#1 25-07-2021 20:24:18

Presentació de Detectiu_Butxana

Bon dia/vesprada a tothom:

Soc un xicot, de les comarques de l'Horta de València, que després d'anys de consulta i seguiment d'aquesta web he decidit fer un pas endavant i unir-me a ella. Sempre he estat molt interessat en el món del valencianisme, l'activisme i la defensa de la nostra terra i cultura, lluites on sempre he tractat de contribuir amb el que he pogut. Políticament sempre m'he situat proper a l'EI encara que pense que, com tot, té algunes coses a millorar.

Respecte a les meues aportacions en aquest projecte, puix m'agradaria realitzar dues:
1. Trametent tota la informació útil que trobe (imatges, documents, etc.).
2. Aportar un poc d'activitat extra en aquest fòrum. He vist que farà uns deu anys (anys 2010) s'obrien força més temes i pense que ens beneficiaria tractar de recuperar aqueixa activitat.

Per últim, aclarisc que la raó del meu àlies no és pretendre convertir-me en alguna mena de ciberdetectiu; és senzillament un homenatge al nostre escriptor contemporani Ferran Torrent, les novel·les del qual van contribuir en la meua pressa de consciència lingüística.

Bé això és tot. Només queda dir que gràcies Antiblavers per la tasca que realitzeu, i que espere que entre tots puguem fer reeixir el País Valencià a sobre dels seus enemics.

Última edició per Detectiu_Butxana (25-07-2021 20:43:51)


--
«Dempeus i alerta!»

Desconnectat

 

#2 27-07-2021 18:00:42

Re: Presentació de Detectiu_Butxana

Bona vesprada, amic, i sigues benvolgut a la nostra web. A mesura que vaja unint-se més gent al fòrum, podrem demostrar que el valencianisme viu i que aquesta web seguirà activa com ho ha estat durant els setze anys de la seua existència.


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/82/Black_flag_II.svg/200px-Black_flag_II.svg.png

Desconnectat

 

#3 30-07-2021 00:28:24

Webmestre
Administrador

Re: Presentació de Detectiu_Butxana

Benvlgut sigues, amic Detectiu Butxana:

Gràcies per les teues positives valoracions de la nostra modesta web i per unir-te al projecte.

Jo també he llegit moltes novel·les de Ferran Torrent, i fins i tot l'he conegut en persona i m'ha dedicat un parell.

Gràcies de nou.

Webmestre.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.