#1 05-01-2009 21:22:14

Molina
Membre

Creem un nou móna eRepublik!!

Hola, em dic Joel  i sóc Delegat d'Afiliació del partit Esquerra Independentista a eRepublik.

Erepublik es un joc i/o simulador econòmic, polític i militar format pels estats actuals de tot el món. Actualment ja té 50.000 ciutadans.
El joc busca crear un nou món amb la seva pròpia història a partir dels estats actuals i seguint la màxima realesa. Hi han empreses, partits polítics, exèrcits per a les guerres, diaris, parlaments, congressos...

Desgraciadament estem a dins d' una Espanya plena de ultraespanyolistes i altres individus per l’estil, a més en questes eleccions el blaveros han entrat al govern juntament amb els d'ultradreta esspanyolista i s'encarregaran del ministeri de cultura ( ja us podeu imaginar que pasarà). Així que ha nascut EI, al principi solament buscàvem la independència dels PPCC però hem evolucionat i ja lluitem per la llibertat de totes les nacions de l’estat: País Basc, Galícia, Andalusia...
El partit ha crescut molt i ja tenim 180 militants, som el 5è partit de l’estat i com no, estem intentant que els admins ens permetin realitzar referèndums d’autodeterminació o rebel•lions armades.

Els Països Catalans igual que EH i Galícia no podem consentir que al nou món no existeixin els nostres estats així que us demanem que us registréssiu al joc, us féssiu militants d’EI i comenceu a lluitar per la llibertat.
Si voleu unir-vos ho podeu fer registrant-vos a la pàgina d’eRepublik:

http://www.erepublik.com/

o més aconsellable: enviant-me el vostre correu electrònic via MP perquè us inviti, d’aquesta manera quant aconseguíssiu el nivell 6 d’experiència us donaràn 5 Gold.
(quant estigueu dins del joc podreu invitar a altres persones així que contesteu al fil dient que teniu invitacions)
Per votar i fer-vos militants d’un partit, necessitareu aconseguir el nivell 6 d’exp que el podreu aconseguir treballant a les empreses.
Un cop esteu a dins del joc, envieu-me un missatge (el meu nick es: molinacat) demanant-me feina i podreu començar a treballar a les cooperatives del partit.

També us deixo el link del foum del partit perquè pugueu começar a colaborar en el partit i donar la vostra opinió.
http://ei.superforos.com/index.php
(Us heu de registrar i esperar a que us donguin els permisos per poder veure el forum intern).

Salut!

Desconnectat

 

#2 05-01-2009 23:14:15

Mikel
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Afegeixo que els blavers ja han entrat amb el nom de CxVa i estan fent de les seues amb el seu espanyolisme,( el partit es en castellà i totes els seus articles també) Entreu i defeneu el PV i els PPCC !!


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#3 06-01-2009 13:03:53

grau_gandia
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Ostres! Els tenim ahi també??

Jo tinc un compte pero no se si encara hi estara actiu. Podrieu dir si el partit eixe té molts afiliats?


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#4 06-01-2009 16:48:06

Molina
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

El seu te només 12, el nostre aprox 180

Desconnectat

 

#5 06-01-2009 17:51:39

DK-PV
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Jo ja estic amb el mateix nom i estic afiliat ja a esquerra independentista.

Desconnectat

 

#6 07-01-2009 13:47:23

grau_gandia
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Bo, amb 12 freaks no van a fer res... Si E.I té un escany (o com es diga xD) i son 180, ells no faran res de moment.

Última edició per grau_gandia (07-01-2009 13:48:10)


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#7 07-01-2009 16:27:50

Molina
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

si, ya que estan el en govern, van pactar, amb NEL, es a dir, Nueva España Liberal, són un partit tipus PP, i gràcies aquest pacte ara controlen el Ministeri de Cultura.

Desconnectat

 

#8 07-01-2009 19:26:02

DK-PV
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Fa temps vaig adonar-me que en la wiki de erepublik en la pagina d´idiomes oficials ni havia un error:
http://wiki.erepublik.com/index.php/Spain
La pagina està en angles i al començar a legir els idiomes oficials vaig veure: "Languages spoken in Spain include Spanish (castellano or español), Catalan (català, in Catalonia and Balearic Islands), Galician (galego, in Galicia), Basque (euskara, in Basque Country) and Valencian (valencià, in the Valencian Community). "
Per culpa de l´ignorancia del que va fer la pagina anomena el valencia com si fos una llengua diferent del català. Vaig enviar un correu als administradors de erepublik plena de informacio científica sobre els motius de l´unitat de la llengua, els quals no en van fer ni cas i altres dos correus a  l´anterior president de E-Espanya i l´anterior ministre de cultura els quals van respondre dien que tenia rao i que ho canviarien pero al final no ho van fer i ara mateixa estan ja els fatxes al poder.

Desconnectat

 

#9 07-01-2009 19:34:46

PALAMOS
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Mentres les energies destinades a aquest MÓN VIRTUAL no redueixin les destinades al món real pot ser divertit.
Prefereixo el món analògic, però big_smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#10 09-01-2009 02:20:44

Molina
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Doncs ja saps PALAMOS apuntat-hi wink

Desconnectat

 

#11 09-01-2009 13:09:26

PALAMOS
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

quin software es necessita tens enllaç? Encara tinc pendent ficar-me en el joc q proposava grau-gandia, merda! no em vull tornar un friki d'internet tongue

Merci si me'l passes aniré deixant petjades


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#12 13-01-2009 00:20:28

Molina
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Aqui el tens: http://www.erepublik.com/en

Aquest es el del forum de EI: http://ei.superforos.com/viewforum.php?f=1   al principi no tindreu tots els permisos hi nomes veureu una petita part, quan us presenteu, tidnreu tots els permisos.
Si teniu cap més dubte feu-mo arribar o sino a DKPV, que es pasa més per aqui que jo xDD

Salut!

Desconnectat

 

#13 19-01-2009 09:40:36

LarsenAlacant
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Jo ja estic apuntat.

Valencians, entreu!


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#14 19-01-2009 11:51:46

ka
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Ah, clar, jo també m'he registrat ...


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#15 19-01-2009 15:00:00

PALAMOS
Membre

Re: Creem un nou móna eRepublik!!

Merci molina!
Ara m'ho miro. big_smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.