#1 21-01-2014 23:32:31

Webmestre
Administrador

L'ha palmat Maximino Heras (fundador del GAV a Gandia)

Doncs això, que segons hem llegit en alguns fòrums blavers, l'ha palmat Maximino Heras, un dels fundadors del GAV a Gandia.

No anem a ser hipòcrites, i en aquest cas, si algun individu d'aquests la palma, ens alegrem.

Res més a dir, doncs.

Desconnectat

 

#2 27-01-2014 04:38:50

Almogaver_cat
Membre

Re: L'ha palmat Maximino Heras (fundador del GAV a Gandia)

Molt sovint al venir al Pais Valencià, dormia al Hotel Ernesto de Gandia. I algunes males astrugància em contaren. I a voltes fou per quasi plorar, de impotència. Pero sempre em deien que no m'hi hi poses, perquè com que era català, encara seria pitjor. (com si no fossem un mateix poble).Però en fi, aquest home i la seva increïble, transgènica i forania submissió a castella, i lo castellano, ha fet (en la mesura del seu petit "rechionalisme") mal al Pais Valencià.

Que Déu (si vol) lo perdoni per trair la seva nació, i el mal que va fer a Gandia.

Però, en fi companys, ( permeteu-me un pel d'ironia) Que Sempre ens quedara, Paris... a Casablanca (La peli) i l'As d'Oros al Grao (Si encara hi es) ok?

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.