#1 09-05-2008 02:17:57

golet
Membre

Encara estic partint-me...

No sé si hi ha alguna secció específica pa burraes que es poden llegir a valenciafreed... però jo crec que aquesta és de les millors que he llegit mai... ATENCIÓ:

"magradat molt este video, es tindre moltes argalles pa guantar com els pregunten,els miren, y mos traten de blabers. Pero buigan ono som blabers, valensianistes, y a molta onrra, y cadadia que pase la jent va donanse conter lo que mos estan fent , y la mateisa gent de mosatros que pasa de ser valencias al gundia es donaran conter lo que estes yayes anfet, que deprengen les nostres futures generacions, per que els valencians deberes tenim molta forsa, isinos mireu atra volta el video.

VALENCIAS TOJ AUNA Y VISCA LA MARE DE DEU¡¡¡¡¡¡¡"


A destacar les paraules "argalles", "guantar", "blabers" XDDDD "buigan" "onrra" "jent" (seguit de "gent") "gundia" "forsa" i la millor... TOJ!!! (serà "tots, no?)

Hosti, jo crec que ací ja entren no xiquets, sinó fetus!

Jo duc un bon rato partint-me el cul intentant endevinar com una persona és capaç d'escriure obertament de manera tan horrible... que s'ho gaudiu!!

Desconnectat

 

#2 09-05-2008 02:19:09

golet
Membre

Re: Encara estic partint-me...

Per cert, el comentari és en referència al vídeo aquest de TV3 on una periodista preguntava alguna cosa a una iaia dels nomos (fareu catalans) i començava a eixir-los bromera per la boca a ella i les que tenia pel voltant.

Au!

Desconnectat

 

#3 09-05-2008 13:18:12

Curial
Membre

Re: Encara estic partint-me...

El cabró parla klingon.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#4 09-05-2008 15:31:50

ka
Membre

Re: Encara estic partint-me...

<y la mateisa gent de mosatros que pasa de ser valencias al gundia es donaran conter lo que estes yayes anfet> i la mateixa gent de qui que passa de ser que? i <al gundia> faran què? XD

mare meua, eixa gentola hauria d'estar tancada en algun lloc....que no estan bé del cap


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#5 09-05-2008 19:54:14

ka
Membre

Re: Encara estic partint-me...

Mirall, una mica de riure no fa mal a ningú...tongue

Canvi de domini web? No creus que estàs demanant massa? Però bé, només la meua opinió...


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#6 09-05-2008 22:14:05

LarsenAlacant
Membre

Re: Encara estic partint-me...

En part té raó. No hem de ser "anti-blavers", si no més pro-valencians i/o pro-paisos catalans. Personalment no em definisc com "anti-algo" però la pàgina ve bé per mostrar que la quatribarrada no és un element aliè al nostre país


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#7 09-05-2008 23:31:09

Rogeta
Membre

Re: Encara estic partint-me...

A este xicon on l’han ensenyat a escriure???? Encara em fa mal la vista. I Encara em fa mal la vista. ja no es lo que diu, sinó com ho diu, has de desxifrar el text!!!!

Desconnectat

 

#8 10-05-2008 18:03:34

ka
Membre

Re: Encara estic partint-me...

LarsenAlacant, vos entenc. Però demanar que canvien el domini em sembla molt.. Per mi la web es diu açò i punt.

M'ha fet gràcia açò: ...y mos traten de blabers. Pero buigan ono som blabers...
xD

Mai ens fareu escriure malament! tongue

Última edició per ka (10-05-2008 18:06:38)


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#9 10-05-2008 19:25:14

LarsenAlacant
Membre

Re: Encara estic partint-me...

No dona, si jo no vull que canviem el nóm del web, si més no la forma de pensar de la gent.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.