• Inici
  •  » Debat general
  •  » Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

#21 16-12-2010 20:53:37

saforenc
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

de veritat no se perquè perdeu el temps amb estos personatges com amb els frikis del gav. (la pagina)

A val.com hi ha de tot, esta clar, però al fòrum esta instaurada la pesta bubònica, amb eixos administradors, que voleu.

Última edició per saforenc (16-12-2010 20:54:18)

Desconnectat

 

#22 16-12-2010 20:56:45

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Lo bo de tot és que em sembla que encara no m´han eixit. Em penso que no s´han enterat de la meva resposta:

Xilxeiro, tal i com t´he dit al teu forum, t´ho repeteixo ací:

tirantlonegre escrigué:

Hola, no penso demanar disculpes. Vosaltres podeu dir-li a la llengua com vulgueu, la qual cosa es acceptable, però el que realment voleu és asseparar-vos lingüísticament. Això per a mi és inacceptable. Així que m´en vaig.

I a més no vos desitjo cap sort en la vostra fita.

Adeusiau macos!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#23 17-12-2010 12:57:15

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Webmestre escrigué:

Tirant, no t'ho vaig dir, però sabia que en val.com, al final, "no trauries trellat", com es diu en valencià.

Mireu quines "perles" em dedica Ernest Alagarda Vilar, a.k.a. Xilxeiro, un dels responsables de val.com (si bé qui talla el bacallà és Pere Fuset):

[i]Ets un talp vingut d'antiblavers, tirant? Espere que no i que estigues ací de bona fé. Li pots preguntar al gran webmestre d'antiblavers, el Roder, perquè és persona non grata ací i al Racó Català, i t'assegure que no és perquè sigam amics com ell diu, ni molt menys per esta ratllada:

...


Però això depén de tu, de si tens capacitat d'opinió pròpia (pregunta pel Racó Català (sense interrogants) si vols pel Roder, a qualsevol raconaire, no cal que siga als admins tan "amics" nostres, i ja et diran perquè el Roder té prohibit tornar, i quan vulgues jo t'explique per què ho té ací) o de si vols seguir de talp amb les consignes d'un boig, perquè si és la segona opció, t'hauré de fer fora, sentint-ho molt, perquè et vam rebre com a company. I ara per ara fas de talp, no m'ho negues.

De tu depén, vols ser un valcomer o l'infiltrat del Roder?

http://www.antiblavers.info/forum/viewt … 26&p=1

Webmestre, aquestes paraules, que pot ser te les ha enviat a tu només (per correu potser)? Ho trobo de molt mal gust. Estic buscant el fil a val.com i no ho trobo.

És que ara ja estic calent! No tenia motius per ficar-mi amb el Xixeiro i el Polisero, però ara si que tinc.

Última edició per TirantLoNegre (17-12-2010 13:08:42)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#24 18-12-2010 18:57:58

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Ja és el que em faltava. Després de dir-los finalment que deixo de participar al forum de val.com i de que espero ací al Xilxeiro, mireu el que posa aquest element, ara disfressat de Ranom Muntaner:

Ramon Muntaner, Admin de Valencianisme.com escrigué:

Benvolgut company,

En la meua intervenció anterior he fet un advertiment verbal general, però vista la teua insistència, em veig obligat ara a realitzar-te'n un altre, esta volta adreçat exclusivament cap a tu.

Pero quina insistència, si ja hem acabat. T´he deixat clar que no participaré més al teu forum. Jo l´unic que vull és al Xilxeiro. Au va! si ets tú. Vina que t´espero aquí.

Ramon Muntaner, Admin de Valencianisme.com escrigué:

T'explique: Valencianisme.com defén una determinada manera d'entendre el nacionalisme valencià, que és compartida per la majoria dels seus usuaris. Ara bé, n'hi ha també que defenen altres formes de viure el valencianisme. Davant d'això, nosaltres, els administradors del portal, considerem que eixes diferències -que no en són tantes, al remat- han de servir no per a distanciar-nos més, sinó per a trobar els punts en comú.

