#21 23-02-2007 23:50:37

-àlex-
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Aleshores estàn aturat no?? Per favor, potser que començares a estudiar batxillerat massa tard però si saps que no es posa ch( i més errors) doncs posa-ho bé. I  no, no tinc més de 17 anys i quée?? Espanyolista.
Si avans eres independentista del PV(solament) ara t´has deixar influir massa pels blavers espanyolistes.
¡¡ Gràcies per la notícia,, K BONA!!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#22 26-02-2007 14:11:01

Fempais
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Soc psicòleg i sé positivament que la millor manera d'extingir una conducta és ignorar-la. No li feu cas i voreu que prompte deixa d'escriu-re.



Salut i País.


Quatre Barres, Tres Països, Una Nació

Desconnectat

 

#23 26-02-2007 16:49:37

olocaui
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Fempais no hi ha que ignorar-lo, fem tot el posible per tal de canviar-lo, ames si insulta a algu sera expulsat de el foro, tenim que raonar no ignorar!


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#24 26-02-2007 19:52:14

-àlex-
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Alí es pot anar  i ja està o hi ha que tindre una invitació???


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#25 28-02-2007 23:13:04

-àlex-
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Vull una resposta!!!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#26 01-03-2007 09:01:32

Ratpenat
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Bon dia a tots.
Aquest és el meu primer post en el forum i vull donar la meua opinió sobre aquesta gent anomenada "blavera" de la qual estic molt fart. El primer que teniu que saber els blavers és que sou el producte d'un partit politic de dreta i espanyol (UCD) que va inventar-vos durant la transició espanyola en la segona meitat del segle XX. La vostra invenció no va surgir de cap corrent intel lectual basada en teories històriques i culturals... tan sol sou un moviment populista que té com a únic objetiu trencar els vincles històrics i culturals que hi ha entre Catalunya, Les Illes Balears i el País Valencià, així com desfer la unitat de la llengua catalana tant com siga posible.

Les grans aportacions dels blavers al valencianisme que tant estimen es poden resumir en... imposar-nos la bandera de la ciutat de València com a bandera de tots els valencians (visca el centralisme)... gastar els diners de tots els valencians en la creació d'una Academia Valenciana de la Llengua totalment estèril i que no fa res per la nostra llengua i a més a més ens allunya cada volta més dels nostres germans llingüistics, els catalans i balears... el pitjor nom que mai ha tingut aquesta terra, Comunitat Valenciana, el nom més heterogeni posible que es pot posar per a diluir la nostra identitat el més posible... un discurs polític molt ric i culte " els catalans volen furtarnos la platja, la paella i las fallas"... una serie de presidents molt valencianes com ara Eduardo Zaplana, conegut i "mític" lladre nascut a Cartagena o Francisco Camps, " Que alguien me prepare un discurso en valenciano para el nueve de octubre (¿o es en noviembre?)"... el més democràtic de tots els estatuts d'autonomia ratificat per tots els valencians en un referendum lliure i obert... protegir el nostre ecosistema i natura amb lleis que afavoreixen la especulació urbanistica, els camps de golf i els incendis forestals... promoure els esports tradicionals dels valencians, la Copa América de Vela... posar-li una "X" a visca i "LO" a ratpenat... cal que continue?, crec que no.

Gràcies a tots pel vostre temps, visca el País Valencià lliure de blavers i amunt València.

Un grup de música: la gossa sorda
Un monololeg: La Copa América, Xavi Castillo.

Au.

