"Suplica a Déu, ama els parents, conrea les amistats, fes donacions, camina amb els bons, saluda de bon grat, respecta els majors, tingues respecte a les lleis, custodia les teues coses, mostra diligència, tingues cura de la família, que ja és prou, dorm, respecta els juraments, lluita per la pàtria, llegeix llibres."
No esteu identificat. #1 04-01-2007 10:14:39
Camp del Turia i OlocauHola, em dirigisc a este fòrum per a manifestar la meua opinió sobre els Pai's que van a destroçar a olocau i a la Serra Calderona, el alcalde es del PSPV però no es nota, perque, diu ser d'esquerres i te més tracte amb les altes esferes del PP que amb el seu propi partit, yo nomès voldria deixar la meva opinio i dir-li a EU, ERPV, Bloc, i al propi PSPV que paren aquesta barbaritat, que es el 2on Pai més gran d'Europa i els veïns estem en contra, em montat una associació pero no ens fan cas. NECESSITEM AYUDA URGENT!!!!! (Per més informació entreu en: http://olocau.org/el_prego/ ). Gracies. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #2 04-01-2007 10:24:07
Re: Camp del Turia i Olocau"Necessitem AJUDA!!!" "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #3 04-01-2007 12:27:04
Re: Camp del Turia i Olocauun Pai es un Pla d'Acciò Integrada: construir moltes sense raò vivendes al costat d'un poble que no arriva ni a 200 habitants.es un desgabell perque matara al poble i a la serra i a mes a mes eixa no es la forma que te el PSPV per contruir, en el seus proposits deia que anaven a construir poc a poc pero ens a traït. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #4 04-01-2007 17:26:50
Re: Camp del Turia i OlocauReproduïsc el text integre que Esquerra-Camp de Turia va transmetre on feia referència del PAI d’Olocau el 29 d’octubre del passat any. Aquesta bestiesa va ser informada al diputat Agustí Cerdà per realitzar les gestions pertinents i que a hores d’ara, per les informacions que puc dir no ha habut cap resposta a aquesta decisió impròpia de polítics que no s'estimen aquest País. Última edició per el jonc (04-01-2007 17:44:57) "Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró Desconnectat #5 04-01-2007 19:03:10
Re: Camp del Turia i OlocauMoltes gracies per la teva ajuda, ya he informat a l'associació i l'he publicat a la pagina web del poble, el meu correu es olocau1931@gmail.com, perfavor si tens mes informació no dubtis en ferla arrivar, GRACIES!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat |