#1 14-05-2009 16:57:25

david101
Membre

Benaguasil en contra de TV3?

davidetvlc

Hola, en el meu poble estem arreplegant firmes pal tancament de estos canals catalans que actualment se poden vore per tdt. Molta gent mos apolla crec que en els vostres pobles deurieu fer lo mateix ya es hora de que fem algo pa acabar en el catalanisme. Y sescomensa per aso y despues venen atres coses. lo que fa falta es consensiar al nostre poble de k mos volen conquistar dalguna manera si se pot dir aixina. Saluts Per qué no iniciar a traves de FaceBook una replegà de firmes?... 

Es açò cert que estan arreplegant firmes aquests desgraciats? bó segurament arreplegaran quatre signades de quatre gats matats si es cert que ho estan fent clar. Doncs aquí a Sueca jo conec a molta gent que veu TV3, és la nostra televisió. No la poden fer desaparèixer!!!! Com veja a un d'aquests del GAV van a rodar caps, jo no dic més. Per cert fa mal a la vista veure tantes errades putos incults!!!

Última edició per david101 (14-05-2009 17:00:19)

Desconnectat

 

#2 14-05-2009 17:13:03

Mikel
Membre

Re: Benaguasil en contra de TV3?

Si, i també es van a Madrit a queixar-se, però sempre fan el ridícul, no et preocupes...


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#3 14-05-2009 20:04:32

PALAMOS
Membre

Re: Benaguasil en contra de TV3?

Tranqui David i més ara que el Montell i el Camps juguen a les nines i esmorzen junts. Només és un "Sí però no. No però sí.." En aquest ordre.wink I Rodríguez Sabater suposo que quan deixi de pelàrse-la amb els videos del barça li dirá al Sebastián: "Va, suéltales el múltiplex..que se me da cansino ya el tema este".


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.