"Suplica a Déu, ama els parents, conrea les amistats, fes donacions, camina amb els bons, saluda de bon grat, respecta els majors, tingues respecte a les lleis, custodia les teues coses, mostra diligència, tingues cura de la família, que ja és prou, dorm, respecta els juraments, lluita per la pàtria, llegeix llibres."
No esteu identificat. #1 25-04-2008 23:33:44
Per a SUBNORMALS: www.teresafreedom.comPER A SUBNORMALS: teresafreedom.com (així que no entreu) Desconnectat #2 25-04-2008 23:44:05
Re: Per a SUBNORMALS: www.teresafreedom.comAi mare "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 26-04-2008 12:20:33
Re: Per a SUBNORMALS: www.teresafreedom.comPerquè a nosaltres "ja no ens alimenten molles, ja volem el pà sencer. Vostra raó es va desfent, la nostra és força creixent. Les molles volen al vent." - Ovidi Montllor Desconnectat #5 26-04-2008 18:30:09
Re: Per a SUBNORMALS: www.teresafreedom.com....(sense paraules)... ![]() Desconnectat #6 26-04-2008 21:40:19
Re: Per a SUBNORMALS: www.teresafreedom.comNo comment... si esta és la intel·lectual dels blavers... Desconnectat #7 29-04-2008 19:15:42
Re: Per a SUBNORMALS: www.teresafreedom.comHui m'han parlat d'ella un amic del institut on ensenya i es veu que tots els alumnes l'increpen, li fan burla, es a dir que "algo" marginal.. ![]() Desconnectat #8 06-03-2010 18:19:13
Re: Per a SUBNORMALS: www.teresafreedom.comAquesta senyora publica articles al diari digital www,minutodigital.com (falangistes) i Déu n'hi do !! ... , com que m'agrada donar "diversitat" d'opinions en els comentaris d'articles d'aquest diari, es pot dir que jo "la conec", puc assegurar que la seva educació i respecte per la gent que no opina el mateix que ella és inversament proporcional als títols de què ella fa gala. A més, és molt "xula", va en plan setciències (jo ho sé tot i tu no saps on tens la mà dreta). "El nostre valencià, català de tots i el nostre català, valencià de tots" Desconnectat |