Desconnectat

 

#27 01-03-2007 14:19:44

pontet
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

ratpenat... ben dit tot. m'agradat molt.. tens rao, tal volta caldria afegir altres aportacions historiques, com la crema de la senyera del consell pre-autonomic en l'ajuntament de valencia o la practicament desapareguda de la societat de la senyera mes antigua q es conserva (el peno de la conquesta) i q pareix no existir i es troba a l'ajuntament de valencia... segur q algo mes afijira algun company...

salut i pais


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#28 01-03-2007 20:41:55

Xilxeiro
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Sogorb, sols una cosa: a Castelló és del tot impossible que hages aprés eixe abort de valencià que escrius.
A Castelló ningú escriu amb les normes de El Puig, o  del puix, com has posat alguna vegada, amb les quals tampoc escrius, sinò en un projecte de patués entreverat ( a no ser que les normes del puix no siguen les de El Puig, que tot podria ser, que cada fill de veí treu una normativa blavera, deu de ser una mena de ritual antropològic per traspassar la majoria d'edat o alguna cosa així...). A Castelló, no n'hi ha ni blavers, vetges tu, i si n'hi ha, són quatre gats amargats. UV mai de la vida es va menjar una rosca a Castelló, potser manté una regidora a Borriana, però ni eixa dona s'atreveix a escriure fora del valencià normatiu. El PP escriu en valencià normatiu, el fatxes més fatxes de Castelló amb un mínim de notorietat pública, quan s'els creua la neurona i va i escriuen dos paraules en valencià, ho fan en valencià normatiu.
Per què? Perque les normes que estableixen el valencià normatiu són les NORMES DE CASTELLÓ, i tots a Castelló estem ben pagats d'això.
Per tant, no em  (ens) vulgues prendre el pèl dient que el valencià l'has aprés a Castelló: el que parles potser, però el que escrius ni de conya. Eixa forma d'escriure teua no és ni blavera, és la que a tu et dona la gana.
Si de veritat vas aprendre el valencià a Castelló, el que et van ensenyar t'ho has passat per l'arc de triomf. La nació blavenciana te la pots passar pel mateix lloc.

Última edició per Xilxeiro (01-03-2007 20:45:50)

Desconnectat

 

#29 01-03-2007 22:09:27

-àlex-
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

EEEE, que si per a anar a vore a Carod i a que tindre invitació???


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#30 02-03-2007 00:12:39

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Benvingut Ratpenat


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#31 02-03-2007 14:58:40

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Pobre -àlex- XDDDDDD jo no ho sé. Però, per a que vols anar a vore-lo?
Benvingut Ratpenat, i dir-te que la rata penada (com es diu per ací) ha sigut des de sempre un símbol nacionalista valencià, encara que alguns la utilitzen com a símbol espanyolista.
Grups de música valencians: Arròs Caldós, Sva-ters, Obrint Pas, La gossa sorda, Bajoketa Rock, Orxata sound system, Odi...
Grups de música blavers: Azul Band (grup de música que va formar Sentandreu encara que ell no faja res) i 1 uelo matat.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#32 02-03-2007 20:05:58

el jonc
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Bones a tots, contestant al dubte del company Alex, l'assistència al miting és lliure i voluntària així que si vols anar-hi benvingut seràs.

Respecte al moderador saforenc, preguntar-te, si tens alguna cosa més important a fer eixe dia que no assistir al míting? et vinc a dir perquè li fas la pregunta pera què vols anar a vore-lo?. Seria idoni l'assistència massiva a aquesta mena d'actes per reforçar i donar a entendre a la resta de mitjans de comunicació que una part significativa de la societat és estrictament nacionalment valenciana i per altre costat veure, escoltar el que diuen els candidats d'Esquerra al País Valencià i així s'estalviareu crítiques sense sentit al voltant d'aquesta organització escrites ací com en altres portals d'internet.

Acudiu al míting central de l'Esquerra Nacional!!

Més informació a: www.esquerra.cat/paisvalencia


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

#33 02-03-2007 20:47:28

Feralja_PV
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

A mi també m'agradaria anar-hi. Ens veiem allà??

