#1 12-01-2011 12:53:22

Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?

Ho dic perquè un dels principals responsables dels xiquets de les JJGAV es diu així.

No sé, cadascú és lliure de posar al seu fill el nom que vullga, però a mi em sembla un nom prou coent, curti i ridícul. Tots els meus amics que se n'assabenten d'aquest nom em diuen el mateix.

Els seus pares, sens dubte, tenien molt mal gust per a posar noms als fills, perquè aquest xic té una germaneta que es diu Aida Zoe. Vos imagineu una conversa d'aquesta família quan eren xiquets? En castellà, clar, perquè deuen parlar aquesta llengua:

Diu la mare: Aitor Alan, ven a comer, que la comida se enfría

I respon Aitor Alan: Ahora voy, mamá, que estoy jugando con mi hermanita Aida Zoe

HA HA HA HA HA. Si és que aquests xics són còmic per ells mateixos.

Potser per això aquest xic està traumatitzat, i pertany a les JJGAV, que arrepleguen els residus humans, per així dir-ho juas juas.

Desconnectat

 

#2 12-01-2011 23:17:51

Toni_M
Membre

Re: Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?

Mai, els noms compostos en plan telenovel·la veneçolana no m'han agradat mai xD

Desconnectat

 

#3 13-01-2011 11:53:31

saforenc
Membre

Re: Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?

Home a mi Aitor no em desagrada, Alan no i tampoc l'he sentit massa, però com Toni_M a mi els noms compostos em sonen a post-guerra o telenovela.

Aida, es un nom guapet, però si vos dic la veritat tots els Zoe que conec son homes jejejejejejejejje així que tampoc li posaria un nom incoherent baix el meu parer smile

Este pertany al GAV perquè es un violent desgraciat i prou, com no te dos dits de front per debatre recorren al de sempre ( per a ells ).

Tall de rates.

Desconnectat

 

#4 13-01-2011 14:15:35

PALAMOS
Membre

Re: Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?

Jo el nom compost més recargolat i txorra que he sentit mai fou 'Gerardo-Andrés' xD No es pot tenir més mal gust (o ràbia premeditada pel teu fill) hehe


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#5 14-01-2011 18:22:04

Webmestre
Administrador

Re: Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?

Doncs diré la meua. Els noms, per separat, em semblen bonics fins i tot. Ara bé, tots junts, ho trobe una combinació coent i ridícula.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.