#1 01-10-2007 19:46:31

-àlex-
Membre

Mani del 9 d´octubre

La Comissió 9 d’Octubre convoca la tradicional manifestació

ACPV és membre de la Comissió

La Comissió 9 d’Octubre (formada per Acció Cultural del País Valencià (ACPV), Escola Valenciana, CCOO-PV, Intersindical Valenciana, Col·lectiu Autònom de Treballadors CAT, Esquerra Unida del País Valencià (EUPV), Bloc Nacionalista Valencià (BNV), Esquerra Republicana del País Valencià (ERPV), Els Verds-Esquerra Ecologista, Els Verds del País Valencià, Ca Revolta) convoca un any més la manifestació del 9 d’Octubre, la qual eixirà de la Plaça de Sant Agustí, a València, el dia 9 a les 18 hores.


Defensem les llibertats, guanyem el país




Jo mai he anat a aquesta, sempre a la del 25 d´abril. Què tal està?? gent??? l´ambient = de bé que l´altra??? com faràn??recorregut??

Anem tots!!

www.acpv.cat


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#2 01-10-2007 20:07:50

olocaui
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Esta molt be, encara que la del 25 d'abril hi ha molta mes gent, eixirà de la Plaça de Sant Agustí, a València, el dia 9 a les 18 hores.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#3 01-10-2007 21:03:31

La Tuna Punk
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

m'extranya que no fique que també participen les organitzacions independentistes de l'Ei.
Segurament fajen el recorregut per una altra banda.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#4 02-10-2007 03:35:13

Phelestres
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Deixem-nos de picabaralles internes (o personals) i anem a donar un exemple de valencianitat i comportament perquè no vagen dient després que si tal i que si qual, enguany tenim més necessitat que mai d'anar units per reclamar que no ens lleven la llibertat d'expressió i no segresten més la voluntat d'una gran part del nostre poble...

El 9 d'octubre TOTS A VALÈNCIA!

Desconnectat

 

#5 02-10-2007 08:35:50

Curial
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

El 9 d'octubre hem d'anar tots els que creiem en el País Valencià.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#6 02-10-2007 13:21:18

Curial
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Un altre tema segrestat sad


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#7 02-10-2007 15:36:23

Rogeta
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

El dia 9 tots a València a fer-nos sentir!!!!
Això sí, a mi personalment, no me pareix bé que facen pintades a les entitats bancàries, i demés. Tot això l'unica cosa que genera es més rebuig envers a nosaltres, i damunt crea mala imatge, donant-los als del PP més raons per fer bombo contra nosaltres, no en tenen prou inventant-se'ls que damunt els facilitem la faena. Titllar-nos de radicals, violents, i demés, i això realment no és així, però ho venen a la gent de peu que desconeix els fets, i fa que vagen tots en contra nostra. I el bum-bum, que faran en Canal Bou i en las Provincias, uuuffff, calla calla, fem-nos sentir per que som valencians i no per ser radicals, ni violents.
Per tant, demostrem que sabem comportar-nos, que som pacífics, que sòls clamem pel nostre dret a la llibertat, i pels nostres drets, sobretot, a parlar en valencià a la nostra terra i amb la nostra pròpia bandera, no a la que ens van imposar.

Per cert, Llenguacatalana, jo he cridat "Visca Terra Lliure", i te puc assegurar que la meua època del pavo la vaig passar ja. De tota manera, quan es crida això no és per fer appologia a l'organització terrorista, sino ja estariem tots processats per delicte d'apologia al terrorisme (article 18 del Codi Penal), sinó per que clamem per una Terra LLiure.

Desconnectat

 

#8 02-10-2007 16:34:01

La Tuna Punk
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

mmm...
Jo no estic a favor del terrorisme però,defensar la terra no es cap delicte,no?

Última edició per La Tuna Punk (02-10-2007 16:34:31)


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#9 02-10-2007 19:25:24

drygan
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Jo vaig espere vore-vos a tots ahí
per cert crec que els de coalició blaveriana vindran
http://www.coaliciovalenciana.com/menue … index.html

Última edició per drygan (02-10-2007 19:53:58)


http://img529.imageshack.us/img529/134/anagramaokvioh0.jpg
BLAVERS A FER LA MÀ!!!!!

