#1 22-09-2011 19:22:47

VINARÒS
Membre

VIDEO "Spain´s secret conflict"

Desconnectat

 

#2 23-09-2011 23:46:51

Pendrach
Membre

Re: VIDEO "Spain´s secret conflict"

Molt interessant.

M'agrada molt el comentari de l'escriptor anglés Matthew Tree després d'escoltar "España una, grande y libre":

Matthew Tree escrigué:

La seua creença és quasi irracional, com una creença religiosa de la unitat d'Espanya, només que parles d'una àrea d'Espanya amb els seus drets o amb uns drets culturals perquè tenen la seua pròpia llengua, es tanquen en banda i no ho accepten. És com les persones religioses que diuen que Déu existeix i ja està.

Ell i el presentador Gary Gibson són alguns anglesos que accepten l'existència de Catalunya com a nació cultural. Tenim en compte que els europeus que viuen al Principat de Catalunya són diferents que els que viuen al País Valencià ja que aquests no volen reconéixer la nostra llengua i es queixen quan hi parlem.

A més a més, m'agradaria escoltar algunes opinions dels valencians, especialment valencianoparlants.

Mira que pobres i incultes són la gentola del PP a València, els madrilenys i els mateixos Federico Jiménez Losantos i Encarnació Valenzuela...

Desconnectat

 

#3 10-10-2011 01:15:07

Toni_M
Membre

Re: VIDEO "Spain´s secret conflict"

El vaig veure l'altre dia que ho va compartir un amic al FB. Molt interessatn...

Quantes notícies des de l'última vegada que no entrava. Així dóna gust smile

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.