• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

#1 10-10-2006 01:10:40

Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Trobe que totes les pàgines editades en el País Valencià hauríen de ser en Català. Com que la realitat és ben diferent, en el cas de moltes d'elles redactades en castellà, ens hem de conformar a demanar dues versions en dos idiomes.

http://images.google.es/images?q=tbn:35NGjV_Bc5u2RM:http://servicios.renr.es/servicios/galeriaFotos/comun/images/logo12.jpg

Aquest és el missatge que he escrit a l'adreça " levante-emv@epi.es"

Senyor Director o responsable de l'edició electrònica de Levante.
Us escric per demanar-vos que possibiliteu una edició digital del diari Levante BILINGÜE, en la qual, des de la pàgina inicial i en qualsevol moment de la navegació es puga navegar TAMBÉ EN VALENCIÀ.
En cas de fer l'edició amb aquesta opció lingüística, també us demane que la pàgina d'inici aparega en valencià, i hi haja un botó per canviar a castellà.
Molt agraït per l'atenció, i esperant que contribuïu a la normalització lingüística del nostre País, s'acomiada:


Si algú té una redacció més correcta que la propose.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#2 10-10-2006 21:02:12

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Jo he enviat el mateix a la mateixa direcció, però també cal dir que són uns cabrons, els vaig enviar a veure si em podien passar fotos de la concentració de Gandia (SEPC) i no em van ni contestar.

PS: Si algun es currara un text més formal es multiplicaria per dos l'atenció perque ens farien més cas, no creus?

Que correga la veu!


http://img174.imageshack.us/img174/9584/opblogad0.png

Desconnectat

 

#3 17-10-2006 01:06:33

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

He enviat un segon missatge als de levante per insistir en el tema i me l'ha rebutjat un sistema anti-spam, és possible?
Llegiu el que em diuen en un correu electrònic
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
This is the Postfix program at host mailings.ccrtvi.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                        The Postfix program

<levante-emv@epi.es>: host correo.epi.es[213.0.95.36] said: 553 sorry, your
    mailserver [213.229.186.118] is rejected by Su IP esta listada en
    http://www.spamhaus.org/SBL como origen de SPAM. Mensaje rechazado.
    Solucione el problema o pongase en contacto con nosotros en el
    (+34)965987170. (in reply to MAIL FROM command)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

M'he ficat a la pàgina web d'spamhaus i no m'entere de res.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#4 26-12-2006 13:59:20

Rat-penatman
Membre

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Ja lis he enviat un email, però deuríem enviar molts mes missatges per a que facen una mica de cas

Desconnectat

 

#5 27-12-2006 11:45:42

surronet
Membre

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Estimats amics:

No penseu que potser fóra més operatiu demanar una doble edició, com fa "El Periódico de Catalunya"? Si demaneu al Levante que les notícies del País Valencià estiguen només en valencià, poden adduir raons relacionades amb la comprensió per part dels castellanoparlants i blablabla, però si hom té en el seu quiosc dues edicions diferents no hi ha problema. Evidentment això demanaria un esforç econòmic, i per ací pense jo que podríem fer una campanya paral·lela adreçada a l'AVL perquè subvencionara aquest projecte.

Què us sembla?

Desconnectat

 

#6 27-12-2006 17:37:38

puka
Administrador

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

perfecte

Desconnectat

 

#7 28-12-2006 16:25:20

xavix5
Membre

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

jo també he enviat un correu i he afegit                                                                                                                                     P.D.També seria molt interesant que hi haguera una edició escrita com a "El Periodico de Catalunya" encara que aixó seria demanar-li masa.

Desconnectat

 

#8 02-01-2007 16:51:45

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Vaig enviar un missatge, i m'han contestat en català i tot, i diuen açò:

Benvolgut lector.
Gràcies pel seu suggeriment.
Per a la seua informació, ara mateix estem treballant per oferir l'edició digital en bilíngüe.
Malhauradament i per problemes tècnics ens està resultant més difícil del consideràvem però, amb tot, esperem disposar d'ella al llarg del primer trimestre de 2007.
Aprofitem l'avinentesa per a saludar-lo cordialment.

Levante-emv

S'agraeïx almenys vorer que li posen interés. Poc a poc, la nostra llengua va cobrant l'importància que es mereix.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#9 02-01-2007 16:53:18

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Aquest és, per cert, el meu missatge original.
Senyor Director o responsable de l'edició electrònica de Levante.
Us escric per demanar-vos que possibiliteu una edició digital del diari Levante BILINGÜE, en la qual, des de la pàgina inicial i en qualsevol moment de la navegació es puga navegar TAMBÉ EN VALENCIÀ.
En cas de fer l'edició amb aquesta opció lingüística, també us demane que la pàgina d'inici aparega en valencià, i hi haja un botó per canviar a castellà.
Molt agraït per l'atenció, i esperant que contribuïu a la normalització lingüística del nostre País, s'acomiada

Marc Castelló


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#10 02-01-2007 17:07:20

Rat-penatman
Membre

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Pareix que la pagina en valencià és possible ara el que falta és que facen un petit esforç i publiquen una doble edició

Amunt continuem lluitant

Desconnectat

 

#11 02-01-2007 23:28:34

xavix5
Membre

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Jo després d'enviar el correu he rebut resposta.Açi vos la faig arribar.Feliç any a tothom.Xavi                                                                                                  .Estimat lector, estem preparant una versió en valencià amb el suport de la
Conselleria de Cultura. Esperem tindreal "on line" molt prompte. Gràcies i
una cordial salutació. Llorenç Galiana- Subdirector General

Desconnectat

 

#12 03-01-2007 00:33:08

Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

La conselleria............ se suposa que tots els periòdics en valencià reben subvencions de la Generalitat i a L'Avanç el deixen de cul....


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMV

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.