#1 21-01-2008 15:50:19

puka
Administrador

Altre programa vomitiu a Canal 9

Hui estava dinant i pose la TVVi.
I em trobe tot un espectacle.

Resulta que el programa es diu "El picú", que algú podria pensar que és la forma valenciana de la paraula anglesa pickup o què?
Com no, el dirigeix una de les presentadores més "guais" de la plantilla de Canal 9: Maria Abradelo, a.k.a. Furcia de Sentandreu. Si no, el "becari" que també hi ha al programa.
Deixant a banda el fet de que la presentadora no sap parlar i sembla el monstre de les galetes, passe a descriure el programa.
Hi ha dos concursants que són sotmesos a un interrogatori de preguntes relacionades amb la "música".
Podria estar bé, perquè són preguntes musicals, però el programa és molt cutre ja que intenta imitar altres programes molt semblants de Cuatro i Antena 3. Ademés, el plató en part sembla un prostíbul retro, i la banda que tenen al programa fent playback semblen Los Auténticos Decadentes. Més ridícul és el que sembla el públic, ballant obligats cançons desconegudes com si foren robots dirigits pel tio del cartell rere càmera.

Això sí, te rius una estona, però del programa. big_smile

http://www.rtvv.ES/programAs/picuv.asp

Desconnectat

 

#2 21-01-2008 17:52:13

LarsenAlacant
Membre

Re: Altre programa vomitiu a Canal 9

Vols dir que és pitjor que Gent de Tàrrega?


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 21-01-2008 19:24:00

puka
Administrador

Re: Altre programa vomitiu a Canal 9

Pensava escriure altre tema sobre aquest programa que dius.
No, és molt pitjor Gent de Tàrrega, que és Tòmbola però en compte de Ximo han ficat a la tiparraca aquesta a dirigir el ramat
Quan dic ramat m'estic referint a parroquians de gran nivell intel·lectual i prestigi reconegut com:
- La pròpia Cristina Tàrrega
-- Mariñas, "?"
-- Miki Molina , "actor"
-- Raquel Revuelta, "empresària"
-- Lucía Bosé, "actriu"
-- Sonia Arenas, "cantant"
-- Kiko Matamoros, "representant artístic"
-- Etcètera, etcètera

El programa té tal nivell que la gent normal no el podem arribar a comprendre.

Desconnectat

 

#4 21-01-2008 22:13:39

LarsenAlacant
Membre

Re: Altre programa vomitiu a Canal 9

M'alegre de només vore Aida a la televisió (la resta de setmana, tinc desendollat la televisió)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#5 22-01-2008 10:04:00

Re: Altre programa vomitiu a Canal 9

Se n'haveu adonat de la descripció que li posen a la Abradelo en la web: presentat per la POPULAR MªAbradelo...Missatge amb doble sentit? xD

A qui li l'haurà mamat aquesta per a presentar aquesta merda? Abans era a Zaplana, però ara...a Camps no crec, en lo religiós que és...segurament li haurà fet una neteja de clotxina a la Rita...aarrrrggggggg!!!!!! xD


Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres
                                                                                            Joan Fuster, 1922-1992

Desconnectat

 

#6 22-01-2008 15:19:10

puka
Administrador

Re: Altre programa vomitiu a Canal 9

madmadmadmadmad de tant de fàstic me donen ganes de censurar el comentari ,,,, big_smilebig_smile

Desconnectat

 

#7 22-01-2008 16:07:52

Re: Altre programa vomitiu a Canal 9

Definitivament, estic mirant aquest "programa" (per dir-ho d'alguna manera) i és la merda més gran que m'han tirat a la cara...No sols pel propi contingut del programa...és per la pobra gent ignorant que va a eixes cagueraes...damunt, em trobe a dos foques pperes de sueca camuflades al públic amb la resta de d'àvies (la típica uela valenciana blavera).

Per cert, ja que parleu de la Cristina Tàrrega...un altra que fa fàstic...encara li toquen al seu programa de telemadriz, dient que quan follen pensen en ella...a bon hora...esta sí que s'haurà tirat al Rambla o al González-Pons...i si no...sempre queda la que te la vara de mando de valència...xD
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … arbera.png


Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres
                                                                                            Joan Fuster, 1922-1992

Desconnectat

 

#8 08-02-2008 23:34:59

Re: Altre programa vomitiu a Canal 9

M' enrecorde d' un acudit que va eixir quan l' Abradelo presentava el programa aquest tant cutre del "Canta Canta", es un poc bestia:

Que fa una tia despres de mamar-li-la a un elefant?
Doncs, presentar el "Canta Canta"

hehehe

Ja se que no es molt bo....


Que Vos Passa,
Que Vos Passa,
Que Vos Passa Valencians?
Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.