Em sembla bé, res a dir.

Ramon Muntaner, Admin de Valencianisme.com escrigué:

Dit açò, remarque que l'equip de moderació de Valencianisme.com mai no ha expulsat cap usuari per motius ideològics, sinó per violar contínuament les normes del fòrum.

En el teu cas, és evident que des de primera hora has buscat l'enfrontament amb els companys valcomers a fi que els administradors t'expulsarem i, d'eixa forma, confirmar els prejuís que t'han transmés des d'un altre portal web cap a Valencianisme.com.

Pero que dius home! tu no hi toques. Aquí l´únic que ha buscat la confrontació desde el principi és el Xilxeiro. Per qué no t´en vas al principi d´aquest fil i mires les perles que m´envia en Xilxeiro el dia 13-12-2010 quan jo no havia fet ni la meva primera intervenció i no coneixia a ningú. Vols que te les recordi, potser tens Alzeimer o Qué?

Llegeix el principi d´aquest fil i diga´m quí és el TROL. El TROL el tens instal.lat a casa maco. Ves a que et graduin les ulleres.



Ramon Muntaner, Admin de Valencianisme.com escrigué:

Per tant, ara tu has de decidir què vols fer-hi: si tries l'opció de debatre amb nosaltres, ja saps que has de respectar les normes del fòrum; si no, si seguixes violant les normes, el pròxim advertiment comportarà una targeta groga. I açò és com el futbol, dues targetes grogues en fan una de roja.

Salutacions cordials

Au! a fer la ma com dieu els valencians. El peix al cove s´ha acabat, com diem al Principat.

Última edició per TirantLoNegre (18-12-2010 18:59:48)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#25 18-12-2010 19:41:51

Webmestre
Administrador

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Ramon Muntaner és un altre, Tirant. També escriu al Racó, una altra prova de la connivència entre els administradors del Racó i de val.com i del poc nacionalisme dels actuals admins del Racó. Una volta digué que era d'Alcoi. Crec que no és el mateix que Xilxeiro / Ernest.

Dit això, res més a dir, ja hem dit tot el que devíem dir d'eixa web de xiquets neoblavers anomenada valencianisme.com

Desconnectat

 

#26 19-12-2010 16:22:37

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Per al·lusions directes, només diré que l'administrador de Valencianisme.com Ramon Muntaner no és la mateixa persona que l'administrador Xilxeiro, tal com he deixat clar en un MP a l'usuari TirantLoNegre.

Pel que fa a les altres desqualificacions, com ara "potser tens Alzeimer o Qué? " o "Ves a que et graduin les ulleres", em sembla que no cal ni comentar-les.

Salutacions

Última edició per Ramon Muntaner (19-12-2010 16:23:43)

Desconnectat

 

#27 19-12-2010 16:32:55

Webmestre
Administrador

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Això ja ho sabíem, Ramonet. No tens res més interessant a dir?

Per cert, ja falta poc per a sant Jordi, estaràs en alguna filada?

És un honor que tanta gent de val.com (Pere Fuset, tu mateix, falta Xilxeiro), entreu a la nostra web. Jo fa temps que no entre a la vostra, que darrerament és tan avorrida, a més de neoblavera, com ja t'han dit.

Digues-li al teu amic Ernestet que ací l'estem esperant tots per a debatre, i que ja no està banejat. Si no se'n recorda de la clau, docs que se'n trega un altre usuari.

És de mala educació fer esperar a la gent.

Desconnectat

 

#28 19-12-2010 18:24:03

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Ara no marxis Ramon. Parlem.

Quants Valencianistes independentistes hi ha ara mateix al Pais Valencià? antiblavers-PPCC- i valencianistes com vosaltres. Potser 100 Mil? Amb això no hi ha ni per on començar.

