• Inici
  •  » Debat general
  •  » la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

#21 20-11-2007 15:20:37

olocaui
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

dedenfes?? això nose si sera secessionista, pero si que es de subnormals.

Jo opine que dir València a seques es centrista ja que discrimines a Alacant i a Castelló... avore si ets tu qui defens el centralisme borbònic imposat per Felip V...

Jo, i segur que molts de vosaltres, dic Estat Espanyol, ja que representa a un tots els països que formen l'estat espanyol i sempre he sentit parlar de la república francesa, república dominicana...

Jo he escrit: "ya", "apoyar", "yo", "Alboraya", "normalisar" en l'ultim missatge?


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#22 20-11-2007 15:21:18

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Error ortogràfic llenguacatalana smile

Gandia1707-2007, que els espanyols no porten ni 50 anys açí? Molts espanyols de castella lluitaren amb els maulets en la batalla d'Almansa, Gandia, crec que ai has patinat...

Si, ni lluita entre pobles, ni pau entre classes. La Espanya federal del any 1931 si que respectava la cultura catalana, era parlada per tots els que allí vivien, i Gandia1707-2007, si espanya fora una república federal no seria un estat feixista...

Quan dic espanyol, vull dir espanyoleitor. Per mi els castellans no són espanyols, son castellans.

Al 1931 la República no era federal, era centralista, i si portava camí de convertir-se en federal, però ahi es va quedar la cosa, per que uns amb ment d'australopitecus es van fer amb el poder, i eixos australopitecus encara estan manant i amb el poder al poder, i si fins i tot els tiraren del poder, encara en seguirien tenint poder, com va passar a la II República, per això i per garantir el futur valencià vull la independència.

vale, pero cada matí anireu a currar, per tranquils, que anireu a treballar per als catalans de El Corte Inglès o per als catalans de Iberdrola, i fareu més hores que els burros, pero xe!!! son catalans!!
hmm que te a vore això?, ja ho he dit més amunt que a mi no m'agrada el capitalisme, però almenys si ens independitzem els valencians podrem triar si volem capitalisme o no, jo seguiré sent anticapitalista però deixaré triar als valencians.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#23 20-11-2007 15:23:42

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Jo opine que dir València a seques es centrista ja que discrimines a Alacant i a Castelló.
Ser provincionalista si que es ser antivalencià. Dir-li València pot ser, per que la ciutat es diu Ciutat de València. Les províncies ens han fet més mal que qualsevol cosa.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#24 20-11-2007 15:38:10

olocaui
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Gandia, aleshores hi ha que dir PAÍS VALENCIÀ, no només València.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#25 20-11-2007 15:39:11

olocaui
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Ciutat de València (i també la ciutat d'Alacant i la ciutat de Castelló)

València (i també Alacant i Castelló)

País valencià (TOT: Alacant, Castelló i València)


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#26 20-11-2007 16:18:49

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Olocauí, has escrit "ho apoyen", i hauries d'haver escrit "hi donen suport".

Desconnectat

 

#27 20-11-2007 16:23:57

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Per cert, qui va dir que Leninn no era un dictador?. Home, Stalinn va deixar a Leninn com un Sant, però Leninn era també un dictador que va matar milers de persones per no opinar com ell. Clar, evidentment Leninn va ser un alliberador del poble rus que estava inmers en el feudalisme més feroç i el que havia abans de Leninn era infinitament pitjor però això no lleva que Leninn després d'alliberar el poble rus va tornar a esclavitzar-lo igual que els zars.

Desconnectat

 

#28 20-11-2007 16:35:11

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

He rectificat el meu ultim missatge.

Les provincies son antivalencianes, per que TOTS som valencians, i el que estan fent (i s'han fet per això) es dividir als valencians.

Lennin no va matar a "milers" de persones, va guanyar una guerra que es ben diferent.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#29 20-11-2007 17:04:03

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Leninn no va ser triat pel poble, els zars tampoc. I quan dic que va matar milers de persones no em referisc a les persones que van morir per la guerra d'alliberament del poble rus, em referisc a les persones que va matar una vegada implantat el seu règim, milers de persones per ser homosexuals, milers de persones per no combregar amb el comunisme radical, milers de persones per voler un sistema democràtic sense zars però també sense dictadors com Leninn, implantà l'esclavitud en diferents nivells: l'esclavitud del proletariat al servei dels poderosos (la burgesia de seguida es va posar al costat de Leninn per enriquir-se formant part de l'alt funcionariat), i l'esclavitud dels qui demanaven democràcia fins que esperaven la seua sentència de morts,  etc...

