#1 20-01-2011 00:09:37

Webmestre
Administrador

Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Com he dit en altre fil, m'agradaria encetar un debat sobre si convé que el partit de Joan Laporta, SI, s'implante al PV.

Jo diré la meua opinió, i que conste que és una opinió personal. Crec que la implantació d'aquest partit és totalment contraproduent, i dividirà encara més el vot, diguem-ne, "catalanista" al PV.

No veig clar tampoc l'essència en si d'aquest partit: Sols parlen d'independència, i en la vida hi ha més coses.

Joan Laporta ha estat un gran gestor del Barça, però la política és altra cosa. Sí que és cert que ha donat un aire nou a la política del Principat, però.

Però pel que fa al PV, crec que no té massa idea. I damunt s'ha envoltat de persones poc honestes, com Núria Cadenas (però sobre aquesta indivídua es podria obrir un altre fil).

En fil, és la meua, i sols la meua opinió.

Desconnectat

 

#2 20-01-2011 12:12:56

Toni_M
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Jo ho veig un partit amb un objectiu: independència. Més que això? No ho sé, però independència comporta moltes coses, no només la separació. De moment a mi m'agrada com ho fa al Parlament, és actiu i té moltes ganes de fer coses. Això ho trobo positiu.

Jo sí vaig votar aquest partit.

El tema PV sempre és complicat. De vegades penso que el PV està perdut, d'altres que sense València no hi ha independència, segons el dia i l'ànim...

Estic d'acord que els temes del PV només els haurien de tocar la gent del PV però pel que hi ha ara, potser vindran de Barcelona, la qual cosa penso que és sempre millor que que vinguin de Madrid...

Desconnectat

 

#3 20-01-2011 13:11:19

TirantLoNegre
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Webmestre escrigué:

Com he dit en altre fil, m'agradaria encetar un debat sobre si convé que el partit de Joan Laporta, SI, s'implante al PV.

Jo diré la meua opinió, i que conste que és una opinió personal. Crec que la implantació d'aquest partit és totalment contraproduent, i dividirà encara més el vot, diguem-ne, "catalanista" al PV..

Tal i com a passat també al Principat. Som 4 arreplegats i a sobre mal avinguts.

Webmestre escrigué:

No veig clar tampoc l'essència en si d'aquest partit: Sols parlen d'independència, i en la vida hi ha més coses.

Joan Laporta ha estat un gran gestor del Barça, però la política és altra cosa. Sí que és cert que ha donat un aire nou a la política del Principat, però.

Però pel que fa al PV, crec que no té massa idea. I damunt s'ha envoltat de persones poc honestes, com Núria Cadenas (però sobre aquesta indivídua es podria obrir un altre fil).

En fil, és la meua, i sols la meua opinió

El Laporta no és una persona solvent, és a dir, no està capacitat per ésser Presi de Catalunya. No te cap experiència en aquest sentit. Ni tan sols en MAS estava preparat per això, encara que és el millor que tenim.

En quant a la Gestió del Barça, és molt discutible. Recordar la moció que va tenir que de poc que no el fan dimitir. Sort del Guardiola, sinó hagués sortit del Barça sense pena ni gloria.

La gent jove, els nous votants sobre tot, i la gent que amb més experiència està cremada d´Espanya, han depositat el seu vot a SI en la seva desesperació respecte a Espanya. Ha estat un vot que no servirà per a res perque no farà cap oposició constructiva respecte a la política d´en MAS.

Ara toca el Concert Econòmic a Catalunya, i no s´hi val que l´oposició (PSC, SI, PP, Ciutadans) no estigui al costat del President, car és el que hem votat per majoria els catalans. Ara, el que volem els catalans és el pacte fiscal amb Espanya i si no ens ho donen REFERENDUM CAP A LA INDEPENDÈNCIA.

La vida és així!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#4 20-01-2011 13:21:33

TirantLoNegre
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Webmestre escrigué:

Però pel que fa al PV, crec que no té massa idea.

En realitat no hi han gaires Principatins que tinguem gaire idea del que passa al Pais Valencià. Jo mateix vaig ser tractat com un apestat a val.com degut en bona part a que no entenia els neoblavers, que ara per ara crec que conformen una majoria en el valencianisme.

Per això crec que els partits catalanistes no tenen futur al PV.

