"Imago animi vultus, indices oculi"
(la cara és el mirall de l'ànima. L'indicador [de l'ànima] són els ulls)
No esteu identificat. #1 15-09-2010 17:17:51
Voldríeu formar una penya nacionalista en el València C.F.?Una de les lacres del nacionalisme valencià és, sens dubte, el València C.F. El missatge blaver i espanyolista té ampla cabuda en eixe club, i al mateix temps, difusió. Els darrers temps, però, sembla que les coses estan canviant, i així, junt a una mínima nosmalització lingüística en eixe club, comença a haver més valencianitat. I una prova ha estat la contractació enguany dels grans Bajoqueta Rock per a la presentació del club. Desconnectat #2 15-09-2010 17:29:13
Re: Voldríeu formar una penya nacionalista en el València C.F.?Jo fa temps que vaig rumiant-ho i parlant-ho amb un amic, em sembla una idea genial i perfecta que ja fa temps s'hauria d'haver dut a càrrec. Última edició per saforenc (15-09-2010 17:30:29) Desconnectat #3 16-09-2010 18:54:07
Re: Voldríeu formar una penya nacionalista en el València C.F.?Tens raó, saforenc. Però per això mateix cal un mínim de gent, posem per cas, 20 ó 30. I evidentment, és molt trist, però eixes 20 ó 30 persones han d'estar disposades al que faça falta els primers temps de la penya. La defensa pròpia és causa exulpatòria en el Dret penal espanyol. Desconnectat |