#1 09-11-2008 20:36:54

Espanyolistes neonacis ...

Hola a tots companys , l'altre dia anàbem repartint propaganda del nostre País uns companys i jo quan de sobte ens sortiren 4 fatxes neonacis amb les banderetes de la falange i ens llevaren tot .. anarem a denunciar-ho i encara estem esperant .. que digeu ?

Gràcies ,


INDEPENDÈNCIA O MORT!

Última edició per valencianista_PV (09-11-2008 20:37:20)

Desconnectat

 

#2 10-11-2008 00:05:57

Re: Espanyolistes neonacis ...

Jo dic:
Ojo por ojo... big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#3 10-11-2008 00:18:12

Mikel
Membre

Re: Espanyolistes neonacis ...

Tambe es mala sort...
pero anaven pel carrer amb les banderes en la ma???

Última edició per Mikel (10-11-2008 00:19:43)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#4 10-11-2008 18:34:56

PALAMOS
Membre

Re: Espanyolistes neonacis ...

SI NO? Era una manifestació o que? Bé poc es pot dir, si eren majoria i us ho van pendre per la força que si farà.. per contrarestar-ho t' aconsello, vigilant bé com ho fas, que un dia li fumis una bona clatellada a un pelat d'aquets utilitzant el mateix mètode que fan ells es a dir enganxant-lo sol (QUE ja es dificil! :p) Jo ho he fet algun cop i ès una experiència super-reconfortant i mates molta mala sang acumulada. Suposo que algun dia me la fotràn ami però de moment aquest dia encara no ha arribat.

PD pel moderador: Disculpes a priori per aquesta tímida apologia de la violència.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#5 10-11-2008 19:56:49

La Tuna Punk
Membre

Re: Espanyolistes neonacis ...

valencianista_PV, aquestes coses pasen,el que hi ha que fer es no dur la propaganda masa a la vista...

Palamos,de vegades la violència és la única solució,tampoc crec que hi haja que demanar disculpes a ningú,i menys a un moderador d'antiblavers...xD


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#6 11-11-2008 18:11:27

grau_gandia
Membre

Re: Espanyolistes neonacis ...

Que recabrons!! Jo us recomane que els la torneu, feu un grupet i au... Perdoneu si a algú li molesta, però es que a alguns amics meus ja els ha passat a Gandia, mentre estàvem en fires.


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#7 11-11-2008 19:05:03

PALAMOS
Membre

Re: Espanyolistes neonacis ...

Si,si està més clar q


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#8 11-11-2008 19:06:56

PALAMOS
Membre

Re: Espanyolistes neonacis ...

Si,si està més clar que l'aigua. es l'única manera de poder-se defensar, aixó tots els fatxes ho tenen més après que la taula del dos. Pinya i a fer mal, que si n'agafes a un de solt(q com he dit ès difícil) sortirien corrents com llabrers, dons els tenen com olivetes molts d'aquets.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#9 06-01-2009 07:25:03

xoco
Equip

Re: Espanyolistes neonacis ...

pues res home, sols era propaganda, i si va eixir un grup dius que amb banderes, lo millor es que no pasara res més greu, i clar serien molt més que vosaltres.
Encara m'enrrecorde quan una volta van pasar un amic i jo amb el cotxe i van veure 3 del GAV encartellant, que mira ja que es raro que aquestos ixquen a encartellar, encara que donaba pena els cartells molt menuts. Pues els frikis al voremos, i mira que no anabem en la intenció de fer-los res, van 'sampar' a correr, es van deixar els cartells, enganxines, el poal, la cola... i... una bufanda del València inclus.. i no se quantes coses més xDDDDDDDD.
Vam flipar, el meu amic te les fotos i les conquistes en sa casa xD
Altra volta al meu carrer també un anaba amb propaganda blavera i li ho vaig furtar tot.
Ull per ulll, trankil que altre t'haura vengat


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#10 07-01-2009 12:41:26

PALAMOS
Membre

Re: Espanyolistes neonacis ...

Clar que si. Per sort o per desgracia quan ja te'n han clavat alguna i tu tb n'has repartit ja saps amb més tranquilitat quan val la pena i quant no; i molts d'aquets pelacanyes solets o sense el "gruix" dels seus no son més que covards "cyber-amenaçadors" amb acné.
smile O no?


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#11 17-01-2009 14:48:51

Re: Espanyolistes neonacis ...

Jo la veritat esque no faria massa papeleos perquè ja se sap de quin costat va la justícia a aquest Estat... Quan pilles a algún d'exiso bobos li ho expliques trankilament i ja està. Sinó, pensa que vos podien haver cascat. Quants ereu?

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.