• Inici
  •  » Noticies
  •  » Oferim un exemplar de la revista Som en PDF

#1 28-10-2010 17:17:03

Webmestre
Administrador

Oferim un exemplar de la revista Som en PDF

Benvolguts amics:

Fa anys en la web del GAV oferien en PDF diversos exemplars de la seua revista Som. Jo vaig ser poc astut, i sols em vaig baixar un exemplar, que podeu trobar ací. Aquest exemplar tenia moltes imatges útils per a la nostra web, i crec que potser va ser per això que deixaren d'oferir-ho a la seua web. De fet ara sols ofereixen articles solts.

Aquest exemplar és d'octubre de 2003, i no té desperdici. En ell reivindiquen i s'enorgulleixen d'actes vandàlics, delictius i terroristes, com el boicot (junt amb els secessionistes aragonesos de la FACAO) del Correllengua en Fraga, a la Franja de Ponent, a banda de reivindicar multitud de pintades. Per cert, apareix una foto dels participants del GAV en eixe boicot en la Franja de Ponent, entre els quals està clarament Toni Rochina, anterior president de les JJGAV. Així mateix, insulten greument els actuals acadèmics de l'AVL Artur Ahuir i Àngel Calpe, que provenien del blaverisme. Això a banda d'un to, en general, delirant i fins i tot paranoic en tota la revista.

Creiem que aquest exemplar no té desperdici, així que vos el posem a la vostra disposició.

Webmestre.

Desconnectat

 

#2 28-10-2010 17:46:44

saforenc
Membre

Re: Oferim un exemplar de la revista Som en PDF

xe ,hòstia em fan mal els ulls de llegir això, mecaguen denia mora !!!

Desconnectat

 

#3 28-10-2010 21:30:30

Pendrach
Membre

Re: Oferim un exemplar de la revista Som en PDF

Té a vore la intolerància ab lo negre assassinat Luther King que parlà del somni????

Ells estan folls...

Desconnectat

 

#4 30-10-2010 00:11:14

HERETGE
Membre

Re: Oferim un exemplar de la revista Som en PDF

Esta revista no serveix ni per torcar-se el cul.

Desconnectat

 

#5 31-10-2010 13:03:00

Re: Oferim un exemplar de la revista Som en PDF

Una altra prova de valencia per al GAV seria que tornaren a oferir tots els seus exemplars en PDF a la seua web. A més, ara tenen al Fayostros eixe treballant per a ells en temes informàtics (supose que cobrarà, perquè si no, passar-se tantes hores fent el pallasso en internet és de ser un autèntic pringat).

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Noticies
  •  » Oferim un exemplar de la revista Som en PDF

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.