En serio, crec que seria millor parlar d´altre tema. Aquest em fa estar una mica depre. Éstic una mica decepcionat, no pas de vosaltres antiblavers, sinó dels vostres germans valencianistes. Ells no volen saber res de nosaltres i per això el PV està condemnat a seguir sempre les passes per darrera del que passi a Catalaunya.

Fins i tot els PPeros com el CAMPS és dediquen a copiar vilment els moviments que fem desde Catalunya (Ex Estatut). No volen ésser catalans però es copien vilment de les idees que es generen al Principat.

Per això crec que el Valencianisme neoblaver (majoria) es troba en un estat embrionari en el que encara es questiona el nom de la llengua i s´evita parlar d´allò que no interessa (tot lo Català és un Tabú).

És difícil avançar en aquestes condicions.

Última edició per TirantLoNegre (20-01-2011 13:22:15)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#5 20-01-2011 14:03:09

Pendrach
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

He sentit els rumors que el ERPV vol unir amb el SI per a evitar la divisió de vots.

No obstant això, m'agradaria que tots els partits que defensen la nostra cultura valenciana i, a més, el medi ambient s'uneixen. Doncs, cada vegada, hi ha més partits al País Valencià (igual que Catalunya) que les terres castellanes i ningú vol unir-se amb els vots.

Tal com deia Josep Guia, el SI vol que el País Valencià siga independient i no convertir-nos en barcelonins.

Desconnectat

 

#6 20-01-2011 14:28:11

TirantLoNegre
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Tan de bò que passes això. La Unió fa la força.

Mireu el PP. És un partit que aglutina a tota la dreta (desde el centre fins els ultres). Per això tenen tot l´hemicicle valencià a l´abast. Però els independentistes som com els xinesos en l´època de l ´emperador groc. Sempre guerrejant entre nosaltres amb debats totalment estèrils. Li fem el joc a Madrid i ells se n´enfoten de la nostra feblesa.

I a sobre entre cosins (Catalans i Valencians) també dividits per una questió de noms (amb el català sempre com a paraula tabú).


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#7 20-01-2011 14:41:39

Webmestre
Administrador

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

TirantLoNegre escrigué:

els neoblavers, que ara per ara crec que conformen una majoria en el valencianisme

.

Això és el que ells voldrien. el que passa és que com tenen val.com, es passen tot el dia escrivint al Racó (i els admins d'allà ho consenteixen) i la neoblavera Pepa Chesa manipula el BNV, semblen que són ells la majoria. Però et puc assegurar que la gran massa del nacionalisme valencià és, diguem-ne "catalanista". Els neoblavers són clarament minoritaris. Si vens a qualsevol mani nacionalista un 25 d'abril o un 9 d'Octubre pots veure clarament quants som nosaltres, i quants són ells.

Però bé, no vull eixir-me del tema, era sols una reflexió.

Desconnectat

 

#8 20-01-2011 15:56:35

TirantLoNegre
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Aquesta Pepa Chesa l´he vist a val.com. Segur que és alguna de les valcomeres del fòrum. Jo diria que podria ésser la LLOMELLO:

http://www.valencianisme.com/forums/vie … mp;start=0

Que! que no? jeje...


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#9 20-01-2011 23:05:31

Filarjos
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Jo crec que a banda de que siga convenient que es presente Solidaritat (que no ho és), la reacció (ho he llegit a Vilaweb) del rei de taifes Morera és penosa i remarca la línia poc integradora i neoblavera del seu partit.
Si el ppsoe en sortisquen beneficiats, la culpa seria seua per acceptar esta "democràcia a la russa".

Desconnectat

 

#10 24-01-2011 13:05:54

TirantLoNegre
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Webmestre escrigué:

TirantLoNegre escrigué:

els neoblavers, que ara per ara crec que conformen una majoria en el valencianisme

.

Això és el que ells voldrien. el que passa és que com tenen val.com, es passen tot el dia escrivint al Racó (i els admins d'allà ho consenteixen) i la neoblavera Pepa Chesa manipula el BNV, semblen que són ells la majoria. Però et puc assegurar que la gran massa del nacionalisme valencià és, diguem-ne "catalanista". Els neoblavers són clarament minoritaris. Si vens a qualsevol mani nacionalista un 25 d'abril o un 9 d'Octubre pots veure clarament quants som nosaltres, i quants són ells.

Però bé, no vull eixir-me del tema, era sols una reflexió.