Desconnectat

 

#30 20-11-2007 19:24:17

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

hahaha tot això que dius es mentida per que no tens proves, son opinions el que dones.
A Lenin si que el va triar el poble, per que l'exèrcit roig que ell comandava contava amb 3 milions d'adhesions mentre que el blanc només contava amb mig milió. A més, segons tinc entès això dels homosexuals només ho feren els stalinistes (Castro també)
milers de persones per no combregar amb el comunisme radical, milers de persones per voler un sistema democràtic sense zars però també sense dictadors com Leninn
En aquella època qui no combregava amb el comunisme era zarista, per que en aquella època la democràcia no existia pràcticament.
implantà l'esclavitud en diferents nivells: l'esclavitud del proletariat al servei dels poderosos (la burgesia de seguida es va posar al costat de Leninn per enriquir-se formant part de l'alt funcionariat), i l'esclavitud dels qui demanaven democràcia fins que esperaven la seua sentència de morts,  etc...
El poble seguia a Lennin i es demostra amb les adhesions a l'exercit roig. La burgesia era l'enemiga dels comunistes. -_-'

Esta discussió l'he tinguda milions de voltes XD, així que no seguiré.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#31 21-11-2007 01:51:56

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Gandia, jo pensava que tu eres més aviat de dretes i afi al Bloc, justament al sector cristià del Bloc. No sé perquè pensava això..... Ara veig que penses com Olocauí i defensen la dictadura comunista. Els extrems es toquen: dreta/comunisme, comunisme/dreta.

Visca la democràcia, no als règims dictatorials. Ni comunisme ni teocràcia. Per la llibertat !.

Desconnectat

 

#32 21-11-2007 05:06:16

xoco
Equip

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Jo agafava els feixistes i els antifeixistes i els ficava en una gàbia. Tots dos grups són grups antisistema que són repudiats per la inmensa majoria de la població.

ei i jo ara que et pareixeria si et diguera que jo als teus (si ets homosexual) els clave també en un sac eh?ah!i damunt, com son rebutjats per gran part de la població... per tant... homofobia=feixisme.... 
esta clar que tu ets un petit burgues capitalista i amb ganes de viure la vida tal com esta imposat ara. Et tragues tot lo que els mijans de comunicació burguesos volen, manipulan manipulan manipulan... som les seues marionetes... marionetes del Estat... estat Democratic per a tu... estat feixista per a mi... (es per lo de la lletra menuda que me la vaig llegir xD)

ANTIFEIXISTA SEMPRE! NI NAZIS NI APOLÍTICOS, INDEPENDÈNCIA I REVOLUCIÓ!!  I sobre lennin no tens n'idea!!

Última edició per xoco (21-11-2007 05:36:26)


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#33 21-11-2007 09:14:01

Curial
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Jajajaj Gandia tio, deixa de perdre el temps, no veus lo descaradament troll que és? Ja torna amb lo de que "los extremos se tocan tío, lo mejor es ser un centrista tranquilito sin meterte en líos y echar la papeleta cada 4 años, este sistema funciona, garantiza la libertad y la justicia, Lenin quemaba a homosexuales en la hoguera, lo vi yo con mis ojos".

Xoco: molt ben exposat wink


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#34 21-11-2007 11:11:42

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Gandia, jo pensava que tu eres més aviat de dretes i afi al Bloc, justament al sector cristià del Bloc
Els extrems es toquen: dreta/comunisme, comunisme/dreta.


hmm XDDDDDDDDDDDDD omfg! jo cristià i de dretes! la última XDDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#35 21-11-2007 11:53:13

LarsenAlacant
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Però com li feu cas encara a Llengua catalana si cada periode de temps canvia d'opció politica (o això diu, jo crec que més aviat és un troll)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#36 21-11-2007 12:01:58

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Xoco, aprén a escriure bé el català i no barreges el català i l'espanyol (llengua dels feixistes segons el teu parer).

