#1 15-12-2010 18:51:08

Qui podria ser "el Polisero"

Editat.

Última edició per Anti_neoblaver (15-12-2010 18:51:55)

Desconnectat

 

#2 15-12-2010 19:59:30

PALAMOS
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

Un altre cop amb aquest paio, ufff ja cansa...Per cert si aquí es diu que és el tio que va de taronja, el de la taula que porta escrit a la sudadera "gothicland" sembla el seu germà XD


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 15-12-2010 20:39:52

TirantLoNegre
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

A mi personalment em posa molt nerviós la col.locació de fotografies de personatges, siguin de tarannà que siguin. No és que m´agradin els neoblavers, que ni m´agraden ni em deixen d´agradar. Senzillament, crec que posar una fotografia pot dur a posar eixa persona en el punt de mira de tothom. I ja sabem com les gasten alguns.

Crec que el webmestre hauria de posar-hi ordre en aquest tema. Posar fotos no està malament, però apuntar directament a persones que volen conservar la seua intimitat ho trobo de mal gust.

Jo crec que s´ha de lluitar i rebatre els temes, però no d´aquesta manera.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#4 15-12-2010 21:14:32

saforenc
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

+1 per a Reballantlonegre

Desconnectat

 

#5 16-12-2010 00:28:34

Toni_M
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

A mi tampoc em mola això de ficar fotos en públic de gent sense el seu consentiment. No m'agradaria que ho fessin amb mi la veritat.

Desconnectat

 

#6 16-12-2010 00:47:42

Pendrach
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

En compte, Anti_neoblaver! Allò que penja en les pàgines web les fotos d'altres persones sense permís està totalment prohibit perquè viola la intimitat de altres persones...

Espere que ho sàpies. Salut!

Desconnectat

 

#7 16-12-2010 13:11:14

PALAMOS
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

si s'ha tret la foto d'un lloc web públic per a tothom no hi ha cap problema legal.
Altre cosa seria posar la foto i un text avall animant a seguir-lo pel carrer i clavar-li pallissa. Es diferent i sí té repercusió.

Salut!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#8 17-12-2010 11:27:59

TirantLoNegre
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

Doncs jo diria que en Polisero és en V2020, del forum de val.com.

S´ha posat com una moto quan he comentat que en Xilxeiro i en Polisero eren uns trols al racocatala.

M´ha insultat i tot. Goiteu:

http://www.valencianisme.com/forums/vie … ;start=100


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#9 17-12-2010 12:58:36

saforenc
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

Home ja puc dir-te que a mi no em calen 10000 paràgrafs per dir el que pense.

Este xic es un mal educat i un poc trellat, no val la pena ni dir-li el que es ell, superant el nivell d'imbecil.

Pobre anima.

GILIPOLLAS va amb G , encara que ho poses entre cometes.

http://img255.imageshack.us/img255/4241/gilipollas.jpg

veus? 4 línies i un enllaç per dir el que eres v2020 o com el digues.

Última edició per saforenc (17-12-2010 13:04:22)

Desconnectat

 

#10 17-12-2010 13:29:41

TirantLoNegre
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

Jojojojojoo!!!! queeeeeè bò,

M´estic partint la caixa nano!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#11 17-12-2010 14:29:41

Webmestre
Administrador

Re: Qui podria ser "el Polisero"

Tens raó, Tirant, són uns trols al Racó Català. Però ells no tenen tanta culpa, com els admins del Racó que no sols els consenteixen, sinó que els riuen les gracietes. Sobretot qui sembla que és qui talla el bacallà ara en eixa web, el Rei del Mam, que m'han dit que també és l'usuari que apareix com Guillem.

Per a mi, si en el Racó se dóna canxa al Polisero i a la seua colleta de quatre xiquets neoblavers, o poden dir els actuals admins del Racó que són "catalanistes" o "bons catalans", perquè donen veu a gent que, en últim terme, ataca i odia el Principat (encara que externament no donen eixa imatge).

Desconnectat

 

#12 22-12-2010 12:10:44

TirantLoNegre
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

En Polisero (alias V2020 o Trellat a Vale...com) ha publicat un article sobre la llengua.

També es fa ressò al racó. Quina coincidència, oi? Què pot ser hi han moviments d´apropament?


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#13 06-01-2011 00:40:52

bàrbera
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

ves amb compte anti_neoblaver! INFORMA'T  abans de publicar res amb fotografies i documentar-te sobre les coses que expliques.
1. Encara que la foto estiga publicada estàs fent mal ús d'ella i te pots dur la denúncia.
2. Nicolau i els companys no són blavers i, a més, han arribat a patir atacs d'esta gent en la manifestació del 9 d'octubre a la plaça de l'ajuntament de València
3. Nicolau no milita en cap partit polític i Víctor Baeta és el dirigent de República Valenciana-PVE.
Pensava que tots estàvem al mateix bàndol i que no es tiràvem pedres sobre la teulà!

