#1 26-03-2009 19:56:27

xuso_roig
Membre

Sueca I El Gav

El gav te una proposta per montar una seu en SUECA. Estan intentant captar gent per fer penya.

Desconnectat

 

#2 26-03-2009 20:38:38

PALAMOS
Membre

Re: Sueca I El Gav

Editar cartells ben vistosos amb el lema "A Sueca no volem terroristes" seria un primer pas per evitar l'establiment d'un local de hitlerians d'aquests.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 26-03-2009 21:40:47

DK-PV
Membre

Re: Sueca I El Gav

Jo pense que ho tindran un poc dificil perque que jo sapiga a Sueca estan prou concienciats de les mentires del gav.

Desconnectat

 

#4 27-03-2009 15:17:16

PALAMOS
Membre

Re: Sueca I El Gav

A Gandia inauguren una nova quadra, està posat a Antivalencians.com, hi assistiràn diverses personalitats del sector porcí. S'espera que sigui a mitjans d'Abril i convidaràn a pinso i beguda. Podríeu, els de Gandía, col.locar la nit abans una llarga morcilla d'arrós a mode de cinteta quatribarrada per la inauguració. XD


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#5 27-03-2009 22:30:53

xuso_roig
Membre

Re: Sueca I El Gav

alguna cosa tenim que fer jaaa

Desconnectat

 

#6 29-03-2009 19:38:45

Re: Sueca I El Gav

Si cal menejar-se... la gent de maulets i altres entitats podrien començar a menejar-se i sumar més gent per aquestos actes.

Desconnectat

 

#7 29-03-2009 22:37:38

xuso_roig
Membre

Re: Sueca I El Gav

molt bona idea, jo pense que tindriem que pensaro ja

Desconnectat

 

#8 29-03-2009 22:39:57

xuso_roig
Membre

Re: Sueca I El Gav

ja estan fent moltes pintades per tots els llocs i fica JJGAV -71-

Desconnectat

 

#9 29-03-2009 22:59:21

Re: Sueca I El Gav

Si eres de maulets (ho dic per la foto) comenta-ho als teus companys i si voleu mes gent ho poses per ací que jo ben a gust em sumaria, i més companys meus.

Desconnectat

 

#10 30-03-2009 12:06:31

PALAMOS
Membre

Re: Sueca I El Gav

En moments com aquest és quan els "puristes" pensem que és necessàri l'unitat de tots i deixar al marge aspectes romàntics com la bandera, l'adscripció nacional i totes aquestes coses que debatim.
Jo he enviat correus a l'ajuntament per fer constar la poca conveniència de permetre a un grup ultra i filo-terrorista s'estableixi oficialment a Sueca. Que posin totes les traves administratives posibles per impedir-ho, de la resta..ens encarreguem les persones.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#11 30-03-2009 18:21:42

xuso_roig
Membre

Re: Sueca I El Gav

Jo no soc de maulets pero no tardare molt en ferme. Tinc un amic que me diu totes les novetats del GAV jo les ficare açi

Desconnectat

 

#12 30-03-2009 20:36:45

PALAMOS
Membre

Re: Sueca I El Gav

Per cert a l'hora de buscar el telèfon de l'ajuntament de Sueca, he observat que el correu electònic es sueca@sueca.ES  !!! Quina desilusió...


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#13 30-03-2009 20:53:30

PALAMOS
Membre

Re: Sueca I El Gav

He escrit aquesta carta a l'ajuntament intentant que sigui en valencià. Si us agrada i us fa mandra escriure, podeu copiar i enganxar.
Un salut!


Bona vesprada tingau,



Volguera donar coneixement a l'Ajuntament de Sueca d'un "perill" ,si se'm permet, que assole properament en el nostre poble. No em vull extendre: Es tracta de la probable instauració a Sueca del violent grup G.A.V. (Pretenen obrir un local).

Imagino que en totes les instàncies de l'administració de Sueca ja es tindrà coneixement d'aquesta agrupació de malfactors, doncs per desgràcia vàrem patir l'any 2003 una sonada actuació terrorísta per part d'aquests incontrolats.

Es per això que és ara ,i no després, el moment adecuat per tal de posar totes les traves administratives i legals possibles per evitar un nou motiu d'alderulls i confrontació social. Sobretot, i per sort, perquè a Sueca s'ha passat pàgina a aquestes tristes i violentes dècades de terrorisme blaver.



Siguin valents, els hi ho demanem. Estalviarem d'aquesta manera molts maldecaps cada any.



Un cordial salut, Amunt Sueca.



A la pàgina www.antiblavers.info poden trobar suport i informació molt útil.



Molt agraït.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#14 30-03-2009 21:50:30

xuso_roig
Membre

Re: Sueca I El Gav

ok, molt be endavant

Desconnectat

 

#15 31-03-2009 19:55:03

xuso_roig
Membre

Re: Sueca I El Gav

estan captant gent per fer terrorisme blaver



INDEPENDÈNCIA  JAAAAA

Desconnectat

 

#16 01-04-2009 21:27:19

Re: Sueca I El Gav

Bo, quan s'organitze quelcom compteu amb mii!!

Desconnectat

 

#17 01-04-2009 22:12:14

xuso_roig
Membre

Re: Sueca I El Gav

ok jo ja anire informant

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.