#1 11-11-2008 20:46:51

PALAMOS
Membre

La Cope Es Creeemaa, Es Crema La Coopee..!

Hola nois!

No sé si algun membre ja haurà penjat aquesta notícia per aqui, però com en cas de repetirla no faria mal aqui va:

El consell audiovisual català HA CLAUSURAT LES FREQUÈNCIES DE LA COPE A GIRONA & LLEIDA!! Magnífic!

He tingut el plaer de veure la nova a Valènciafreakdom, i com dona morbo us paso l'enllaç de la pàgina.

Dons que? quin bon rotllo eh? La veritat es que a mi la COPE me la pela, però fer-lis patir amb la seva moneda preferida m'encanta!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#2 11-11-2008 20:49:13

PALAMOS
Membre

Re: La Cope Es Creeemaa, Es Crema La Coopee..!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 12-11-2008 08:33:21

PALAMOS
Membre

Re: La Cope Es Creeemaa, Es Crema La Coopee..!

Ningú comenta res?? collons- Bé cambiem de tema EL MADRID VA SER ELIMINAT PER UN SEGONA B!! JAJAJ


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#4 12-11-2008 12:06:43

DK-PV
Membre

Re: La Cope Es Creeemaa, Es Crema La Coopee..!

Jo málegre, però si nosaltres tanquem la cope els estem donan la rao al tancarnos tv3 al Pais Valencià.
El faria jo, en comptes de tancar-la es posar un cartell com en els medicamentes dien "Aquesta cadena de radio es extremadament de dretes, produeix mort de neurones y psicosis contra tot".

Desconnectat

 

#5 12-11-2008 14:36:47

Mikel
Membre

Re: La Cope Es Creeemaa, Es Crema La Coopee..!

No es el mateix, les llinencies les concedia un mitja privat, ho he llegit a la razon aixi que no crec que siga mentida...


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.