"Les lleis són com les teranyines, ja que si quelcom indefens o insignificant cau en elles, l’atrapen amb força, però si alguna cosa gran hi cau, trenca el parany i escapa."
No esteu identificat. #1 04-06-2009 17:25:58
marketing agressiuFa una estona al treball, em sona el telèfon; "privat", dic uff..m'estava aborrint i dic l'agafo. Se'm posa al telèfon la típica veu empalagosa d'origen llatí (sense cap discriminació, parlo del so en sí d'aquest accent).. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #2 04-06-2009 23:58:14
Re: marketing agressiuEfectivament, millor dir-li això "en català o res", i punt, que se'n vagen a fer la mà a un altre!! Desconnectat #3 05-06-2009 10:08:56
Re: marketing agressiujajaja sí, quina gracia, just llegia el teu escrit golet i em tornen a trucar de timofònica, en sentir el primer "ooooigga buenos diiias" ja he dit: Parli'm en català si us plau" i s'ha quedat "eeee, uuuuu, esteeee" jajaja és com la seva kriptonita. No se si trist o no, ens serveix per passar olímpicament de tota aquesta mandanga plomera Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #4 05-06-2009 14:26:29
Re: marketing agressiuMira per on, m'acaves de donar la solució a totes aquestes trucades, sempre que ho fan, ho fan a des-hores i només et donen pel.... Desconnectat |