#1 30-09-2010 19:28:21

campdetúria
Membre

Em presente

Bona vesprada a tots sols dir-vos que no estic ni en contra ni a favor de vosaltres, bo en certa mesura si però no del tot. No vull que penseu que sóc blavero ni res per l'estil. M'agradaria que em deixareu participar en estos fòrums i que poguera aportar una opinió diferent sempre desde el respecte és clar. Estic d'acord amb vosaltres en la unitat de la llengua catalana però per altra part també entenc a la gent valencianoparlant que renega perquè els agradaria que acceptaren paraules diferents (com per ex "aixina)" a les acceptades pel valencià estàndard ("així"), jo sóc un d'ells. Però no obstant això crec que seguix sent la mateixa llengua el valencià i el català. Per això no estic d'acord amb els blaveros, perquè un català i un valencià s'entenen, esta web és un clar exemple i això esta molt bé per a recuperar la nostra llengua tots junts valencians, catalans i balears tots a una! Deixem-nos de ximpleries de què si jo parle valencià o català i lluitem contra l'espanyolisme junts que cada vegada se'ns tira mes damunt.

Última edició per campdetúria (30-09-2010 19:30:21)

Desconnectat

 

#2 01-10-2010 20:04:56

HERETGE
Membre

Re: Em presente

Benvingut, estic d

Desconnectat

 

#3 01-10-2010 20:40:07

Webmestre
Administrador

Re: Em presente

Benvingut sigues campdetúria!

Desconnectat

 

#4 04-10-2010 18:48:11

Toni_M
Membre

Re: Em presente

Bones!

Aprofito per presentar-me també, sóc nascut a Saragossa, amb família valenciana, i resident a Barcelona des de fa 8 anys.

Us vull felicitar a tots aquells que heu creat aquesta pàgina, per recollir, organitzar i mostrar tota la informació que hi ha. Coneixia molt per sobre tot allò sobre el blaverisme però gràcies a vosaltres he pogut aprendre coses molt interessants i indispensables smile

Enhorabona, continueu així!!!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.