Desconnectat

 

#34 02-03-2007 21:18:44

Curial
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

A més que aniran els blavers a provocar segur... quanta més gent n´hi haja, més patent quedarà clar que som majoria els valencianistes i ells ja tenen joventuts que estan jubilant-se smile


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#35 02-03-2007 22:00:13

pontet
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

a mi tambe m'agradria anar, pero ese dissabte no podre estar en valencia...... algu sap com puc enterar-me d'actes de erpv a les dues marines o a la safor, em queda mes a prop, m'agradaria poder asistir algun acte i conexer de mes a prop a aquest gent (com diu-hen ells) d'esquerres, republicans i valencians wink

bon cap de setmana a tot hom, salutacions desde l'amardrava dels poblets a la marina alta

salut i pais

Última edició per pontet (02-03-2007 22:02:55)


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#36 02-03-2007 22:05:58

olocaui
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

algu sap com aconseguir pegatines ERPV¿?¿? voldria ajudar a fer campanya!

gracies


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#37 02-03-2007 22:37:55

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

El Jonc escrigué:

Respecte al moderador saforenc, preguntar-te, si tens alguna cosa més important a fer eixe dia que no assistir al míting? et vinc a dir perquè li fas la pregunta pera què vols anar a vore-lo?. Seria idoni l'assistència massiva a aquesta mena d'actes per reforçar i donar a entendre a la resta de mitjans de comunicació que una part significativa de la societat és estrictament nacionalment valenciana i per altre costat veure, escoltar el que diuen els candidats d'Esquerra al País Valencià i així s'estalviareu crítiques sense sentit al voltant d'aquesta organització escrites ací com en altres portals d'internet.

Perdona amic, però no ho deia amb mala intenció.
La veritat es que no tinc massa simpatia al Carod (No comenceu a especular xD) i potser tinc algo millor que fer, la veritat (açò tampoc ho dic amb mala intenció)

Curial escrigué:

A més que aniran els blavers a provocar segur... quanta més gent n´hi haja, més patent quedarà clar que som majoria els valencianistes i ells ja tenen joventuts que estan jubilant-se

Jejejeje, doncs possiblement ens veiem allí xDDDD muajajaja. Que va, no crec.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#38 02-03-2007 23:51:25

-àlex-
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Si vols tá jude a fer campanya amb pegatines de JERPV*. Gràcies per la info, blavers a fer la mà


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#39 03-03-2007 20:41:38

el jonc
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Bones gent!!

Si voleu ajudar a la campanya electoral, podeu anar personalment a la seu central d’Esquerra al carrer de l’Erudit Orellana nº10 del cap i casal. En el cas de no poder anar al míting central al Palau de Congressos, si us puc dir que properament n’hi hauran més actes en diversos districtes de la ciutat de València.

Si voleu més informació adreceu-vos a, www.esquerra.cat/paisvalencia (disposeu entre d’altres, d’agenda d’actes, telèfon de contacte), a més podeu escriure al correu electrònic paisvalencia@esquerra.org (tingueu paciència si no us contesten deseguida ja que ara de feina van un poc saturats, ho enteneu xD) o també si voleu material d’agitació (cartells, enganxines,...), informació o dubtes us podeu adreçar a mi personalment, sense cap problema, només premieu sobre el meu nick apareixera el meu full personal d’usuari d’aquest web, (com qualsevol de vosaltres, és clar) i allà indique el meu correu electrònic. Si sou joves i us interessa també podeu contactar amb els JERPV, us deixe l'adreça; www.jerc.cat/paisvalencia .

Per altra banda, amic Pontet, així que s’em passe pel cap, et puc enumerar tres ciutats representatives de les comarques que abans ens esmentaves com Benidorm, Xàbia i Gandia on Esquerra té secció local. De totes maneres, si vols tenir-ne més informació, a l’anterior paràgraf t’ho indique.

Olocaui i àlex, si voleu ajudar i voleu enganxines us podeu posar en contacte d'algunes maneres que anteriorment us indique, o si voleu m'escriviu, quedem i us les passe, cap problema! wink

Salutacions a tothom.

Última edició per el jonc (03-03-2007 21:04:30)


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

#40 03-03-2007 21:01:32

pontet
Membre

Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en Valéncia

Array

gracies el jonc, de moment no hi trobe res en aquestes comarques, per o mirare d'estar atent per enterar-me.

salut i pais

Última edició per pontet (03-03-2007 21:02:00)


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.