Que ho fa que estem dividits? No em diràs pas que només és pel nom de la llengua per que no m´ho puc creure. Tampoc em puc creure que tingueu por de ésser absorvits pel Principat (és absurd). I tampoc no entenc l´odi envers lo català (en aquest aspecte no us diferencieu dels blavers).

De veritat creieu que només vosaltres podeu defendre el Valencià? I ara no em vinguis amb que els principatins tenim actituts paternalistes que això està molt suat. Au va vinga! Aquí ens hi juguem molt. A un Principatí, treure-li la llengua seria com treuren´s les muntanyes de Montserrat i vosaltres ja comenceu a avorrir amb el tema lingüístic. No fotem, amb la confusió del nom de la llengua i de la seva normalització.

Així doncs, posem-li un nom a la llengua ja, i deixem de tocar els collons!

Última edició per TirantLoNegre (19-12-2010 19:57:01)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#29 19-12-2010 19:53:50

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Díga-li al Xilxeiro que vingui també. No parlarem de res que no sigui Llengua i independència.

La resta és passat.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#30 20-12-2010 19:01:54

Carabassa
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Bon dia,
em passe per ací per conéixer com van les coses de primera mà.
Aquesta és la meua versió.
L'usuari Tirantlonegre, a val.com, ha entrat amb una voluntat molt poc constructiva i amb gens de ganes diàleg. Com a prova, el que he llegit ací: se m'acusa de "secessionisme lingüístic", quan en el mateix fil -i en un parell immediatament anteriors- he estat no només defensant la unitat de la llengua -cosa evident- sinó la denominació de "català" a nivell acadèmic i internacional. Davant d'això, em trobe que se m'acusa de "secessionisme" (!!!!).
Així doncs, ací em trobeu per veure què em dieu i quina és la vostra opinió. Jo no veig gens de voluntat de diàleg. No em crec que Tirantlonegre tinga tan poca compressió lectora, ja que sé que l'informe PISA no ens deixa molt ben parats, però no m'ho empasse. És com si jo diguera explícitament que 2+2 fan 4 i trobara que m'acusen de dir que fan 75.
A veure com ho justifiqueu.
Gràcies.

Desconnectat

 

#31 20-12-2010 20:20:53

Toni_M
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Tu et penses que la gent no tenim ulls? Us penseu que no entrem a llegir el que hi ha allà? No cal ni enregistrar-se ni comentar. Deixeu de distorsionar les coses, sisplau. Tot just al contrari, sou vosaltres allà l'heu acusat de talp quan ell ha entrat per voluntat pròpia.

A més quin diàleg podem fer amb gent que davant de tot defensa la bandera espanyola? Cap.

Desconnectat

 

#32 20-12-2010 20:29:29

senderi
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Carabassa escrigué:

Bon dia,
em passe per ací per conéixer com van les coses de primera mà.
Aquesta és la meua versió.
L'usuari Tirantlonegre, a val.com, ha entrat amb una voluntat molt poc constructiva i amb gens de ganes diàleg. Com a prova, el que he llegit ací: se m'acusa de "secessionisme lingüístic", quan en el mateix fil -i en un parell immediatament anteriors- he estat no només defensant la unitat de la llengua -cosa evident- sinó la denominació de "català" a nivell acadèmic i internacional. Davant d'això, em trobe que se m'acusa de "secessionisme" (!!!!).
Així doncs, ací em trobeu per veure què em dieu i quina és la vostra opinió. Jo no veig gens de voluntat de diàleg. No em crec que Tirantlonegre tinga tan poca compressió lectora, ja que sé que l'informe PISA no ens deixa molt ben parats, però no m'ho empasse. És com si jo diguera explícitament que 2+2 fan 4 i trobara que m'acusen de dir que fan 75.
A veure com ho justifiqueu.
Gràcies.

Bona tarda, Carabassa.

