• Inici
  •  » Debat general
  •  » LAPAO - d'aquí a 500 anys originarà rebuig als aragonesos que es digui Català

#1 09-05-2013 23:29:17

TirantLoNegre
Membre

LAPAO - d'aquí a 500 anys originarà rebuig als aragonesos que es digui Català

I aleshores sortiran aragonesos defensant que allà el que es parla es diu LAPAO, una llengua diferent al català, que ja existia abans que arribessin els visigots...evidentment, aquests aragonesos només parlarien espanyol i crearien una web anomenada LAPAOFREEDOM.COM (diguem-los LAPAONEROS a partir d'avui)...El cas és que dir-li Català provocarà rebuig...

I sortiran les Normes de Benabarre, que reflexaran una ortografia allunyada dels estandars, i per tant ja la tornem a tenir però en un altre lloc...

I aquests LAPAONEROS faran tot el possible per justificar que la seva llengua no és la llengua catalana, però també sorgiran grups d'antilapaoneros que s'oposaran a la divisió de la llengua i seran foragitats i acusats de ser catalans. Aquests catalanoparlants, que se senten també catalans, crearien una web anomenada ANTILAPAONEROS.COM (us sona, no?)

Però al mig eixiran els Neolapaoneros, que crearan un web anomenat LAPAONERISME.com (Lapa.com pels amics), que encara que estarien a favor de la unitat de la llengua, continuarien evitant dir-li Català perquè els provoca rebuig com als seus cosins LAPAONEROS, i evidentment, rebutjant totalment el Pancatalanisme dels Principatins com el Tirantlonegre.

I sortiria el gilipolles del POLISERO v2020 d'allà fotent merdé pels fòrums del Racó..."Txe! Jo no sóc català, sóc LAPAONIÀ...perquè els LAPAONIANS no tenim res de catalans, i la nostra llengua fa 500 anys que es diu LAPAO (per tant no tinc perquè dir-li Català), i la meva cultura no hi té res a veure, i a més a més em fot molt que la meva nació LAPAONIA es diluexi en la nació Catalana...Però si que estaria d'acord en que els lapaonians i els catalans féssim una confederació...això sí, res de barrejar-nos....Txe! que corra el aire..."

Voleu dir que anem per bon camí???

Última edició per TirantLoNegre (03-08-2013 01:29:21)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#2 11-05-2013 02:37:48

Almogaver_cat
Membre

Re: LAPAO - d'aquí a 500 anys originarà rebuig als aragonesos que es digui Català

Els LAPOLLA, (L-engua A-ragonesa P-ropia de O-tros L-indos L-ugares de A-ragon)...
Envaïxen la Franja de Ponent.  http://youtu.be/sVWQtDEBBK0
Per nostres germans,son temps, d'incertesa, abús i despotisme; d'ignorància i repressió,
http://youtu.be/blebM70Y1Sg
Avui, mes que mai:  Visca els PPCC !

Última edició per Almogaver_cat (11-05-2013 07:53:46)

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » LAPAO - d'aquí a 500 anys originarà rebuig als aragonesos que es digui Català

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.