"Manipulan" és manipulen, "apolíticos" és apolítics, "n'idea" és ni idea, "mijans" és mitjans, "lo" és allò, "burgués" és burgès o burgés, bé, no seguisc ......

Jo també sóc antifeixista, però no és el mateix estar en contra del feixisme que ser antifeixista-antisistema, per als antisistema tot està malament perquè no volen la democràcia. Hi ha gent antisistema d'ultradreta i gent antisistema d'ultraesquerra. Sobre allò que dius de l'homosexualitat millor ho deixem perquè la comparació que fas està fora de lloc. L'homosexualitat no és una cosa dolenta, i el feixisme sí. L'antifeixisme no és una cosa dolenta, però utilitzar la violència per defensar la democràcia sí que és dolent. Cremar cotxes per defensar l'antifeixisme és vandalisme, i a la millor el cotxe que cremeu és d'un comunista, ¿O és que els comunistes no tenen cotxes?. Què jo sàpia a les dictadures comunistes també hi ha cotxes i tenen el seu propietari.

Desconnectat

 

#37 21-11-2007 12:09:51

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Curial, jo en cap moment he escrit en espanyol, per tant no escriguen en espanyol referint-te al que jo dic. Jo no sóc centrista, són radical catalanista i independentista, però no per això he de donar suport als aldarulls i al vandalisme. Si us adoneu la gent antisistema no reivindica res, s'apunten a totes les manifestacions únicament per fer vandalisme: cremar cotxes, autobusos, trencar o cremar papereres, fer pintades pertot, etc.... Imagineu que ara jo sóc un radical antisistema i entre en una casa d'un antisistema i li trenque tot, li pinte totes les pareds, li lleve tota la roba als seus familiars i la creme dient que porten roba capitalista, etc... etc.... Sou delinqüents que esteu en l'edat del "pavo" i després quan us feu grans sou uns dretans de merda i més capitalistes que ningú. Contra l'anarquisme, democràcia. Contra el feixisme, democràcia. Evidentment la Constitució espanyola no és del tot democràtica, però el que vosaltres proposeu (el desordre, el vandalisme, etc...) sí que és 100% antidemocràtic.

Desconnectat

 

#38 21-11-2007 12:19:28

Llenguacatalana
Expulsat

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

LarsenAlacant, quan he canviat jo d'opció política?. Sempre he dit que són catalanista i independentista. El que sempre he dit és que per vot útil he votat a voltes Bloc o EUPV en comptes d'ERPV, i també he dit que no he votat mai el PSOE però que potser per fer vot contra Rajoy vote Zapatero al març, però tot depén de la proposta que faça el Bloc, Iniciativa i EUPV. Sempre he parlat en aquests termes i qui diga el contrari és que menteix. No sóc un conillet de ningú i no em case amb cap partit perquè hi ha coses que m'agraden d'un partit i unes altres d'altres partits. ERPV m'agrada perquè és socialdemòcrata i vol la independència de tota la Nació catalana, EUPV m'agrada perquè dóna prioritat als drets socials i del Bloc m'agrada perquè defensa la llengua i també és socialdemòcrata, encara que no diu obertament que vol la independència dels PPCC i tímidament parla d'una Nació valenciana que tindria dret a l'autodeterminació. Crec que sóc dels més coherents d'aquest fòrum, tinc les meues idees i comprén les dels demés sempre i quan siguen democràtiques. Per exemple defensar el feixisme i la xenofòbia no és democràtic i per tant qui defense això no el respectaré.

Desconnectat

 

#39 21-11-2007 17:11:58

olocaui
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Només dir-te que ja he llegit prou, i que si tu no respectes, nosaltres tampoc respectarem.

Llenguacatalana aquest "debat" no ho pots entendre, ya que no tens conciència de classe...

Antifeixista i Antiblaver SEMPRE!!


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#40 21-11-2007 17:48:09

Mallorca
Membre

Re: la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Llenguacatalana existeixen dos tipus de anarquia
-La mala anarquia(segons el meu criteri),o anarquia individual on tothom fa el que vol

-La bona anarquia(segons el emu criteri), o anarquia colectivista es un concepte semblant a democracia directa,on hi ha lleis pero no te governants

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » la mani fexista de Madrid una merda...sense gent...la anti un 10

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.