Primer dir-te que jo ni entro ni surto en les polèmiques que haveu pogut tenir a val.com amb en Tirant o d'altres.
Per altra banda, res a dir-te en quan al que dius sobre la llengua. Al País Valencià li dieu valencià al nom de la llengua pròpia, des de temps inmemorials. Internacionalment i academicament és coneguda com a llengua catalana. Per tant, els dos noms són sinònims i complementaris, mai excluients.

Allò que alguns (no sé si és el teu cas) s'han de fer mirar, és el fet de no voler veure relacionat el mot "català" amb res representatiu del País Valencià. Jo li anomeno "al·lèrgia" al català.
El PV mai reeixirà en temes lingüístics sinó és de bracet de tot l'àmbit lingüístic, juntament amb la resta de Països Catalans.
Això significaria fer constar ben claret a l'estatut que el valencià és una variant de la llengua catalana, fet que equivaldria a oblidar les batalles jurídiques que el govern Camps proposa dia sí i dia també.
Acceptar plenament que en certs àmbits (acadèmics, culturals,etc) es nomeni sense complexos a la llengua pròpia com a català.

A canvi, a Catalunya hem de deixar de relacionar la denominació de valencià amb secessionisme.

Desconnectat

 

#33 20-12-2010 23:44:16

Carabassa
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Que si em pense que no llegiu? M'estime més pensar que Tirantlonegre no ha llegit. Perquè, torne a repetir, m'ha acusat de secessionisme en el fil en què ell ha debatut a val.com i ha vingut a donar-ne notícia ací posant-me com a exemple de vés a saber què. En el mateix fil en què jo defensava la denominació de "català" per a la nostra llengua a nivell acadèmic i internacional, "per a més inri".
Jo tinc molt clar quin és el nom de la meua llengua: català. I també li dic valencià, per descomptat. Com podeu veure, un "secessionista".
Però no he estic parlant d'això. Parle d'una actitud que vull saber de primera mà si és oberta al diàleg o si és només provocació. I estic parlant del que, mirant mirant, m'he trobat ací. I he aŀlucinat.
Bon dia

Última edició per Carabassa (20-12-2010 23:47:13)

Desconnectat

 

#34 21-12-2010 10:15:15

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Estem oberts al diàleg, Carabassa.

Diga´m, la teua reflexió sobre llengües consecutives i constitutives no te desperdici. No sé pas si ens podem comparar amb els Neerlandès i el Flamenc, el cas és que ha arrivat el moment de clarificar les coses. Jo no dic que siguis secessionista, només dic que una llengua sigui adquirida o no, és llengua allà a on s´exporta, i a l´hora també variant. Ni tan sols els catalans parlem català perque català és el conjunt de variants que parlem tots. Per tant el català com a entitat no es tangible. És una abstracció que està present a tot arreu (el Pais Valencià inclós).

Veuràs carabassa, posats a comparar llengües, al final ens pot passar el mateix que als Suissos (que parlen Swiss German) i els propis alemanys que no s´entenen entre ells quan parlen. En un viatge que vaig fer a aquell Pais els hi vaig preguntar si hi havia manera de parlar eixa variant (Swiss German). Em van contestar que era impossible aprendre´l ja que no hi havia gramàtica documentada. Al final els blavers acabaran parlant Swiss German, però tu i jo seguirem comunicant-nos.

Hi ha una diferència brutal entre que hi hagin 10 Millions de Catalanoparlants a que només hi hagin 2 Millions de Valencianoparlants. Ara per ara el Català és un total desconegut a l´extranger per que ningú ens coneix i hem de fer alguna cosa. 

Respecte a la reflexió sobre el Mossàrab d´algun valcomer, home...Em pensava que açò ja estava superat. En Guarner ja va deixar ben clar que les seves reflexions a "La llengua dels valencians" sobre el romanç valencià eren equivocades. Així doncs, deixem-nos de xorrades. Amb aquestes actituds creus que hi ha alguna possibilitat d´aconseguir normalitzar la nostra llengua en un futur proper? 