M'ENCANTA NICOLAU COLOMAR ÉS AUTÈNTIC!

Desconnectat

 

#14 06-01-2011 01:32:06

saforenc
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

si, si bàrbera, ara vas i li ho contes a "Rita la cantaora" ...

tu has llegit dalt o que ?

indiferentment l'us de la foto, el que diu este xic, doncs si es del teu pensar podeu agafar-se de la maneta, perquè vaja tela per tallar.

Desconnectat

 

#15 06-01-2011 02:13:37

TirantLoNegre
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

A mi se m´en refot qui sigui el Polisero. El que no entenc és per què aquest personatge i d´altres valencianistes neoblavers estan al racó català trol.lejant. Aquest portal és majoritàriament catalanista i pro PPCC. Per cert que no hi ha manera de registra-se en aquesta web. Sembla que no vulguin més usuaris.

Jo crec que aquest intent d´acostament dels neoblavers cap als catalans vol dir alguna cosa. Encara que no vulguin, som cosins germans. I el Xilxeiro li passa el mateix que al Polisero. No ho poden evitar-ho. Si no estan a prop de Catalunya sel´s mejen els de Manxegolàndia.

La realitat és que serà més fàcil aconseguir alguna cosa important al Pais Valencià si els valcomeros uneixen esforços amb tots nosaltres.

Última edició per TirantLoNegre (07-05-2011 20:26:43)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#16 06-01-2011 13:26:28

Webmestre
Administrador

Re: Qui podria ser "el Polisero"

Bàrbera, sols una coseta, si és cert que tots estem en el mateix bàndol, per què des de la web val.com i des de diversos grupuscles neoblavers s'ha tingut una actitud totalment hostil
cap a la nostra web des dels inicis de la nostra web?

No sé, és sols una pregunteta.

Desconnectat

 

#17 06-01-2011 13:49:32

Re: Qui podria ser "el Polisero"

Això és increïble, la xiqueta aquesta ja ve amenaçant amb denunciar...per exposar una hipòtesi!

Mira xiqueta, anti_neoblaver no difama ni diu res que no siga veritat. I en qualsevol cas, la foto és PÚBLICA.

No sé si el Nicolau aquest serà el Polisero o no, però el Polisero sí que ha dit un cabàs de mentides per les quals seria perfectament denunciable. No sé, com sembla que sou tots els neoblavers tan amiguets, ja li ho pots dir, si ets tan amable.

En qualsevol cas, xiqueta, obrant d'aquesta manera, com preteneu que siguem amics vostres? Què passa, que no se vos pot criticar res? Que tot ho feu bé? Te vaig a dir una cosa un poc forta: En algunes coses sou pitjor que els fatxes, i per això, sort que sou quatre gatets.

Última edició per El Roder de Benimaclet (06-01-2011 13:50:12)

Desconnectat

 

#18 06-01-2011 14:31:14

saforenc
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

dis-li que'm denuncie a mi també així tinc l'oportunitat d'enviar-lo a prendre pel cul.

Última edició per saforenc (06-01-2011 14:31:50)

Desconnectat

 

#19 06-01-2011 18:40:44

bàrbera
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

No conec qui és el tal polisero, la qüestió és que esteu malmetent contra persones que no tenen res a vore!! Em referia amb allò d'amics a què tots som nacionalistes.
En tot cas, criticar podeu com qualsevol, però no fer-ho d'esta manera. Per cert, a l'administrador webmestre, demanar-li que lleve la fotografia! Si no contrasteu la informació d'esta web, com podem creure tot el que publiqueu? Vos torne a explicar que algunes persones de la foto han estat agredides per gent del gav i d'espanya 2000. Deixeu-se de tonteries i no doneu més dades inconscientement a esta classe de gent.
Per últim, ni sóc neoblavera ni estic a la pàgina de valencianisme.com i tampoc estic  a este ambient, solament conec a les persones que hi surten i sols faltava que per culpa vostra tornaren a ser agredides!!
penseu primer i actueu després!!

Desconnectat

 

#20 06-01-2011 19:12:41

bàrbera
Membre

Re: Qui podria ser "el Polisero"

P.D: Batiste, sembla mentida que hages arriba't a estos extrems! En fi, amb actuacions com aquesta poc podem esperar dels congressos regionals de SI. Com deia Romanones: Amb amics com aquestos perquè volem enemics...

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.