#1 15-03-2007 16:16:01

La Tuna Punk
Membre

Les campanyes de Coalició

yepaa!
hui en la mascletà he vist una animalada de gent amb globus de coalició blavenciana, quin fastic!
ademés ultimament se estàn plenant els carrers d'autobusos amb publicitat d'ells, al igual les parets de pegatines, açó es inaguantable!
ni tan sols es veu del PS-PV! per lo menys es vera de algún partit d'esquerres!
vosaltres que opineu?


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#2 20-03-2007 02:00:57

Virdu
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 21:36:17)

Desconnectat

 

#3 20-03-2007 20:46:30

Webmestre1
Equip

Re: Les campanyes de Coalició

No exagereu, tampoc és tanta la propaganda.

En qualsevol cas, estan centrant la seua propaganda cada volta més en la ciutat de València, i això vol dir que són conscients que el país el tenen perdut, i ja és bo això.

D'altra banda, com va dir no sé qui ací, s'anuncien en els cotxes, com els kebabs i les cases de cites (amb tots els meus respectes per eixos dos negocis. Ha, ha...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#4 21-03-2007 18:58:03

-àlex-
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

SI aixó ho vaig dir jo, es clar que aquestos llocs son millors que CV. Però a Olocau també van apareier a muntó de paprets de CV.....


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#5 21-03-2007 22:10:19

Llobero
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

Aquí hi ha pela, nen!!
  Hi ha que fer boicot a les empresses que recolzen a aquest partit.

Desconnectat

 

#6 21-03-2007 23:57:00

Re: Les campanyes de Coalició

Si jo he vist dos revistetes a Gandia en un centre públic... les revistes ja estan a la basura, on ha d'estar tot el fem


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#7 23-03-2007 20:50:44

axmann33
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

Brrr. A veure com van les eleccions. A cada dia que passa, em temo el pitjor...

Desconnectat

 

#8 23-03-2007 23:48:16

Re: Les campanyes de Coalició

No has de temer res xDDD mira:
Coalisioñ es l'heredera d'Unió blavenciana, o siga que ara estan dividits entre UV, CV i una part PP. UV està acabada però encara quedarà un reducte prou gran per plantar cara a CV i una bona part dels vots que va tindre farà 4 anys aniran a CV i (la major part) al PP, i el PP no es un partit blaver, per sort. O siga, que si UV no ha entrat a les corts, CV no entrarà mai.
Els votants blavers sempre son els mateixos big_smile

No sé si m'explicat amb claredat hmm


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#9 24-03-2007 04:02:47

Curial
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

A nivell estrategic és una divisió del vot blaver, només que tan sols arreplega el vot blaver més ultradretà i cutre, i encara n´hi ha un vot menys d´ultradreta (és a dir, més de dretes de tota la vida) que continuarà votant a UV.
Tenint en compte el sistema electoral espanyol, qualsevol divisió del vot és perjudicial per a un col.lectiu votant, per lo qual és en realitat no crec que ens haguem de preocupar per Coalición Antivalenciana.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#10 24-03-2007 17:00:01

puka
Administrador

Re: Les campanyes de Coalició

Tenint en compte el sistema electoral espanyol, qualsevol divisió del vot és perjudicial per a un col.lectiu votant, per lo qual és en realitat no crec que ens haguem de preocupar per Coalición Antivalenciana.

Aplica eixa mateixa afirmació a ERPV, no es pot comprendre la seua separació del pacte pel país.

Desconnectat

 

#11 24-03-2007 23:01:30

-àlex-
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

Si però aço es una altre tema incomprensible


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#12 25-03-2007 20:01:55

reciari
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

CV té pasta d'una persona retrada a la web que està 'invertint' molts diners publicitar el partit,editar diaris afins...

Sent objectius no és normal que un partit acabat de crear tinga més recursos publicitaris que els partits majoritaris que dispossen de fons públics segons la representació pública que tinga,és més no sé si cupliran la llei de finançament de partits(però ahí n'hi ha molta foscor en tots els partits polítics)

De totes formes no crec que es torne a repetir esta inversió si CV no entra a les corts valencianes(cosa que crec i desitge) i en sort significarà la mort política d'UV

Per exemple han contractat als de OT per a actuar al miting central a la plaça de bous de valencia

Desconnectat

 

#13 25-03-2007 20:26:26

Joan_1707
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

La pasta de CV ix dels empresaris que la financien; Lladró, Velarte, el de fartons polo, les empresses fantasma de Sentandreu (Granada3...), etc... [tots afil·liats al partit]
I a part estan les donacions dels afiliats comuns (2000 en el Cap i Casal - 300 en la resta del Pais segons una noticia del "Levante")

Nomes hi teniu que vore la publicitat que te CV (2 autobusos, tanques publicitaries per tota Valencia capital, gorres, mocadors, misteres, bolis, camisetes, enganxines, Palleters, etc...)

Desconnectat

 

#14 25-03-2007 21:19:50

Re: Les campanyes de Coalició

Fotre, de dos autobusos en tota valencia, els vaig tindrer que vorer jo!

De totes maneres, no vos preocupeu, no van a conseguir massa, s'afonaran i en aixo quedara la CV.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#15 26-03-2007 14:06:18

Joan_1707
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

Parle de dos autobusos "integres", es a dir, que son completament de Coalisio Balensiana.
Despres estan els de la EMT en el cartellet, que eixos son molts mes

Desconnectat

 

#16 26-03-2007 19:19:14

-àlex-
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

JJaa, heu vist el cartells, Defendre ``LO`` nostre,. Com els agrada posar gilipollades com lo per a diferenciarse del català!!
Blavers=IGNORANTS


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#17 26-03-2007 19:50:23

puka
Administrador

Re: Les campanyes de Coalició

En les fonts de finançament de colasió banseliana se t'ha oblidat ficar els nombrosos prostíbuls, amb proxenetes inclosos, de les que dirigents de Espania 2000 i colasió banseliana en són amos (o acudeixen sovint)...

Desconnectat

 

#18 26-03-2007 20:01:28

olocaui
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

hi ha un autobus que sepre para en el bulevard periferic sud, perque no quedem hi ho destrosem¿? sol estar alli de 5 a 8 de la vesprada. (el tink kontrolat)XDD
Qui s'apunta¿?


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#19 02-04-2007 21:59:45

-àlex-
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

jJAAA, IE K açó no s la Kale Borroka, no tenim que ser com ells, però...


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#20 03-04-2007 19:37:04

olocaui
Membre

Re: Les campanyes de Coalició

D'acord no es la Kale Borroka, pero si tink una pedra a la mà o prop no dubtes, que la llançare i li trencare un vidre, o mes....jo a ixos ni aigua, si quedarem per cremar-los o apedrejar-los ya no vindrien a tocar els ous!!


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.