#1 16-04-2009 11:22:23

Soldat_1707
Membre

La foto d'un feixista

Missatge editat

Desconnectat

 

#2 16-04-2009 14:13:58

yerbatro
Expulsat

Re: La foto d'un feixista

aber si os voy a esplicar 4 no 8 cosas yo a vosotros putos cerdos de mierda que sois parasitos sociales igual quel inmigrante me rio de cataluña y de vuestra puta madre por parir a tanto subnormal con lo mal que esta la sociedad yo os declaro subnormales oficiales no españoles ,que pasa que os parieron a todos una burra catalana no ,yo soy el mejor colega de paco y os digo que vallais preparandoos aber si al final soi yo el que os toca vuestra sucia cara de cerdos ¡arriba españa¡¡¡¡¡ 
coño con dos cojones a por cierto para que me tengais a mi tambien identificao soy el rapao de madrid que va siempre con el viva franco coño¡¡¡¡

Desconnectat

 

#3 16-04-2009 14:28:45

yerbatro
Expulsat

Re: La foto d'un feixista

que sepais que  hablado con paco y os tiene identiuficado jajajajaj nos vemos en macdonals

Desconnectat

 

#4 16-04-2009 15:24:53

Re: La foto d'un feixista

Mira quina por li tinc al Paco, mira com tremole xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHAHAHA i això que a mi també em tenen "identificat"



Au Torrente, ves-te'n a donar-li per cul a les cabres, folla putes... supose que els vostres amics, els Puteros2000 vos deixaran alguna puta gratis, no? això si, extrangera, com Deu mana, no vaja a ser que les espanyoles li furten el treball a les immigrants.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#5 16-04-2009 15:25:27

PALAMOS
Membre

Re: La foto d'un feixista

Molt bé troç de Drag queen! jeje XD Pots bordar alguna cosa que entenguem tots els valencians que aquí estem, IMMIGRANT? ;-)
Ah i amb aquesta cara de homo-retrasensis només espantes a un xiquet de P2, ho sento per tu..


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#6 16-04-2009 15:32:34

Webmestre
Administrador

Re: La foto d'un feixista

Que quede clar que no ens sembla bé el missatge original, no tenim res a veure i procedirem a esborrar-lo.

Però com tantes vegades hem dit, per a fer l'haca, que se'n vagen a les seues (avorrides) webs.

De moment, ací tenim dades interessants d'aquest yerbatro:

E-mail: mingalironga@hotmail.es

IP: 84.123.129.100

Per cert, hem deixat els missatges d'aquest individu perquè tothom puga copsar el seu nivell cultural i intel·lectual, a més de la seua (mala) educació.

Desconnectat

 

#7 16-04-2009 15:33:35

Re: La foto d'un feixista

aber si os voy a esplicar 4 no 8 cosas yo a vosotros putos cerdos de mierda que sois parasitos sociales igual quel inmigrante me rio de cataluña y de vuestra puta madre por parir a tanto subnormal con lo mal que esta la sociedad yo os declaro subnormales oficiales no españoles ,que pasa que os parieron a todos una burra catalana no ,yo soy el mejor colega de paco y os digo que vallais preparandoos aber si al final soi yo el que os toca vuestra sucia cara de cerdos ¡arriba españa¡¡¡¡¡
coño con dos cojones a por cierto para que me tengais a mi tambien identificao soy el rapao de madrid que va siempre con el viva franco coño¡¡¡¡

Soi el megor amigo de paco zerdos cabrones no se escrivir ni se poner komas ni puntos aparte a si ke no prentendais enterderme BIBA ESPAÑA BIBA EL GAV BIBA FRANCO vallair preparandoos ke no sus bea por la caye no se eskrivir tios soy el skinhead zerdo de maNdril soi mandrileño tios

por zierto tampoco se poner las esxclamaciones¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 17-04-2009 10:56:10

PALAMOS
Membre

Re: La foto d'un feixista

Home també fa mal a la vista i la conciència treure un missatge de denúncia i deixar aquests textos pudents, pero bé...


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#9 17-04-2009 13:44:56

Re: La foto d'un feixista

Hahaha mireu com em posen a parir a la seua web xDDDDDDD

"Me parto y me troncho".

PD: Normalment no conteste als tontos "por que te rebajas a su nivel, y te derrotan con la experiencia", pero si realment controleu a Gandia... per que al Poliesportiu, on suposadament controleu vosaltres (per la penya eixa que va amb banderes de La Falange, del Gandia) està tot ple d'estelades per darrere del camp??

Va vinga, no conteu troletes, que jo tot es vore camisetes de "1707-2007" o d'Ska-p, i més clarament antifas i en canvi, i només n'he vist una del GAV i justament, a Beniopa xD hmm.

Això pot tindre 2 explicacions:
1- o sou realment pocs però actius. (uns 15 o 20)
2- o teniu més por de la que feu vore.

Per cert, jo ja se que vosaltres la coherència la teniu on jo em se, pero realment cregueu que em cau be la Rahola?? Si es de dretes, igual que vosaltres. I Chacón? Vinga va, si es espanyola com vosaltres xDD


I lo millor... els tios frikis van posant propaganda blavera als videos del Tormento hahaha!!!!!!!!! Mortal!! xDDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#10 18-04-2009 20:29:41

grau_gandia
Membre

Re: La foto d'un feixista

Juajuajuaaa!! Que bo el tipo aquest.. "Sus boy a kortar la cabesa a tos"

Quina mania amb els immigrants, de veritat, açò es freakisme ja!


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#11 20-04-2009 10:00:20

PALAMOS
Membre

Re: La foto d'un feixista

Ho sento, però ens fa mandra llegir l'hispano-marroquí que parles, si de cas, i com que dius que te'n vas a dormir ya...pensa: Com es que siguent 4 guarros ( m'agradaria saber cuantes vegades a la setmana la teva aixella (sobaco) veu l'aigua) tenim aquesta presència, el pais valencià va fent passos cap a la valencianització i tu perds tant de temps en nosaltres?? reflexiona si val la pena seguir renegant d'alló inexorable...


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.