Els valencianistes teniu un munt de problemes a sobre. Primer treure-vos de sobre aquests governs espanyolistes que no vos deixen respirar. L´altre problema és aconseguir que les noves generacions de valencians votin en clau valenciana, tant PPCCs com només valencians. Tant és una cosa com l´altre per que en qualsevol cas els Catalans no som el problema del vostre Pais.

Des del Principat us veiem molt lluny d´aconseguir els vostres proposits. Encara esteu intentant discernir el nom de la llengua en un moment en que teniu altres problemes molt més importants que solucionar.

Encara que internacionalment la llengua està reconeguda com a català, si la denominació de Valencià és tant important que aparegui per algun lloc pot ser es podrà fer algun tipus d´esforç en aquest sentit. A mi la veritat és que no tinc res en contra de la doble o triple denominació. Si hui em donessin els PPCC, que li diguin Valencià demà mateix.

Última edició per TirantLoNegre (21-12-2010 11:41:55)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#35 21-12-2010 12:46:50

Carabassa
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

A veure, Tirantlonegre, t'ho torne a repetir: no has llegit i no has volgut entendre. Agafes una reflexió i l'aïlles del context. Eixe post que has agafat venia d'una discussió molt més llarga i anterior que tenia amb un altre usuari de val.com i en la qual jo defenia el nom de "català" per a la nostra llengua (sense ni dobles ni triples denominacions, ja t'ho puc avançar). Si et preocupes de llegir-la, ja m'explicaràs. El que he dit de dialectes consecutius i constitutius, modèstia a banda, és el que diu la filologia. Clar, tu has agafat una frase, l'has interpretada malament (espere que siga només per defecte lector i no per prejudicis que havien de confirmar-se) i l'has aïllada del context. I encara així no t'has adonat que continua dient el contrari del que tu dius que diu!!! Si jo agafava l'exemple del "flamenc" era per dir que el nacionalisme flamenc -exemple paraŀlel que havia eixit moltes vegades en la discussió- tenia molts més "arguments" per a "inventar-se" una llengua o per a "blindar" la denominació que no el nacionalisme valencià. I no ho va fer i tingué trellat i li digué -i li diu- a la llengua "neerlandés" -que és el nom del veí-. Evidentment, el paraŀlelisme és evident: el nacionalisme valencià li ha de dir -li ha de continuar dient- a la llengua "català" sense perjudici de la denominació de "valencià", que tindria un caràcter polític. És a dir, per a mi, a l'Estatut d'Autonomia valencià (i, per a avançar-me, el que jo vull idealment és una Constitució Valenciana d'un Estat Valencià dins de la Federació dels Països Catalans) hauria de dir "la llengua oficial del País Valencià és el català, que pren la denominació de valencià". No cal ni que explicite quina és la meua opció al nivell acadèmic i internacional (entre altres coses perquè ja ho he dit més vegades que posts he escrit). La qual, a propòsit, és més "catalanista" que la teua. Què t'ha paregut, morrut?
És a dir, i ho diré clar i català, Tirantlonegre ha entrat a val.com amb uns prejudicis adquirits i ha anat a confirmar-los justetament amb un dels usuaris més "pancatalanistes" -una denominació que no m'agrada, perquè jo sóc valencianista, però ja ens entenem- i ha vingut ací posant-lo com a exemple de "secessionisme".
I ara vinc jo i pregunte: què vol dir això?

Última edició per Carabassa (21-12-2010 12:50:21)

Desconnectat

 

#36 21-12-2010 12:55:29

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Carabassa escrigué:

(i, per a avançar-me, el que jo vull idealment és una Constitució Valenciana d'un Estat Valencià dins de la Federació dels Països Catalans)...
Què t'ha paregut, morrut?...
I ara vinc jo i pregunte: què vol dir això?

