, d’aquí quatre anys possiblement França, Espanya i les seleccions mediterrànies ja no hi participin i en 8 anys ja veurem qui es salva.

Un Imperi, Una selecció campiona!!!

http://img356.imageshack.us/img356/6426/eurocopaco0.jpg
_____________-

malalties a banda...xD

no estic amb la catalana,bàsicament perquè no inclueix el PV. Si tinguera que ser d'una selecció seria de la dels PPCC,lògicament.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#14 22-06-2008 23:42:15

Re: De quina seleccio sou??

Puta Expinya La Repinya,a Guanyat El Puto Partit Contra Els Italians. Quina Rabia,i Capdamunt Tot Lo Mon Tirant Traques I Cantant ´

Desconnectat

 

#15 29-06-2008 21:37:54

Curial
Membre

Re: De quina seleccio sou??

Jo no vull que perda la selecció estatal espanyola, però tampoc vaig amb ella.

He de dir que no soc massa futboler, però.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#16 29-06-2008 21:54:33

AguaitantPV
Membre

Re: De quina seleccio sou??

Doncs jo vaig amb la selecció on juguen els meus jugadors (valencians, illencs i principatins).
Per tant, de moment, vaig amb la selecció espanyola.

Desconnectat

 

#17 30-06-2008 01:28:07

piti
Membre

Re: De quina seleccio sou??

Espanya campeona , Jo no apolle a cap selecciò , jo apolle al futbol ! com a esport i punt !

adeu cuideuse !

Desconnectat

 

#18 01-07-2008 14:43:51

Xilxeiro
Membre

Re: De quina seleccio sou??

Segueix apollant, que així et llueix el pèl xD

(és que ni en castellà, revotoadéu!)

Desconnectat

 

#19 09-08-2008 12:32:35

kbanesbarxeta
Membre

Re: De quina seleccio sou??

d la valenciana, xo ncara no ls e vist jugar, i aleshores anime a la catalana k si k le vist jugar al futbol, basket,hokey,etc.


----------------------->(|¡*¡|)kbanesbarxeta(|¡*¡|)<------------------------------
(|¡*¡|)http://www.partisanowear.com/image.php?id=11&amp;type=g&amp;resize=310,max(|¡*¡|)

Desconnectat

 

#20 04-10-2008 00:38:07

-àlex-
Membre

Re: De quina seleccio sou??

de la Suïssa


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.