• Inici
  •  » Debat general
  •  » la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

#81 26-11-2007 11:48:27

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

A val.com em van tirar per ser massa d'esquerres, ací em volen tirar per ser massa de dretes. I és que per un filoblaver jo sóc molt d'esquerres i "pancatalaniste" i per un anti sistema sóc de dretes per no voler la dictadura del proletariat.

Desconnectat

 

#82 26-11-2007 12:44:38

puka
Administrador

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

és una pura manipulació. no se t'ha expulsat encara, i de valencianisme et van expulsar per no respectar les normes de fòrum, crear un clima de enfrontament i ser un cansino. pel mateix motiu aquí s'ha expulsat amb promptitud blavers estúpids.

Desconnectat

 

#83 26-11-2007 13:02:40

Curial
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Però de veres algú es creu que este personatge existeix i pensa això?

És un paper que representa. Res més.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#84 26-11-2007 13:35:19

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

No vas contra tot el mon, m'enganyat, vas contra el moviment al que dius pertànyer, com els blavers nacionalistes (blaverisme = espanyolisme ara i sempre).


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#85 26-11-2007 13:46:02

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Vaig ser expulsat perquè debatia, i això no interessa si es vol adoctrinar a la gent. Els trolls blavers que entren ací o a qualsevol fòrum no blaver entren a provocar, llencen tres insults i marxen. Jo tenia centenars i centenars d'opinions en debats oberts i vaig obrir molts debats. Un troll no es queda a dialogar a un fòrum. Jo vaig donar molt a val.com amb la meua aportació i m'ho van pagar amb l'expulsió. VAIG RESPECTAR SEMPRE LES NORMES DEL FÒRUM, normes que altres usuaris mai han respectat i mai han sigut ni advertits. En canvi jo vaig ser expulsat sense cap advertiment per poder corregir si alguna cosa feia malament. De fet si jo marxe de antiblavers el fòrum perdria molt. Diguem que jo provoque debats, sense mi el fòrum mor.

Desconnectat

 

#86 26-11-2007 13:49:37

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Gandia, conec molts independentistes que estan en contra del comunisme. Per tant són milers de persones que segons tu anem en contra del moviment d'independència dels PPCC que segons tu ha d'anar obligatòriament lligat a una dictadura del proletariat, la qual la majoria d'independentistes, per si no ho saps, rebutgem.

Desconnectat

 

#87 26-11-2007 13:52:12

Curial
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

"De fet si jo marxe de antiblavers el fòrum perdria molt."

Sí, perdria molt "trolleig" xDDDD

Ho senc, no he pogut resisitir-me tongue

Doncs no està pagat d'ell mateix ni res... Que este foro ja existia abans de que aquest personatge que representes fera la seua aparició, Llenguacatalana! A vore si t'assabentes.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#88 26-11-2007 14:10:45

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Mirall, val.com és un fòrum molt dinàmic. Qualsevol és prescindible. Però aquest fòrum està mor. A antiblavers hi ha pocs fils oberts i no es pot prescindir d'algú que pot participar tant activament. Ara, en antiblavers no participe tant activament com a val.com, sobretot per cansament. De fet he intentat deixar d'escriure dos vegades i després he tornat donant una oportunitat al fòrum, i el més segur és que haja de deixar-ho un altre cop. Tinc dos opcions: intentar opinar igual que tothom encara que m'enganye a mi mateix, la qual cosa seria molt avorrida o opinar com ho sent i cansar-me de que m'insulten i marxar. La veritat és que només l'usuari Curial i algun altre que no recorde m'ho posen en safata. Són persones sense cap tipus d'educació i que per elles fa fàstic escriure a aquest fòrum. No així per usuaris entranyables com "Olocauí" que tot i defensar coses que a mi no m'agraden com el comunisme. es nota que és una bona persona i que diu les coses perquè creu en elles. Gandia també és molt respectable, encara que últimament es deixa influir per llops amb pell de corder i llops amb pell de llop com en Curial. Curial és l'insult gratuït, l'antipersona, l'antihumanitat.

A val.com la majoria està en contra de la meua expulsió però per por a ser expulsats han callat. La meua expulsió va ser demanada per un membre del bloc jove (no és Xefu7) bastant antipàtic i lleig i que m'odia prou i Xefu7 per cansament va deixar a aquest energumen que fes i desfes.

Última edició per Llenguacatalana (26-11-2007 14:14:13)

Desconnectat

 

#89 26-11-2007 14:38:32

Curial
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

"De fet he intentat deixar d'escriure dos vegades i després he torna"t donant una oportunitat al fòrum, i el més segur és que haja de deixar-ho un altre cop."

Tio, moltes gràcies per "donar-nos l'oportunitat", eres molt generós, ja sabem que sense tú aquest forum no funcionaria... però i si ens deixes provar-ho? xD
És que m'està donant peneta tal com ho contes, pareix que estigues ahí fent un esforç sobrehumà per nosaltres. Què sacrificat!  A banda que encara no sé què creus que contribueixes a una pàgina valenciana, valencianista i antiblavera si per a tú el País Valencià està perdut, estas en contra del valencianisme i penses que no cal lluitar contra el blaverisme.
I de veres, si tant de patiment et suposa "donar-nos l'oportunitat", potser igual no fa falta que faces eixe esforç?


"Curial és l'insult gratuït, l'antipersona, l'antihumanitat."