Desconnectat

 

#10 02-10-2007 20:56:29

xisco
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Jo també anire a la manifestació , però em dona por que persones de dretes com Espanya 2000 o CV utilitzen la violencia en aquesta manifestació, vosaltes que heu anat a altres manifestacions os ha anat bè?

Saluts

PD: Es pot portar banderes o millor deixar-les a casa?

Última edició per xisco (02-10-2007 21:53:31)


http://img231.imageshack.us/img231/5825/segelltvnrq4.jpg

Desconnectat

 

#11 02-10-2007 21:59:05

-àlex-
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Però els blaver i els feixistes la faràn pel matí crec, nuse??
Allí ens vorem, el 9 TOT El PV allÍ   ||*||


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#12 02-10-2007 23:52:13

LarsenAlacant
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

xisco, pel matí, millor guardar les banderes


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#13 03-10-2007 00:14:33

Rogeta
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Sip, de matí millor guardar les quatribarrades, no siga cosa que les falleretes ens vegem i diguen: Y esas banderas qué son? Osea, es que no lo entiendo si el azul queda super-mega-xaxi-guai!!! Però sí, bromes a banda, de matí si te passes pel centre i no vols veure perillar la teua integritat, millor deixa-la a casa. Ara sí, altra cosa es de vesprada a la mani. I enguany més que mai, hem de fer mogolló de pinya. Així els blaverets s'avergonyiran de ser 4 gats sense trellat ni forrellat.

Jo quan he anat, no m'ha passat mai res, i porte anat des de fa prou anys. Igual a algú des d'alguna finca li han tirat un ou al cap, o una pila, però açò sempre ens ha passat a la del 25 d'abril no a la del 9 d'octubre. No tingues por, que no passa res.

Desconnectat

 

#14 03-10-2007 00:31:10

puka
Administrador

Re: Mani del 9 d´octubre

Jo dic el contrari.

Desconnectat

 

#15 03-10-2007 16:49:47

Combatiu
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

llenguacatalana no em pareix mal el que dius pero es que aixo ho podriem fer qualsevol dia de l'any i la manifestacio del 9 d'octubre es la del 9 d'octubre i crec q no estaria be centrar-la al tema de tv3 encara que estik totalment en contra del seu tancament xo no hi ha que centrar la mani en aquest tema

el dimarts 9 ens vegm alli!!


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

#16 03-10-2007 17:07:26

-àlex-
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Doncs jo a la del 25 d´abril porte la estelada blava però el dimarts porteré la quatribarrada. És el nostre dia companys, el del nostre PAÍS!!!
Si Combatiu, allí ens vegem!!
De veres, hem de fer pinya, tots allí ales 18.00 amb banderes, quantes més millor, almenys una per persona, i si no teniu o no porteu, agafeu-vos una de "la pulga" o de les que dóna Esquerra.

Fins el dimarts, ||*|| Salut i país!! i visca la xaranga del pv, que no falte

Última edició per -àlex- (03-10-2007 22:07:06)


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#17 03-10-2007 21:24:08

olocaui
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Es increible com intentes separar-nos!!

Algú ho nota o es cosa meva?


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#18 03-10-2007 21:40:11

xisco
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

Moltes gracies per els vostres consells , ja ens verem en la manifestació , espere que vinga molta gent , i que no pase res dolent .

PD: He estat pensant i m'ha vingut al cap que a lo millor algunes persones porten pancartes amb Jo tambè soc Antimonarquic , vosaltres que creieu que pasaria , les farien retirar?

Saluts ||*||


http://img231.imageshack.us/img231/5825/segelltvnrq4.jpg

Desconnectat

 

#19 03-10-2007 22:01:16

olocaui
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

No crec que la retiren, només estas donant la teva opinió, i no cremes ninguna bandera ni ninguna foto...


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#20 03-10-2007 22:08:55

-àlex-
Membre

Re: Mani del 9 d´octubre

No sé, xisco, però pense que m´has donat una bona idea jeje.
Jo intentaré imprimir-me una però crec que no em queda molta tinta. Però les organitzacions podrien repartir-les no???

puta canal9, lololo


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.