Genial! m´ha semblat genial. Aquest antiblaver està gratament impresionat i et demana disculpes.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#37 21-12-2010 13:00:14

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Carabassa escrigué:

(i, per a avançar-me, el que jo vull idealment és una Constitució Valenciana d'un Estat Valencià dins de la Federació dels Països Catalans)

Aquí una discusió sobre com s´hauria de construir una Federació dels PPCC:

http://www.antiblavers.info/forum/viewtopic.php?id=3074

Si hi vols participar estarem encantats de llegir-te.

Última edició per TirantLoNegre (21-12-2010 13:05:47)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#38 21-12-2010 14:04:14

Almogaver.cat
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Disculpa'm Tirant. però si Carabassa vol, una Constitució i un Estat Valencià (no seria fàcil) i democràtica i lliurement ...Confederar-se en els Països Catalans, com lliure i historicament ho fórem fins al 1707, amb nostres LLeis parlament i furs...  Quin es el motiu de la discussió? No ho entenc.

Be l'únic que em grinyola, es que aquesta teoria Confederal, es puguen defensar, en una blavera web creada per un fatxa ex-gavero i gran ofertaooor de Glories,  al tardo-colonialisme castellanista.

Nostra Llengua i la Historia, (mes encara que nostra diaria espoliacio)  es el boti mes preuat dels tardo-colonialisme castellanista.
I per aixo empraran tots els tronats, cipayo-blaveros  disponibles, com a extres subalterns, a sa imperial-colonialista ambició.

Última edició per Almogaver.cat (21-12-2010 14:55:01)

Desconnectat

 

#39 21-12-2010 14:22:13

Carabassa
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Primer de tot, gràcies per les disculpes, Tirantlonegre. Rectificar és de savis.
I, en segon lloc, Almogàver.cat, que no et grinyole res, ja que és el que jo defense des de fa prou de temps en eixa web de debat. Amb moltíssima llibertat. I, per entendre'ns, no sóc el forer més "pancatalanista" (tot i que, torne a repetir, jo sóc valencianista precisament per tindre eixes idees), ni estic precisament a soles.
El motiu de la discussió i el fet que jo haja intervingut ací és que Tirantlonegre havia reportat unes opinions meues com si jo fóra "secessionista", amb el que per a mi em sembla una de les deformacions més grans que he llegit (i, per tant, no em podia creure que simplement foren producte d'una mala lectura, sinó que ho eren d'anar de mala fe).
A mi el que m'ha grinyolat, i molt, és veure una realitat tan distorsionada que es donava de les meues opinions en aquesta web. I per això he vingut ací per demanar.-ne -i ho trobeu adient, me'n doneu- explicacions.

Desconnectat

 

#40 21-12-2010 14:37:16

TirantLoNegre
Membre

Re: Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Almogaver.cat escrigué:

Disculpa'm Tirant. però si Carabassa vol, una Constitució i un Estat Valencià (no seria fàcil) i democràtica i lliurement ...Confederar-se en els Països Catalans, com lliure i historicament ho fórem fins al 1707, amb nostres LLeis parlament i furs...  Quin es el motiu de la discussió? No ho entenc.

Be l'únic que em grinyola, es que aquesta teoria Confederal, es puguen defensar, en una blavera web creada per un fatxa ex-gavero i gran ofertaooor de, " Glories i Pàtria Valenciana segrestada i encadenada " al tardo-colonialisme castellanista.

Nostra Llengua i la Historia, (mes encara que nostra diaria espoliacio)  es el boti mes preuat dels tardo-colonialisme castellanista.
I per aixo empraran tots els tronats, cipayo-blaveros  disponibles, com a extres subalterns, a sa imperial-colonialista ambició.

Si, però en Carabassa té raó. M´estic llegint les seves aportacions en eixa web i tinc que dir que és tal i com ell ho exposa. Jo ho vaig interpretar malament doncs. En el cas d´en Carabassa anava errat.

Així doncs, crec que podem debatre amistosament amb en Carabassa.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Resposta a Ernest Alagarda (Xilxeiro, un dels responsables de val.com)

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.