• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Contrarrestem una campanya de valenciafreakdom

#1 08-08-2010 18:06:17

Webmestre
Administrador

Contrarrestem una campanya de valenciafreakdom

Ara protesten perquè en la presentació oficial del València C.F. actuarà el grup valencià Bajoqueta Rock:

TOTS CONTRA ELS CATALANISTES DE BAJOQUETA ROCK:


Anem a fer arribar al VCF la nostra indignacio per la contractacio del grup musical catalaniste Bajoqueta Rock en la presentacio de la plantilla 2010/2011.

Exigim als dirigents del club que siguen valents i cancelen l´actuacio d´esta gentola abans de que l´aficio se´ls tire damunt el dia de la presentacio.


MENSAGE A REMETRE A LES DIRECCIONS DE MAIL DEL VCF:


Estimats dirigents del VCF i organisadors de la presentacio de la plantilla 2010/2011:

Com a (aficionat / soci nº xxxxx / accioniste) del VCF, me veig en la obligacio de comunicar al club la meua indignacio i el meu rebuig per l´actuacio del grup "Bajoqueta Rock" en la presentacio de la plantilla i Trofeu Taronja d´enguany, que es celebrarà el dia 18 d´agost en Mestalla.

Dita indignacio i rebuig venen motivats pel tall ultracatalaniste del grup en qüestio, que ha compartit escenari en grups de la mateixa ideologia en atres events musicals organisats per entitats receptores de subvencions de la Generalitat de Catalunya en concepte de "promoció i difusió de la llengua i la cultura catalanes" en territori valencià. Adjunte un ellaç d´una coneguda web catalanista per a provar lo que dic: http://www.vilaweb.cat/noticia/2578497/noticia.html

Per tant, i davant estos fets que considere lesius per a l´identitat, la cultura i la llengua valenciana, no tinc més remei que EXIGIR a l´organisacio del event que suspenga l´actuacio d´este grup i la sustituïxca per atra, fent un comunicat public al respecte i demanant disculpes a moltissims aficionats que mos hem sentit ningunejats per la contractacio d´este grup radical catalaniste, ya que no comulguem en cap sentit en l´ideologia separatista i antivalenciana d´este grup musical, ni en la seua simbologia o forma extranya de parlar.

Tambe me veig en l´obligacio, en cas de no obtindre una resposta possitiva per la seua part ad este respecte, de no assistir a la presentacio d´enguany, i de recomanar a tots els meus coneguts aficionats, simpatisants i socis la no assistencia a l´event.

Crec que el perjui economic directe que esta actuacio té per a l´entitat queda patent, sense contar la mala image i la sensacio d´alineament politic en el catalanisme, tant rebujat per la societat valenciana, que es percibix socialment des de l´entitat.

Sense més, molts aficionats i socis del club esperem una resposta per la seua part.

Firmat:
XXXXXXXXXXXXX
Aficionat / Soci nº xxxxx / Accioniste (lo que siga).



Oficinas Centrales:

Calle Roger de Lauria, 19
46002 Valencia

Teléfono: 0034 902 01 19 19
Fax: 96 337 23 35
E-Mail: callcenter@valenciacf.es



Departamento de Comunicación:

Teléfono: 0034 902 01 19 19
Fax: +34 96 337 50 93
E-Mail: prensa@valenciacf.es


Departamento de Relaciones Externas e Institucionales:

Teléfono: 0034 902 01 19 19
Fax: +34 96 337 49 99
E-Mail: externas@valenciacf.es

ARA, TOTS A ENVIAR ESTE CORREU A L´ENTITAT: SATUREM EL SERVIDOR DE PROTESTES VALENCIANISTES.


Ja ho sabeu, doncs, escrivim nosaltres també felicitant el València C.F. perquè per fi contracta un grup valencià i que canta en valencià per a aquesta presentació.

Desconnectat

 

#2 28-08-2010 13:36:26

Webmestre
Administrador

Re: Contrarrestem una campanya de valenciafreakdom

Per cert, nou fracàs dels xiquets de les JJGAV. Els grans Bajoqueta Rock actuaren com si res, i com no podia ser d'altra manera, tingueren èxit.

Ara nosaltres farem com ells fan a la seua cutre-web valenciafreakdom, posarem un pulgar en senyal de victòria.

Au, a rossegar ferro, mamons.

Desconnectat

 

#3 05-09-2010 11:28:53

saforenc
Membre

Re: Contrarrestem una campanya de valenciafreakdom

Vaig estar a la presentació i la veritat es que quan em digueren que anaven Bajoqueta, que pocs dies abans els vaig vore al meu poble, em va sorprendre prou i més pensant com pensa molta de l'afecció del valència club de futbol.

No es que siguen els que més m'agraden però sembla que les coses van endavant, pas a pas, damunt ho feren de puta mare big_smile

Ara resta que l'equip faça quelcom de profit enguany yikes ( mal cagalló xe ! )

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Contrarrestem una campanya de valenciafreakdom

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.