#1 25-04-2008 17:41:34

Ribera
Membre

Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Hola!
Abans de res, presentar-me com a nouvingut que soc, cosa difícil sense deixar cap dada personal, evidentment, però bé, sols dir que soc del País Valencià, activiste en la mesura del possible i desitjós de l'arribada d 'una autonomia real i que s'acaben d'una vegada totes les mentides de llengües, banderes i noms que venim patint des de la transició.

I ara la pregunta, ja fa 2 o 3 dies que no aconseguisc entrar a la web dalt mencionada. sabeu si l'han tancada, els ha caigut, no han pagat i per això l'han tancada...? no sé, em pareix una mica curiós...

Gràcies, i fem País!

Per cert, Feliç 25 d'Abril a totes i tots!


T'estime, T'estimo, T'estim...

Desconnectat

 

#2 25-04-2008 19:50:20

puka
Administrador

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Benvingut a Antiblavers. Esperem trobar les teues opinions als debats.

Respecte a aquella web, jo mai entre, així que no ho sé.

Desconnectat

 

#3 25-04-2008 20:10:19

Mikel
Membre

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Jo puc entrar perfectament.. Benvingut !!!


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#4 25-04-2008 21:39:13

AguaitantPV
Membre

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Es pot entrar perfectament.
Un salut i benvingut a antiblavers wink

Desconnectat

 

#5 25-04-2008 22:31:19

puka
Administrador

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Es pot entrar perfectament.

lamentablement...

Desconnectat

 

#6 27-04-2008 19:46:58

golet
Membre

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Home, si t'ho prens amb una mica d'humor, eixa web pot resultar graciosa i tot...

Sí, estic d'acord en què és lamentable, però està bé que deixen proves tan evidents del seu nivell mental... Despús ahir un amic em preguntava "he vist unes pegatines de valenciafreedom o no sé què... eixos què diuen de la llengua si el nom és en anglés?" i jo pensava... "hòstia, doncs si entres a la web ja fliparàs..."


Bé, aprofite de pas per a presentar-me per ací, em vaig registrar fa uns dies però encara no havia dit res. Visc a la Safor i pense que la web i la seua idea està genial, amb pocs registrats encara, però com a mínim podem compartir idees i visions del blaverisme.

Salut!!

Desconnectat

 

#7 27-04-2008 23:01:32

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Pàtria saforenca, o mort!!!!!!!! tongue


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 28-04-2008 11:58:15

Ribera
Membre

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

pot ser que m'hagen bloquejat l'accéss d'alguna manera? vaig contestar un fil de la menera més educada del mon per intentar comprendre els mecanismes mentals d'aquesta gent i a partir de la segona resposta ja no he pogut accedir més, em dona "error500". me huele a cuerno quemao... i em demostra un cop més que és imposible dialogar en aquesta gent. viuen en una bombolla similar a la que viuen els catòlics, que tot el que està fora d'ella va en contra d'ells, i d'ahí no surten, ni arguments, ni raons, ni res... sols valen els seus dogmes.


T'estime, T'estimo, T'estim...

Desconnectat

 

#9 28-04-2008 13:23:10

Curial
Membre

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Probablement t'haguen banejat, no deixen a ningú que no accepte com un zombi els seus plantejaments el parlar en eixa web, encara que ho faça amb tota l'educació del mon. Funcionen en eixe aspecte com una secta, no deixen que ningú els expose la veritat i el banejen. Ho fan perquè saben que debatint de forma respectuosa, duen les de perdre de totes totes. Per això en el carrer recorren a la violència quan et superen en número, i en internet intenten no deixar-nos parlar.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#10 29-04-2008 10:46:05

Ribera
Membre

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

doncs tenieu raó, vaig accedir des d'un altre PC i si que podia entrar, vaig intentar (una vegada més) que algú raonara en mí (haig de dir que sí que hi havia gent amb voluntat), però encara que vaig intentar ser el  més educat que es pot ser en aquesta gent, raca, altre ban, cosa que no fa més que confirmar el que no em volia creure, com hi ha gent tan neanderthal que no és capaç de mantenir una conversa "normal"...
per cert, em va fer molta gràcia un que hem va dir una cosa així com que "veig que escrius molt bé en el català que t'han ensenyat a l'escola (riseta), ací escrivim en el normes del Puig". Cony, com es pot escriure amb una ortografia que ni ells mateix saben ben bé quines són les seues regles i que està canviant cada 2x3? home, en teoria hauria de ser mes fasil puix que consistix mes o manco en esciure com te done la reyal gana no?? jijiji... pobrets meus, m'agradaria saber de tota aquesta gent si algú ha acabat la EGB...

Última edició per Ribera (29-04-2008 10:46:47)


T'estime, T'estimo, T'estim...

Desconnectat

 

#11 30-04-2008 13:25:56

golet
Membre

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Sí, a mi em va passar una semblant, vaig ficar una vegada una pregunta prou respectuosa i tal, però mai em van contestar, simplement em van donar de baixa l'usuari i au, ja no vaig poder entrar més a escriure... Ara sols em deixen llegir les seues subnormalaes, no estic tan banejat com tu, Ribera, jajajaja!!! Llàstima...

A més, tenen algun forer també de Catalunya, i el fan escriure en castellà, perquè diuen que el català no l'entenen, que els fa mal a la vista o coses així... XDDD

Són increïbles, de veres, és absolutament pa FLIPAR. Ara l'altre dia deien que hi havia un mongolo que havia registrat els dominis web amb les inicials dels nous ministeris, pa fer xantatge al govern a canvi del transvassament a la comunidad blavensiana... i tots ahí aplaudint eixa "iniciativa"


Xe, ànim i que seguim tenint temps per a riure'ns d'ells... Jo quasi que votaria en contra de tancar-los la web i tot...

Desconnectat

 

#12 30-04-2008 20:11:14

lacort19
Membre

Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown

Tranquil, a mi tambe em varen bannejar quan vaig registrar-me i vaig començar a escriure donant ordre als comentaris d'Oleguer. Així funcionen. És llastimós, però mira... Només vaig demanar (sempre amb plena educació) que abans de criticar a Oleguer per proetarra, llegiren el seu article, i si poguera ser, el seu llibre. Em varen borrar tots els comentaris, ficant "(EDITADO)" damunt de cada un d'ells, i inclús diguent que no acceptaven insults al poble valencià (per ficar, supose, País Valencià).
¬¬...


Perquè a nosaltres "ja no ens alimenten molles, ja volem el pà sencer. Vostra raó es va desfent, la nostra és força creixent. Les molles volen al vent." - Ovidi Montllor

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.