"Ex innocentia nascitur dignitas, ex dignitate honor, ex honore imperium, ex imperio, libertas"
(De la innocèncioa neix la dignitat, de la dignitat l'honor, de l'honor l'autoritat, de l'imperi, la llibertat.)
No esteu identificat. #21 01-02-2007 21:37:48
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoUruguayo dones pena, fest-ho mirar xiquet, que d'esta manera no aniràs en lloc... Desconnectat #22 01-02-2007 21:43:40
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoAixò es el tipus de marginació i catalanofòbia (valencianofòbia) a la que estem sotmesos, la llengua de la terra valenciana es el valencià (català) cap altra és imposada i implantada. Simplement per parlar la llengua de la nostra terra, que hem parlat durant segles hem de ser inferiors??? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #23 01-02-2007 22:21:10
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoAmic, vas fer molt bé... Només faltaria això que vinguera un castellà ara a dir-mos si debem parlar o no en la nostra llengua. només faltava això, "de fora vindran que de casa ens trauran". Que deixe de parlar la llengua que els meus àvis van ensenyar els meus pares i ells a mi? N'hi ha coses irrenunciables i aquesta és una d'elles. Jo al País Valencià sempre parle la nostra llengua encara que a sovint em taxen de moltes coses. És la meua forma de "fer país", el que està`clar és que si no la parlem els parlants natius que l'estimem, qui ho ha de fer? Som i Serem. QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA País Valencià lliure i Independent //*\\ (No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant Desconnectat #24 02-02-2007 09:50:57
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismom'ha agradat el que has dit, PPCC Lliures i indepndnts... Desconnectat #25 02-02-2007 18:14:50
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoPPCC Lliures i indepndnts m'as fet plorar!! jejeje no ara de debo a mi tambe a sovint em taxen de moltes coses pero no m'importa!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #26 03-02-2007 20:40:48
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoMolt bona idea. Som i Serem. QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA País Valencià lliure i Independent //*\\ (No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant Desconnectat #27 03-02-2007 23:20:21
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoPero una vegada identificats que fem?? Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #28 03-02-2007 23:22:18
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo(jo m'apunte) per si no ha quedat prou clar, a eixos blavers li tindien que fotre alguna ostia per ha que s'espavilen Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #29 04-02-2007 11:26:52
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo... Crec que això deuríeu de esborrar-ho, estem en una web pública i no s'ha d'amenaçar. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #30 04-02-2007 12:14:02
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoTens rao, esborrar-ho si ho creus convenient. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #31 04-02-2007 13:32:07
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoA veure, això no és una web pública, sinó totalment privada. I ha de restar clar que els missages que poseu són a títol individual, sense involucrar a l'equip de la web. Desconnectat #32 04-02-2007 13:34:43
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoAmb lo de pública em referia a que ho pot vore tot el món, i no crec que s'haja d'amenaçar. Però bo, jo fa temps també vaig fer un comentari d'eixe tipus (però no vaig amenaçar, el post anava sobre Terra Lliure), i vaig deixar clar que era la meua opinió. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #33 04-02-2007 13:46:58
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoJo: olocaui expresse que el missatge que hi ha alli dalt es meu i per tant de la meua opinio!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #34 04-02-2007 14:42:10
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoGandia 1707-2007 escriguè: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #35 04-02-2007 15:43:27
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismommm si, era a la carretera general... un error xD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #36 05-02-2007 16:23:28
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoAixò de la carretera d'on a sorgit?? Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #37 06-02-2007 14:20:57
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo
"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #38 06-02-2007 14:23:44
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoYa pero em pasat de parlar de: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo a un restaurant que hi ha a la carretera...XD Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #39 06-02-2007 17:09:35
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoCoses que passen en la vida xDD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #40 06-02-2007 19:45:42
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoESTAS SON LAS EXPRESIONES DE UN MIEMBRO DE VALENCIAFREEDOM: Desconnectat |