"Si un problema té solució, no cal que et preocupes, perquè la té. I si no en té, per què t'has de preocupar?"
No esteu identificat. #1 10-01-2012 22:36:04
La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en ValenciàMacos! M'acabo d'assabentar ara mateix. Sembla que els Frikis estan al darrera. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #2 10-01-2012 22:44:49
Re: La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en ValenciàTirant, el que s'hauria de fer és una campanya perquè Carrefour torne a rotular en català a València. I per a això, cal explicar-li qui és la gentola (GAV, valenciafreedom, etc.) que ha pressionat per a això. Desconnectat #3 18-01-2012 23:12:13
Re: La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en ValenciàTirant, disculpa el retard, ja estic a la teua disposició. Desconnectat #4 21-01-2012 13:41:14
Re: La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en ValenciàSembla que el Carrefour és de dreta perquè té una relació "íntima" amb el periòdic dretà ABC. Jo he vist algunes publicitats i promocions amb els segells d'ambdues empreses per tot arreu. Desconnectat |