Pensant en això, que els partits catalans vulguin implantar-se al Pais Valencià, per què no passa a l´inrevés?

Se m´ha ocorregut que si el BLOC és de caire catalanista en sa majoria, com és que no hi ha cap representació del Bloc al Principat (o és que pot ser hi és però jo no ho se, degut evidentment a la ceguera informativa).

Per tot arreu (forums valencians) veig que tothom es baralla per si el BLOC es Pancatalanista o només Valencianista. Tothom diu la seva. És com si aquest partit estigués en la eterna indefinició i els seus votants potencials estiguessin sempre instal.lats en el dubte.

Dic jo que si el BLOC fos catalanista, també estaria al Principat, si més no fent coalició amb algú més potent, exemple IC Verds o inclús el PSC (de caire més autonomista que el seus companys del PSPV).

En fi, només era una reflexió d´un principatí.

Última edició per TirantLoNegre (24-01-2011 13:08:57)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#11 24-01-2011 14:55:25

TirantLoNegre
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Aquesta reflexió pot fregar el ridícul però, podriem dir que als Principatins també ens agradaria que a Catalunya es donés algun procés de PANVALENCIANISME. Us imagineu la situació, els blavers i els neoblavers fliparien en colors.

Seria la hòstia!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#12 24-01-2011 23:02:51

Toni_M
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

A mi m'encantaria, perquè no? Com deia l'altre dia la Pilar Rahola, som la versió principatina del valencià. Jo em sumo a la crida!

Última edició per Toni_M (24-01-2011 23:03:11)

Desconnectat

 

#13 25-01-2011 13:30:05

TirantLoNegre
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

La Rahola és una bona palla. Jo recordo haver-li sentit a la Rahola lo de anomenar a la llengua "Valencià" si calia, per tal de mantenir la unitat de la llengua si tant de mal feia dir-li "català".

Respecte al Laporta al Pais Valencià, dubto molt que el seu partit cualli. El Pais Valencià no és com el Principat. Aquí els independentistes van a una. Allà (Pais Valencià) he pogut observar 4 capes en la societat.:

-Blavers Espanyolistes (Castellans)
-Blavers (secessionistes valencians)
-Neoblavers només valencianistes
-Valencianistes/catalanistes

Els Percentatges de votants de cada capa el desconec. N´estic segur que qualsevol d´aquestes capes no té altre opció que votar partits estatals a les eleccions autonòmiques, degut al desert polític dels partits autoctons (nacionalistes).

Déu ni dó. El partit més transversal que veig que hi ha és el BLOC, però aquest reb a la vegada pocs vots degut a la seva indefinició.

El panorama Valencià està força complicat.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#14 31-01-2011 23:14:32

UPV96
Membre

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Doncs jo crec que és positiu que cada vegada hi haja més organitzacions que estiguen organitzades arreu dels Països Catalans.

És veritat que en principi pot semblar que faça ombra a ERPV però jo crec que són en certa mesura complementaries. A més a més, el Bloc cada vegada té més competència pel costat més catalanista i molta gent li havia agafat certa mania a ERPV però no la tenen amb SI, encara que siga perquè hi ha molts barcelonistes forofos de Laporta, per això dic que entre totes dues no sumaran el doble però si un i mig.

Per cert , webmestre, m'ha sorprés el comentari que has fet sobre la Núria Cadenes més que res perquè potser saps alguna cosa que desconega però, en què et bases per dir que és poc honesta?

Última edició per UPV96 (31-01-2011 23:16:58)

Desconnectat

 

#15 31-01-2011 23:42:55

Webmestre
Administrador

Re: Sobre la conveniència o no de la implantació al PV de SI

Hola UPV96, encantat de que tornes al fòrum en primer lloc.

Doncs bàsicament en que és una indivídua que viu del "cuento" d'haver estat a la presó, i no és ni molt menys l'única persona que hi ha estat ni la que ha estat en pitjors condicions. N'hi ha gent que ha estat en condicions molt pitjors que ella i no va per ahí fent-se propaganda com ella. Això a banda de la rendibilitat econòmica que li ha tret al tema, que donaria per a un fil sencer.

Després hi ha coses que no puc contar en el fòrum però que no tinc cap inconvenient en contar-te privadament. Simplement contacta amb l'e-mail de la web: antiblavers.contacte@gmail.com

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.