#1 09-11-2010 22:46:51

Webmestre
Administrador

Com coneguéreu la nostra web?

Vaig a fer una xicoteta enquesta entre els usuaris, i vaig a preguntar-vos com coneguéreu la web.

Desconnectat

 

#2 10-11-2010 00:24:18

Àlex1912
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

En el Racó Català llegint un tema, un dels comentaris tenia un fil d´aquest fòrum


Un poble, una llengua, dues accents i una senyera PPCC  //*\\
País Valencià lliure
http://img375.imageshack.us/img375/8350/senyera.jpg

Desconnectat

 

#3 10-11-2010 01:09:28

saforenc
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

la deessa fortuna i sant google

Desconnectat

 

#4 10-11-2010 12:18:08

cu_cut
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

Un conegut del webmestre me la va anomenar.

Salutacions,
Cu-Cut

Desconnectat

 

#5 10-11-2010 13:29:14

Pendrach
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

Des de fa molt temps, buscava informacions sobre el blaverisme, la unitat de la llengua i els significats dels pals en les senyeres i els escuts.

Desconnectat

 

#6 10-11-2010 14:54:10

PALAMOS
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

Jo cercava encuriosit informació sobre el PV i ja concretament volia fer cinc cèntims del tema de l'analfebetis.., perdó del blaverisme. I googlejant vaig trobar aquest lloc web.

Sigui dit que el vaig trobar tant interessant que crec que em vaig passar dues hores seguides llegint la galeria de documents, "personalitats" blaveres, etc..de seguida la vaig colocar a "preferits"

wink


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#7 11-11-2010 10:44:45

Toni_M
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

Doncs ara no recordo si va ser per la Wikipedia o per Google buscant informació sobre el blaverisme smile

Desconnectat

 

#8 11-11-2010 12:35:24

TirantLoNegre
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

Jo estava foten-me d`hòsties en altre fòrum amb uns blavers, total que vaig pensar, no pot ser que tothom sigui blaver o espanyolista. Vaig posar el mot "Blaver" a Google i sortia la pàgina d´Antiblavers.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#9 13-11-2010 19:21:37

cassalla21
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

Jo vaig veure l'enllaç al blog de Josep Nadal, entri, i recorde que em vaig passar tota la santa vesprada esquadrinyant la pagina.

Desconnectat

 

#10 14-11-2010 18:21:02

HERETGE
Membre

Re: Com coneguéreu la nostra web?

Jo la vaig trobar buscant enemics dels blaveros al google.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.