M'encanta açò, és molt punko, i m'ho vaig a ficar a la meua signatura personal xD


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#90 26-11-2007 14:48:27

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

No manipules. Estic en contra del valencianisme si eixe valencianisme és blaver o neoblaver. Jo defense el valencianisme catalanista perquè si no és catalanista per mi no és valencianisme. I València està perduda gràcies al blaverisme i al neoblaverisme, i per mi el blaverisme és el que ens han donat el PSOE i ara el PP. Blaverisme és el pacte de l'Estatut. L'altre blaverisme (GAV, Sentandreu, RACV, etc...) no és perillòs perquè no té suport de la majoria dels valencians. Més del 95% dels valencians desconeixen el blaverisme estricte, desconeixen l'exitència del GAV, de la RACV i de les normes del Puig. El blaverisme perillòs és el del PP i el del PSOE, i també el neoblaverisme que accepta la denominació de llengua valenciana per al català i els símbols del blaverisme residual o blaverisme estricte com és la Senyera Coronada.

Última edició per Llenguacatalana (26-11-2007 14:48:47)

Desconnectat

 

#91 26-11-2007 16:40:24

Mallorca
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Umh,jo crec que la frase que s'ha posat Curial a la firma es certa

Desconnectat

 

#92 27-11-2007 00:10:02

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

No sé si és pitjor Curial o Daniol, però bé. Com tots dos no volen soterral el destral de guerra contra la meua persona, hauré d'intentar no opinar tant en temes com comunisme/capitalisme i centrar-me més en defensar el valencià (sense entrar en polèmiques del nom de la llengua) i el País valencià (sense entrar en polèmiques de si són catalans o no). Potser serà prou difícil, però si serveix perquè Curial i Daniol deixen d'insultar la meua persona i se n'adonen d'una "puta" vegada que no sóc un troll, haurà valgut la pena.

Desconnectat

 

#93 27-11-2007 00:25:06

puka
Administrador

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Doncs mira, jo no estic en guerra amb tu i si ho veus així, mira, per mi ja signem la pau. Des d'ara segueix i compleix el que has dit.

Última edició per daniol (27-11-2007 00:25:21)

Desconnectat

 

#94 27-11-2007 00:57:45

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Gràcies Daniol.

Desconnectat

 

#95 27-11-2007 08:49:17

Curial
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Xiquet, ja t'he dit que no et dones més importància de la que tens, que t'encanta parlar de tu mateix. Si vols deixar de fer el troll, per mi fenomenal. Tant se fa, en realitat, perquè ja sé que ara dones un respir per a poder tornar dins d'un temps a les teues històries de trollear... (tant de bó m'equivocara!). Però vaja, que no et penses que tinc cap "guerra"... Amb lo pacífic i raonable que és aquest forum i les películes que et montes!


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#96 27-11-2007 12:51:15

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

LlenguaCatalana escrigué:

Gandia, conec molts independentistes que estan en contra del comunisme.

A vore, jo primer que tot sóc independentista. No em referia al comunisme, si no a l'independentisme valencià.

Vas en contra d'ell per que renegues del país al que pertanys (dient que està perdut), renegues dels seus partits nacionalistes, renegues de com pensa la majoria de nosaltres, renegues dels mateixos independentistes, no et sents valencià, dius que lluitar contra el blaverisme es una pèrdua de temps...  vas contra tot, curiosament t'assembles a això que dius odiar, a un blaver XD

L'enemic es l'espanyol, no el valencià.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#97 27-11-2007 13:15:15

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Gandia, no sé d'on traus tot això. Jo sóc independentista per tant no renegue de l'independentisme. Però hi ha algun partit independentista al PV que no siga Esquerra?. I sobre el blaverisme ja ho he dit, l'únic blaverisme que existeix és el del PP i el del PSOE. Sentandreu, GAV, RACV, etc no representen res, i més del 95% dels valencians desconeixen l'esxistència dels blavers i de les Normes del Puig, per tant no representen cap perill. Què diuen que el valencià no és català aquest blavers?. També hi ha metges que diuen que no existeix la sida o el càncer i no els hi fem cas.

Ara, si per a tu renegar és anar en contra del terrorisme i del vandalisme, llavors sí que renegue. Jo defense la independència democràticament i no done suport al terrorisme i al vandalisme practicat per l'independentisme adolescent antisistema.

Última edició per Llenguacatalana (27-11-2007 13:21:15)

Desconnectat

 

#98 27-11-2007 13:31:49

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Ara, si per a tu renegar és anar en contra del terrorisme i del vandalisme, llavors sí que renegue. Jo defense la independència democràticament i no done suport al terrorisme i al vandalisme practicat per l'independentisme adolescent antisistema.

Com Sogorb, un bucle infinit XDDD.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#99 27-11-2007 14:00:54

Curial
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Gandia 1707-2007 escrigué:

Com Sogorb, un bucle infinit XDDD.

Jo no sé què pasa que sempre acava desviant tots els temes cap a les seues obsessions personals, i en particular, si pot, cap a parlar d'ell mateix. Té com un narcisisme o algo exagerat.

Podrieu fer un subforo que es diguera: "Llenguacatalana: eixe home". I ahí ja parla ell tot lo que vullga del percentatge eixe del 95% de valencians desconeixedors i que no afecta el blaverisme (tret de no sé a on), d'ell mateix i la censura que pateix, i tal.

Salut!

Última edició per Curial (27-11-2007 14:01:15)


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#100 27-11-2007 14:54:42

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Curial, si ets tu qui està obsesionat amb la meua persona!. Jo només done opions sobre temes com feu tots (menys tu que prefereixes atacar a qui dóna opinions que no són la teua). Bé, com veig que no tens sol·lució ignoraré els teu missatges. Insulta'm tot el que vulgues, m'és igual.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.